Oke oke begrijp het jaquote:Op donderdag 4 november 2010 21:39 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ja, nu (vandaag de dag) wel. Beetje in tegenspraak met wat ik net zei, maar cat. 2 zijn bij mij mensen die eigenlijk categorie 1 zijn, maar te oudAls ik vandaag (als L.A. zijnde) Kobe kan ruilen voor één van die vijf zou ik het doen ja. Howard niet natuurlijk omdat Pau er rond loopt, maar je begrijpt vast wat ik bedoel.
En paar uur later: OBERTO RETIRED per direct vanwege hartproblemen....quote:Op donderdag 4 november 2010 22:33 schreef zeebeschuit het volgende:
Hatsikidee! tweede season-ending injury en we zijn nog maar een paar wedstrijdjes onderweg![]()
![]()
Trail Blazers guard Elliot Williams will undergo surgery to repair a dislocated right patella, the Trail Blazers announced today.
The injury occurred Wednesday, Nov. 3, during court conditioning drills at the team's Practice Facility. Williams will be re-evaluated after surgery but will likely miss the rest of the regular season.
Portland selected Williams with the 22nd overall pick in the first round of the 2010 NBA Draft.
Als ik nu een PG moet kiezen zou ik voor D-Will gaan. CP3 te veel geblesseerd en Williams heeft bewezen een ploeg te kunnen dragen en er zelfs de WCF mee te kunnen halen. Voor mij heeft hij hierdoor meer waarde dan Paul.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:06 schreef Os__ het volgende:
Oh daar ben ik het absoluut mee eens. Snap niet dat ze altijd Rondo zo ontzettend veel ruimte geven om daarna rustig zijn pass uit te kiezen. Alsnog, zou nooit een franchise om Rondo heen bouwen. Rondo vs Rose, meeh. Denk dat Rose z'n plafond iets hoger ligt maar ja, vind het geen duidelijk verschil inderdaad.
That said, Chris Paul is de beste PG in de NBA.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:43 schreef Colplay het volgende:
[..]
Als ik nu een PG moet kiezen zou ik voor D-Will gaan. CP3 te veel geblesseerd en Williams heeft bewezen een ploeg te kunnen dragen en er zelfs de WCF mee te kunnen halen. Voor mij heeft hij hierdoor meer waarde dan Paul.
Waar heb je die info vandaan??? He was nog niet op NBA of ESPN - en ook niet van die andere knakkerquote:Op vrijdag 5 november 2010 01:10 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
En paar uur later: OBERTO RETIRED per direct vanwege hartproblemen....
![]()
![]()
Begrijp ik ook niets van. Geef hem gerust 1 meter, maar met 2 meter geef je hem wat hij wil.quote:Rondo lacht zich een ongeluk met alle ruimte die hij krijgt.
Blazers reporter op Twitterquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:36 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Waar heb je die info vandaan??? He was nog niet op NBA of ESPN - en ook niet van die andere knakker
Goed voor mijn Fantasy teamquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:26 schreef Reanimation het volgende:
CP3 is weer ziek vandaag 10 assists in 1st half en maar één turnover! SickHopelijk wint NO van Miami
19 assist (5 steals, 3 turnovers) totalquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:26 schreef Reanimation het volgende:
CP3 is weer ziek vandaag 10 assists in 1st half en maar één turnover! SickHopelijk wint NO van Miami
quote:Op zaterdag 6 november 2010 03:42 schreef Djokotron het volgende:
[..]
19 assist (5 steals, 3 turnovers) totalNOH win 96-93
OMG,quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:46 schreef DrSmoke het volgende:
De Cleveland versie van de nieuwe LeBron commercial. Wel grappig hoor, maar hoe lang zullen ze daar nog blijven bitchen...
Owww, de South Park versie is ook lachen
Bizar ja .quote:Op woensdag 10 november 2010 13:57 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Haha straks dat kwart van Indiana maar eens bestuderen. Epische faal van de 'defense' van Denver.
Bedenkelijk lege zaal ook...quote:Op woensdag 10 november 2010 23:48 schreef zeebeschuit het volgende:
't kost ze wel moeite daar in Indiana om een beetje enthousiasme te tonen zeg. Wat een doods publiek.
Deron Williamsquote:Op donderdag 11 november 2010 03:44 schreef Djokotron het volgende:
Na opnieuw een verrotte eerste helft, wint Utah nu ook in Orlando
35 pnts 1st half - 69 pnts 2nd half
Al was Magic ook wel erg matig bezig
Dat is zijn college. Klopt wel dus.quote:Op vrijdag 12 november 2010 02:21 schreef ujjain het volgende:
Zit te kijken naar Miami Heat - Utah Jazz (gedownload via http://bt.davka.info/).
Commentator: Francesco Elson, the seven footer our of California. Klopt niet?
Wat zou jij met zo'n beer als Shaq naast je?quote:Op vrijdag 12 november 2010 02:26 schreef DjRex89 het volgende:
Zijn alle spelers van Miami bang voor de bal of pakken ze gewoon geen een rebound
Ik zeg ook nie dat ik het beter zou doenquote:Op vrijdag 12 november 2010 02:28 schreef Djokotron het volgende:
Celtics beginnen lekker iig
[..]
Wat zou jij met zo'n beer als Shaq naast je?
Miami 3 shots so far, Boston 9. Miami maar 1 turnover, ze pakken geen enkele rebound idd
Wat ie fout deed snap ik ook niet echt. Het haalt sowieso alle emotie weg bij spelers, jammer.quote:Op vrijdag 12 november 2010 02:40 schreef DjRex89 het volgende:
Leuk, die nieuwe technische fout regels.. Wat een onzin
Blijkbaar zn handgebaarquote:Op vrijdag 12 november 2010 02:42 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Wat ie fout deed snap ik ook niet echt. Het haalt sowieso alle emotie weg bij spelers, jammer.
Bulls gaan ook hard
Ze kunnen op zn minst Bosh er even inzetten.. Die heeft nog amper gespeeld. Moet zeggen dat Shaq een beetje tegenvalt.. Maar ik denk wel dat het nog een spannende wedstrijd kan worden. Ben alleen bang dat ik hem nie af ga zien want moet morgen vroeg op, dus denk dat ik na dit kwart ga slapen..quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:08 schreef Djokotron het volgende:
Maar, is toch verwacht. Ze missen gewoon een goede center. Zeker tegen een fysiek sterk team als Boston.
Pierce is trouwens wel een held zeg. Hij draait zich om, kijkt amper en gooit hem erin. Lijkt zó simpel, is het ongetwijfeld niet
Hij heeft iig al 2 FGquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:12 schreef Djokotron het volgende:
Nou komtie danmaar die pakt ook amper een rebound en nu ook pas zijn eerste bucket. Wordt ook heel close denk ik. Als James en Wade dadelijk echt los komen
Allen raakt ze welquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:20 schreef DjRex89 het volgende:
De 3punters willen ook echt voor geen meter
Ja maar ik had het over Miamiquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:21 schreef Djokotron het volgende:
En een pointguard.
Back2back rebounds bosh![]()
[..]
Allen raakt ze wel
Zelfs Nash niet volgens mij...quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:37 schreef Zwansen het volgende:
Zieke stats heeft die Rondo zeg. Volgens mij heeft sinds Stockton niemand meer zulke assistsstats neergezet. Behalve Nash misschien dan.
