quote:jaaaOp vrijdag 22 oktober 2010 15:04 schreef Meimeltje het volgende:
Hihi ach onverwachte visite, altijd gezellig toch...zeker als het Wolf is!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:53 schreef Groofsken3 het volgende:
Ooooooh jongens, ik heb de box, de mand met babyspeelgoed en de wipstoel opgeruimd. Ik hikte ertegenaan, en toen ik eraan begon moest ik echt een traantje wegpinken. Was dit het dan? Nooit meer die knusse box in mijn woonkamer? Nooit meer een klein friemelbabietje? Of mag ik van mezelf blijven hopen? Mag ik het als een mogelijkheid zien, de overweging blijven maken? Zodat ik in ieder geval nu geen periode hoef af te sluiten. De toekomst ligt altijd open toch?
quote:Meeten wil ik best maar zuiderlijk ben ik niet hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 20:53 schreef Groofsken3 het volgende:
Poppejans, jij overwoog toch een zuiderlijke meet? heb je geen zin om hier langs te komen? Ik heb zo'n zin om jou en Wolf te meetenen ik ben zuiderlijk
.
quote:Bwa 2 uur vind ik nog redelijk meevallenOp zaterdag 23 oktober 2010 12:25 schreef ymme het volgende:
Maar ja, moeder ben je 7 dagen 2 uur per week. En heb ik geen problemen mee alleen vandaag wel....
quote:2 uur maar? Ontaarde moeder!Op zaterdag 23 oktober 2010 12:25 schreef ymme het volgende:
Oh het is alweer het 3de tandje. Van mij mag morgen ALLES door zijn. Vind het zo zielig. Voor Mart maar ook voor mezelfHeb me dag gewoon niet. Manlief is werken (werkt 6 dagen per week) en morgen voetballen. En ik heb behoefte aan rust. Even tijd voor mezelf. Maar ja, moeder ben je 7 dagen 2 uur per week. En heb ik geen problemen mee alleen vandaag wel....
quote:Ohhh wat is ze grootOp vrijdag 22 oktober 2010 10:09 schreef DaviniaHR het volgende:
Niels, gefeliciteerd met je verjaardag!
De mijnes heeft 4 tanden, komt vooruit en is gewoon HEEL schattig. Kijk maar
[ afbeelding ]
Oke, en nu hou ik op met spammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |