quote:Kun je haar niet afleiden? Door een kiekeboe spelletje te gaan doen of door te stoeien ofzo?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:00 schreef Marlinde het volgende:
En dat is juist hetgeen wat ik wil voorkomen, de hele dag dr speen in... Maar Tessa heeft hem sowieso elk moment in bed in en de laatste dagen wilt ze de speen ook tussendoor en het maakt niet uit hoelang je haar laat huilen, maar ze stopt pas als ze dr speentje heeft...
Aan de ene kant wil ik hem nog niet wegpakken, maar aan de andere kant wil ik er toch ook wel weer vanaf...
quote:Ja, die heb ik ook al eerder gehoord! Vind ik persoonlijk een hele goede! Op de Sint kan je toch niet boos worden...Op zaterdag 23 oktober 2010 19:32 schreef leonieke het volgende:
Wat betreft het afstaan van de speen. Ik hoor mijn ma altijd vertellen dat mijn zus en ik onze speen aan de Sint hebben gegeven toen we (ik denk) 2 jaar waren (we hadden ze alleszins niet meer toen we naar school gingen en dat is vanaf 2,5 jaar).
quote:Misschien wel nog even meegeven dat de sint de speen wel terug gaf aan mama of papa aan de deurOp zaterdag 23 oktober 2010 19:34 schreef Aoraki het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook al eerder gehoord! Vind ik persoonlijk een hele goede! Op de Sint kan je toch niet boos worden...
quote:Sneu voor Ivan. Maar een nachtmerrie zou kunnenOp zaterdag 23 oktober 2010 23:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan werd om 22:00 uur bij wijze van hoge uitzondering huilend wakker en wilde niet meer slapen. Ik heb hem maar uit bed gehaald, een schone luier en paracetamol gegeven, even bij me in bed genomen, weer in zijn eigen bed gelegd en ben een tijdje bij hem blijven zitten. Nu (1 à 1,5 uur later) lijkt hij weer lekker te slapen.
Ik vraag me dan toch af wat er nou toch zou zijn. Een nachtmerrie misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |