Bizar ja .quote:Op woensdag 10 november 2010 13:57 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Haha straks dat kwart van Indiana maar eens bestuderen. Epische faal van de 'defense' van Denver.
Bedenkelijk lege zaal ook...quote:Op woensdag 10 november 2010 23:48 schreef zeebeschuit het volgende:
't kost ze wel moeite daar in Indiana om een beetje enthousiasme te tonen zeg. Wat een doods publiek.
Deron Williamsquote:Op donderdag 11 november 2010 03:44 schreef Djokotron het volgende:
Na opnieuw een verrotte eerste helft, wint Utah nu ook in Orlando
35 pnts 1st half - 69 pnts 2nd half
Al was Magic ook wel erg matig bezig
Dat is zijn college. Klopt wel dus.quote:Op vrijdag 12 november 2010 02:21 schreef ujjain het volgende:
Zit te kijken naar Miami Heat - Utah Jazz (gedownload via http://bt.davka.info/).
Commentator: Francesco Elson, the seven footer our of California. Klopt niet?
Wat zou jij met zo'n beer als Shaq naast je?quote:Op vrijdag 12 november 2010 02:26 schreef DjRex89 het volgende:
Zijn alle spelers van Miami bang voor de bal of pakken ze gewoon geen een rebound
Ik zeg ook nie dat ik het beter zou doenquote:Op vrijdag 12 november 2010 02:28 schreef Djokotron het volgende:
Celtics beginnen lekker iig
[..]
Wat zou jij met zo'n beer als Shaq naast je?
Miami 3 shots so far, Boston 9. Miami maar 1 turnover, ze pakken geen enkele rebound idd
Wat ie fout deed snap ik ook niet echt. Het haalt sowieso alle emotie weg bij spelers, jammer.quote:Op vrijdag 12 november 2010 02:40 schreef DjRex89 het volgende:
Leuk, die nieuwe technische fout regels.. Wat een onzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |