quote:Serious Request heeft een paar dagen geleden ook wat gewonnen met beste radioevenement
quote:Dat bedoelde ik.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:58 schreef themauster het volgende:
[..]
Serious Request heeft een paar dagen geleden ook wat gewonnen met beste radioevenement
quote:BruutOp vrijdag 22 oktober 2010 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Top 100 van donderdag 21 oktober 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 358 -Hans-
Me soooo proud![]()
quote:Hans jij moet inmiddels wel supergespierd zijn als je elke dag naar de sportschool gaatOp vrijdag 22 oktober 2010 16:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bruut. Even rustig aan doen dus
.
Damn, in de sportschool was eerst Bruce - I'm on Fire te horen. Daarna Delerium - Silence ft. Sarah McLachlan en toen Clocks. Genieten! Silence is toch wel een verdomd vette plaat tijdens het sporten.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Hans jij moet inmiddels wel supergespierd zijn als je elke dag naar de sportschool gaat
quote:twordt kane....Op vrijdag 22 oktober 2010 16:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Mwa, dat valt denk ik ook wel mee
. Moeilijk om daar een uitspraak over te doen
. Merk wel dat ik in een half jaar tijd aardig zwaarder ben geworden. Er gebeurt dus wel wat
WAT !!!!! Caro GEEN MH. Dat kan toch niet ???????/
quote:
quote:OMFG dat is NOG veel erger, hoe bedenken ze het
quote:Je wordt gewoon zwaarder van de pizza,s Kane is MH dus geen Caro voor jouOp vrijdag 22 oktober 2010 16:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Mwa, dat valt denk ik ook wel mee
. Moeilijk om daar een uitspraak over te doen
. Merk wel dat ik in een half jaar tijd aardig zwaarder ben geworden. Er gebeurt dus wel wat
WAT !!!!! Caro GEEN MH. Dat kan toch niet ???????/
quote:Vermoed ook de pizza'sOp vrijdag 22 oktober 2010 16:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Je wordt gewoon zwaarder van de pizza,s Kane is MH dus geen Caro voor jou
quote:Vet spannend, we zaten hier ademloos voor de pc allemaal
quote:wahahahaha! go naatje!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:14 schreef naatje_1 het volgende:
http://podcast.kxradio.nl(...)elinkenstenders2.mp3
Op 32:20
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |