abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:53:22 #51
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87845451
Ooooooh jongens, ik heb de box, de mand met babyspeelgoed en de wipstoel opgeruimd. Ik hikte ertegenaan, en toen ik eraan begon moest ik echt een traantje wegpinken. Was dit het dan? Nooit meer die knusse box in mijn woonkamer? Nooit meer een klein friemelbabietje? Of mag ik van mezelf blijven hopen? Mag ik het als een mogelijkheid zien, de overweging blijven maken? Zodat ik in ieder geval nu geen periode hoef af te sluiten. De toekomst ligt altijd open toch?

Maar nu, nu hij opgeruimd is, wauw!!!! Ik heb weer ruimte in mijn kleine woonkamer *O*. Het voelt zo heerlijk opgeruimdtelijk :P . Bijna alsof ik het eerder had moeten doen. Ik voel me gewoon bijna opgelucht. :o

Sjongejonge :+ .

Poppejans, jij overwoog toch een zuiderlijke meet? heb je geen zin om hier langs te komen? Ik heb zo'n zin om jou en Wolf te meeten O+ en ik ben zuiderlijk :7 .

[ Bericht 0% gewijzigd door Groofsken3 op 22-10-2010 21:06:20 ]
pi_87846148
Oh, die foto van Aviva O+ O+ Wat een mooi kind!

quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:04 schreef Meimeltje het volgende:
Hihi ach onverwachte visite, altijd gezellig toch...zeker als het Wolf is! ;)
jaaa O+ Alleen hadden ze nu echt voor een dichte deur gestaan

Wat fijn he die ruimte Groofsken! Wij hebben de box ook opgeruimd vandaag en het voelt ook wel heel maf. En ik zie jou nog wel met een ieniemieniefriemelbaby'tje O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_87846302
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:53 schreef Groofsken3 het volgende:
Ooooooh jongens, ik heb de box, de mand met babyspeelgoed en de wipstoel opgeruimd. Ik hikte ertegenaan, en toen ik eraan begon moest ik echt een traantje wegpinken. Was dit het dan? Nooit meer die knusse box in mijn woonkamer? Nooit meer een klein friemelbabietje? Of mag ik van mezelf blijven hopen? Mag ik het als een mogelijkheid zien, de overweging blijven maken? Zodat ik in ieder geval nu geen periode hoef af te sluiten. De toekomst ligt altijd open toch?
:Y Tuurlijk. Je kunt nooit weten wat er in de toekomst gebeurd.

Maar ik snap dat je er tegenop zag!

Twinkly, hier spuit 11 om nog even te jompelen voor Niels. Niels, gefeliciteerd met je 1e verjaardag *O* *O* *O*

Ymme, ik denk dat als het voor jullie voelt als de juiste beslissing, dan is het gewoon de juiste beslissing ongeacht wat een ander daar van vindt. Maar ik snap dat je je :'( voelt.

Wat een mooie foto van Aviva trouwens (en de hele serie is overigens prachtig zag ik in het fototopic).

Ooohhhhh, nog helemaal niet *O* voor Stef die loopt, Ravi die rolt, Rienk die loopt achter de wagen en en en en ik vergeet weer van alles.
pi_87846303
Groofsken, waarom zou je niet nog een friemelbaby krijgen? Wat is een reden om het niet te doen?
pi_87846992
Groof: de optie gewoon open laten ;) Ik probeer het wel af te sluiten, maar hou nog altijd die 1% ofzo open :P Ik ga er met de spullen alleen geen rekening meer mee houden, alles gaat hier weg....
De box is hier al weg, maar toevallig dacht ik er vanmiddag ook over om de wipstoel op MP te zetten.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:41:19 #56
313287 Groofsken3
pi_87848130
Haha, jullie geven precies de goede reacties :* .

Stiekem maak ik de overweging wel, en durf ik het ook al een beetje als een mogelijkheid te zien omdat mijn broertje en mijn ouders zo fijn open reageren erop. Ik heb oprecht altijd gedacht 'in mijn eentje niet meer dan twee'. Maar ik heb nog even (ervanuitgaande dat het nog een derde keer mag lukken) en ik denk dat ik eventueel wel een mogelijkheid zie straks over een jaartje of 3 als S en R allebei naar school gaan. Maar er zijn wel heel basale dingen waar ik heel goed over na moet denken. Kan ik met mijn eenmansdeeltijdlerareninkomen drie kinderen dat geven wat ik belangrijk vind in het leven? Nou ja, dat soort dingen dus ;) .

Ik heb mezelf altijd gezien als moeder van een groot gezin :o. Het is gewoon onderdeel van mijn identiteit geloof ik :+ .
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:46:03 #57
313287 Groofsken3
pi_87848394
Wat grappig Twinkly, dat jullie ook net de box weggehaald hebben. En bij meimel is ie ook al weg. Ik ben er wat R betreft ook wel klaar mee hoor. Hij wilde er echt niet meer in, dus hup, weg ermee.

Oh, en haha meimel 1 % hè. Ik ben benieuwd dan :P ;) .
pi_87860761
goedemorgen allemaal!!

@groofs; de deur kan altijd op een kiertje blijven natuurlijk!
en jeetje de box de kamer uit; ik heb ook in de overweging gestaan deze week; want Evie zit noooooit in de box, en dient nu als opslagplaats voor al Evie dr speelgoed ;) maar moet eerst maar eens een kastje kopen voor het speelgoed, dan kan daarna ook onze box naar boven...
(de wipstoel is ook al een poos boven, evenals de maxicosi)

wat gaat het toch snel he?? mijn babietje; is al geen echt babietje meer.... ze gaat zo hard en wordt al echt zo'n minimensje O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_87861309
whehe, ik heb selene's box pas vorige maand weggehaald ;)
was wel zo handig om der even in te stallen terwijl ik ravi haal of breng ofzo. zij vond het prima, want ze was niet anders gewend.

en groof: wat iedereen zegt: de toekomst is nooit in steen geschreven hoor! voor niemand :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_87861495
Ik deed net wat Dentinox op Mart zijn boventandje. En ik voelde een puntje. Hij is nu echt aan het doorkomen.

Verder lekker aan het wassen. Vanochtend tot 2 keer toe, dunne poep. Alles onder incl slaapzak en bed. :(
pi_87861557
Vervelend van die dunne poep. Aan hoeveel tanden zitten jullie dan al, ymme?

Ik denk dat we hier weer een hangdagje tegemoet gaan. Rond 5u wou Thomas niet meer slapen. Na een half uur is hij dan maar bij ons in bed komen liggen. Tot 8u geslapen. Dan fles en weer moe en tot 10u in zijn bed. En sinds 11u ligt hij er weer in. Ik denk niet dat we ergens naartoe moeten vandaag ;)
pi_87861738
Leonieke, wel lekker cerplicht rustig dagje zo ;)

Ymme, succes met de wasjes ;) En dat het tandje maar snel door mag komen.

Hier probeerden we Dyon vanmorgen juist even wakker te houden, zodat hij nu (papa brengt hm nu naar bed) lekker lang gaat slapen want om half 3 moeten we naar een verjaardag. Normaal slaapt hij dus tussen 2 en 4. Soms wel lastig die verplichte dingen.

Niels, veel plezier op je feestje!!
pi_87862009
Mart heb ik ook weer op bed gelegd. Pfff heftig hoor die tandjes. Is niets aan. :(
Hij slaapt gelukkig wel.
pi_87862886
ahhhh arme mart; ook al tandjesleed... :*

Evie dr 2e is net door; maar van de 1ste had ze veeeeeel last, van deze veel minder gelukkig... :Y

En wij hebben ook een verjaardag vandaag; mijn zwager. Moeten dus zo richting Friesland; Evie doet nu dr dutje; en hoop dat ze einde van de middag bij mijn schoonouders ook nog ff wil slapen...
(zitten toch ook nog 2 kee rvijf kwartier in de auto)
pi_87862956
Oh het is alweer het 3de tandje. Van mij mag morgen ALLES door zijn. Vind het zo zielig. Voor Mart maar ook voor mezelf ;) Heb me dag gewoon niet. Manlief is werken (werkt 6 dagen per week) en morgen voetballen. En ik heb behoefte aan rust. Even tijd voor mezelf. Maar ja, moeder ben je 7 dagen 2 uur per week. En heb ik geen problemen mee alleen vandaag wel....
pi_87863021
Ymme, dat is wel herkenbaar hoor, soms kan ik even heel erg genieten van een uurtje op bed NIETS doen...
dus geniet van Mart zijn dutje en doe even alleen dingen voor jezelf... :Y
en kruip vanavond lekker op de bank met een koppie thee, plaidje en een lekkere film.. :*
pi_87863104
Hij is alweer wakker :)
pi_87863454
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:53 schreef Groofsken3 het volgende:

Poppejans, jij overwoog toch een zuiderlijke meet? heb je geen zin om hier langs te komen? Ik heb zo'n zin om jou en Wolf te meeten O+ en ik ben zuiderlijk :7 .
Meeten wil ik best maar zuiderlijk ben ik niet hoor :o ik woon in het midden van het land.

Wat grappig om te lezen, ik ben bezig met opruimen nu en ruim de box op.
Binnenkort maar eens een groot opbergding kopen wat er toonbaar uit ziet voor in de woonkamer, man wat heeft dat kind een speelgoed!

Groofsken, ik las je verhalen mee in het rammelaarstopic, gaaf om te lezen dat er misschien ooit een derde komt!
Hier willen we graag nog een tweede (nu nog niet)als het lukken mag en dan is ons gezin compleet.
Ik fantaseer er wel vaak over, ben benieuwd of het dan een meisje of jongetje zou zijn en hoe het zal zijn om mama te zijn van twee.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87863606
ooo Poppejans ik ook; ik rammel soms echt al, maar eigenlijk wil ik ook nog wel ff wachten, maar een 2e lijkt me zoooooooo leuk!!!
en ook hier is het gezinnetje dan wel compleet; ik zie mezelf niet als mama van een groot gezin...
vind een gezellig knus gezinnetje prima... lekker van en met mekaar genieten... O+ O+ O+
pi_87863848
Een 2e is ook heel leuk!!! ;)
Ik vind 2 ook goed. Zou er best nog 1 bij willen, maar het is met 2 praktisch wat makkelijker lijkt me.
pi_87864295
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 12:25 schreef ymme het volgende:
Maar ja, moeder ben je 7 dagen 2 uur per week. En heb ik geen problemen mee alleen vandaag wel....
Bwa 2 uur vind ik nog redelijk meevallen ;)

En dat rammelen vind ik eigenlijk best moeilijk. Ik dacht echt dat het met Thomas compleet ging zijn, maar soms zit ik echt te fantaseren over hoe het zou zijn met Thomas als grote broer. En dan mag dat van mij nu al ;) Maar dan heb ik ook periodes dat het nog helemaal niet moet voor mij en dat het nu wel heerlijk genieten is en ik deze periode niet wil "belasten" met ziekenhuisbezoeken en hormonen spuiten en controles, ...

We zitten hier eigenlijk een beetje in de problemen wat Thomas zijn eten betreft. Hij kan wel blijven eten van zijn groenten :@ en eet nu al meer dan wat hij zou "mogen" eten. Maar hem te veel laten eten lijkt me ook geen goed idee, ook al zou hij wel nog bij willen.
pi_87864467
Hier gaan we zeker voor een 2de. En daar wachten we zeker niet te lang mee (mocht het voorspoedig gaan).
En heel misschien nog wel een 3de. Wie zal het zeggen. :)
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:12:40 #73
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_87865513
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:25 schreef ymme het volgende:
Oh het is alweer het 3de tandje. Van mij mag morgen ALLES door zijn. Vind het zo zielig. Voor Mart maar ook voor mezelf ;) Heb me dag gewoon niet. Manlief is werken (werkt 6 dagen per week) en morgen voetballen. En ik heb behoefte aan rust. Even tijd voor mezelf. Maar ja, moeder ben je 7 dagen 2 uur per week. En heb ik geen problemen mee alleen vandaag wel....
2 uur maar? Ontaarde moeder! :o o|O :+

Hier komt er hoogstwrs geen derde, al is het maar omdat het niet kan icm m'n medicatie.

Een kusje voor alle tandjesleedbaby's!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_87866350
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:09 schreef DaviniaHR het volgende:
Niels, gefeliciteerd met je verjaardag! *O*

De mijnes heeft 4 tanden, komt vooruit en is gewoon HEEL schattig. Kijk maar O+
[ afbeelding ]

Oke, en nu hou ik op met spammen :@
Ohhh wat is ze groot :o en leuk O+ Wat een schatje en gewoon al 4 tanden!
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:49:43 #75
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_87866502
Mama's van baby's met een speen/tut, ik heb een vraag aan jullie :D
Hebben jullie al nagedacht wanneer jullie de tut gaan afleren en hoe jullie dat gaan doen? Ik twijfel momenteel heel erg of ik het haar nu al zal afleren.
Zoekwerk via google leverde op dat het het 'beste' was tussen de 6 en 9 maanden aangezien ze dan minder zuigbehoefte hebben. Ik wil sowieso niet dat ze met 3 jaar nog aan de speen is, dus iig voor die tijd wil ik haar ervanaf hebben, maar ik ben benieuwd met welke leeftijd jullie gaan stoppen en hoe jullie dat gaan aanpakken en mocht ik nu stoppen, hoe ik dat het beste zou kunnen doen. Overdag eerst geen tut geven, maar 's nachts wel of in 1 keer gewoon geen tut meer......
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')