Sick...Echt sickquote:Op zaterdag 13 november 2010 04:19 schreef Djokotron het volgende:
Kevin Love nu met 31 rebounds, fucking sick![]()
Eerste speler met 30+ rebounds sinds 1995. Nog 4min te spelen btw
31pnts, 31rebounds FT![]()
Alsof ze een ster PG nodig hebben met Bron en Wadequote:Op zaterdag 13 november 2010 17:09 schreef Ricard0j het volgende:
Hmm. Ik denk dat het beter is dat Bosh daar weggaat joh. Misschien dat ze daar Nash voor in de plaats kunnen nemen. Kan ie nog snel even een ring scoren en hij heeft genoeg mensen om naar te passen.
Bij Around the horn noemde ze hem al Boshnani. Met z'n lack aan defense. Als PF mag ie toch wel wat meer rebounds hebben, vooral omdat het scoren toch wel van Wade of James afkomt.
Tja LeBron speelt de laatste tijd aardig veel als PG. Ik denk dat Boston daarom ook nog zo goed is dankzij Rondo. Mistte Boston zo'n goede PG, dan hadden Pierce e.d. waarschijnlijk niet zo hoog meegedongen, zoals aangegeven ligt dat natuurlijk ook aan de kwaliteit van Rondo.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:35 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Alsof ze een ster PG nodig hebben met Bron en Wade
Ouder ja, maar speelt nog steeds alsof 'ie 25 is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:41 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Tja LeBron speelt de laatste tijd aardig veel als PG. Ik denk dat Boston daarom ook nog zo goed is dankzij Rondo. Mistte Boston zo'n goede PG, dan hadden Pierce e.d. waarschijnlijk niet zo hoog meegedongen, zoals aangegeven ligt dat natuurlijk ook aan de kwaliteit van Rondo.
Ruil Bosh en kijk of je daar een rebounder voor kan krijgen en een PG. Denk dat je dan een goede balans kan krijgen. LeBron kan zich dan ook meer gaan focussen op rebounds, i.p.v. assists.
Wallace zou wel goede toevoeging zijn, alleen is die niet te oud geworden?
Schijnt in de kleedkamer nogal een vervelend figuur te zijn.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:50 schreef Steve2907 het volgende:
Ze hadden een kans om Dampier te signen.
Waarom zou je dat doen? LeBron is een playmaker, waarom zou je een van zn sterkste punten weghalen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:41 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Tja LeBron speelt de laatste tijd aardig veel als PG. Ik denk dat Boston daarom ook nog zo goed is dankzij Rondo. Mistte Boston zo'n goede PG, dan hadden Pierce e.d. waarschijnlijk niet zo hoog meegedongen, zoals aangegeven ligt dat natuurlijk ook aan de kwaliteit van Rondo.
Ruil Bosh en kijk of je daar een rebounder voor kan krijgen en een PG. Denk dat je dan een goede balans kan krijgen. LeBron kan zich dan ook meer gaan focussen op rebounds, i.p.v. assists.
Wallace zou wel goede toevoeging zijn, alleen is die niet te oud geworden?
Chalmers? Waarom speelt die zo weinig?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:55 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? LeBron is een playmaker, waarom zou je een van zn sterkste punten weghalen?
Een PG die open schoten kan maken en kan verdedigen is genoeg. En een fysiek sterke C naast Bosh
Geen idee...quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:16 schreef Os__ het volgende:
[..]
Chalmers? Waarom speelt die zo weinig?
Knicks zijn het Feyenoord van de NBA, Nog steeds de status van een legendarische club, maar kampioen worden ze misschien wel nooit meer.quote:
Arroyo starting pointguard, en die coach wil omdat ze ook Lebron en Wade hebben (om daar afwisselend te spelen), maar 1 echte pointguard gebruiken..quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:16 schreef Os__ het volgende:
[..]
Chalmers? Waarom speelt die zo weinig?
Maar Chalmers kan nog wel een beetje verdedigen. Iets wat Arroyo niet echt kan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:34 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Arroyo starting pointguard, en die coach wil omdat ze ook Lebron en Wade hebben (om daar afwisselend te spelen), maar 1 echte pointguard gebruiken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |