quote:Geen dank hoor, schatje.Op donderdag 21 oktober 2010 22:17 schreef zarGon het volgende:
Dank je voor het openen van het topic, schatje.
quote:Die smilies omschrijven niet eens een honderste van wat ik allemaal ga doen met jou.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die smilies omschrijven niet een honderste met wat ik allemaal ga doen met jou.
quote:Bah seksOp donderdag 21 oktober 2010 22:28 schreef BrandX het volgende:ben hier een Turkensexritselforum binnen gelopen geloof ik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik kap al!Op donderdag 21 oktober 2010 22:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij gaat ermee leven, niet ik. Grap away!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mhmmm. Rechts masseert links,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:16 schreef Borteyorem het volgende:
Godverdomme, iemand is mij te snel af.
WAT
quote:Dit past je toch beterOp donderdag 21 oktober 2010 23:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beetje uit de hand gelopen, inderdaad.
Zo, even mijzelf weer zijn.
quote:Ayip ya.Op donderdag 21 oktober 2010 23:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe ziet mijn kont eruit? Heb ik een dikke kont?
quote:WITTTT!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:LOLOp donderdag 21 oktober 2010 23:16 schreef Borteyorem het volgende:
Godverdomme, iemand is mij te snel af.
WAT
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
WITTTT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
.
quote:Blij dat tenminste iemand ons kan waarderen.Op donderdag 21 oktober 2010 23:42 schreef BrandX het volgende:kleuterTurken
![]()
You just gotta love 'em!
quote:De rest weet dat allangOp donderdag 21 oktober 2010 23:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Blij dat tenminste iemand ons kan waarderen.
quote:I know.Op donderdag 21 oktober 2010 23:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
De rest weet dat allang
Ik Turk-fan
Ken er veel
Ben bevriend met veel
En dat voor een blonde Hollandse vrouw
quote:Een keer geprobeerd. Vond er niets aan. Never weerOp donderdag 21 oktober 2010 23:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mwah, als ze het lekker vinden... doen ze het maar..
quote:Dan kun je vast ook schelden in het Turks...Op donderdag 21 oktober 2010 23:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
De rest weet dat allang
Ik Turk-fan
Ken er veel
Ben bevriend met veel
En dat voor een blonde Hollandse vrouw
quote:uiteraardOp donderdag 21 oktober 2010 23:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben Bortecinem. Geen idee of je nog weet wie dat is.
quote:alleen maar iets als: sik tirlan, wat volgens mij iets betekent als 'rot op' ofzoOp donderdag 21 oktober 2010 23:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan kun je vast ook schelden in het Turks...
quote:Op z'n minst nog geprobeerd. Dan kun je er wel over praten. Dat het niet is bevallen is jammer, maar weer een ervaring rijker.Op donderdag 21 oktober 2010 23:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
Een keer geprobeerd. Vond er niets aan. Never weer
quote:Wel magertjes, hoor.Op donderdag 21 oktober 2010 23:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
alleen maar iets als: sik tirlan, wat volgens mij iets betekent als 'rot op' ofzo
quote:Van de boksschool vooralOp donderdag 21 oktober 2010 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel magertjes, hoor..
Hoe komt het dat je er zoveel kent?
quote:oh en wat betekent het eigenlijk precies?Op donderdag 21 oktober 2010 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel magertjes, hoor..
Hoe komt het dat je er zoveel kent?
quote:Was gericht op jouOp donderdag 21 oktober 2010 23:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mwah, als ze het lekker vinden... doen ze het maar..
quote:Zo zo, echte vechtersbazen die Turken!Op donderdag 21 oktober 2010 23:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Van de boksschool vooral![]()
En voorheen waar ik in Den Haag woonde, was een studentenwijk waar veel Turkse middenstanders waren. Toffe lui stuk voor stuk
Ben er uiteraard ook wel tegen gekomen die ik het liefst achter het behang zou plakken, maar die kom je overal tegen, ongeacht ras, cultuur, geloof of afkomst
quote:Donder op, kanker op, rot op.Op donderdag 21 oktober 2010 23:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh en wat betekent het eigenlijk precies?
quote:Ik vraag je hoe mijn kont eruiziet (wittewel, dat doen vrouwen als ze iets passen, in de films althans), en jij begint over anale kontseks. Psshh.
quote:Je bent geen vrouw, maar een man. En je was niets aan het passenOp vrijdag 22 oktober 2010 00:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vraag je hoe mijn kont eruiziet (wittewel, dat doen vrouwen als ze iets passen, in de films althans), en jij begint over anale kontseks. Psshh.
quote:ah, handig bruikbaar dus tijdens het stappen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 00:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent geen vrouw, maar een man. En je was niets aan het passen
quote:
quote:Een anderhalve Turk?! Wow.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah, handig bruikbaar dus tijdens het stappen
Vond het al zo grappig dat die anderhalve Turk me altijd zo stomverbaasd aankijken als ik dat zeg wanneer ze te opdringerig worden op straat of in de kroeg
quote:OH, IK DACHT DAT WIJ ALTIJD AL BOVEN TURKIJE STONDEN!?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:58 schreef IHVK het volgende:
Nederland passeert Turkije op UEFA-coëfficiëntenlijst
whehehe
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:53 schreef zarGon het volgende:
Sinan, welke post van Slapen of niet? is je favoriet?
Niet openen als je op mobiel zit. Plaatjestopic.
quote:Waarom moet ik kiezen?Op vrijdag 22 oktober 2010 11:53 schreef zarGon het volgende:
Sinan, welke post van Slapen of niet? is je favoriet?
Niet openen als je op mobiel zit. Plaatjestopic.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hai![]()
Trouwfeest.
Nederlanders die meedansen
quote:Is inderdaad misschien niet eens zo een slecht idee.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De volgende keer je roze skinny jeans thuislaten.
quote:Liefde en affectieOp vrijdag 22 oktober 2010 22:10 schreef Triggershot het volgende:
ze schijnen ook knuffels te vragen.
quote:Ik ga daar alleen over.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Verzamel handtekeningen en doe een referendumverzoek.
quote:waar bemoei jij je mee?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
onvergetelijk sinan, zo lekker het zou verboden moeten worden!
quote:Ik ben een snoepjeOp vrijdag 22 oktober 2010 23:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
onvergetelijk sinan, zo lekker het zou verboden moeten worden!
quote:Lol, wat?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij denkt dat een speelgoedspin met haakje een echte spin is.
quote:Die heb ik gezien, maar blijkbaar is dat punt me ontgaan.
quote:Hij heeft wel humor.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die heb ik gezien, maar blijkbaar is dat punt me ontgaan.
Bad guy from the james bond movies.
quote:welke wijk moet dat zijn in den haag?Op donderdag 21 oktober 2010 23:57 schreef BrandX het volgende:
En voorheen waar ik in Den Haag woonde, was een studentenwijk waar veel Turkse middenstanders waren. Toffe lui stuk voor stuk
quote:Ik hou van jouw humor manOp vrijdag 22 oktober 2010 23:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Studeren en Den Haag in een zin. Wie houd je voor de gek?
quote:Gelukkig toch nog een iemand die het waardeert
quote:dat valt tegenwoordig ook wel mee lijkt meOp vrijdag 22 oktober 2010 23:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Studeren en Den Haag in een zin. Wie houd je voor de gek?
quote:Heerlijk geslapenOp zaterdag 23 oktober 2010 10:55 schreef zarGon het volgende:
Kusje terug, pop. Lekker geslapen?
Beh, het is koud en het regent. Meh.
quote:Kom ik wel bij je liggen.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heerlijk geslapenmijn bed ligt echt hatelijk lekker maar ik moet er maar uit.
![]()
Laten we elkaar opwarmen, Hihi
quote:Klinkt goed.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kom ik wel bij je liggen.. Brengen we de dag samen door in je bed.
quote:Ruimtegebrek? Och, dan ga je toch lekker boven mij liggen?Op zaterdag 23 oktober 2010 11:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Klinkt goed.Wel een beetje krap maar dan moeten we maar dicht tegen elkaar liggen.
quote:Inderdaad, dit is allemaal te klef.
quote:heb jij nou ook de desire?Op zaterdag 23 oktober 2010 07:23 schreef zarGon het volgende:
Android irriteert mij.. Ik wil een Desire HD waar webOS op draait.
quote:misschien dat je het weet dan, maar is het mogelijk om meerdere mapjes te maken voor de foto's die je maakt, nu worden alle foto's in een map gezet, ik wil dus het liefst en paar submappen maken
quote:waar hebben jullie het over?
quote:Net even gecheckt. Nieuwe foto's die genomen worden allemaal in één gezamenlijke map geplaatst. Je kunt ze wel handmatig in aparte mappen stoppen. Mappen aanmaken kan op je pc via de USB-verbinding of met een file explorer app op je telefoon.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
misschien dat je het weet dan, maar is het mogelijk om meerdere mapjes te maken voor de foto's die je maakt, nu worden alle foto's in een map gezet, ik wil dus het liefst en paar submappen maken
quote:ik heb astro en denk nu wel dat ik weet hoe ik het moet aanpakken, thanksOp zaterdag 23 oktober 2010 14:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Net even gecheckt. Nieuwe foto's die genomen worden allemaal in één gezamenlijke map geplaatst. Je kunt ze wel handmatig in aparte mappen stoppen. Mappen aanmaken kan op je pc via de USB-verbinding of met een file explorer app op je telefoon.
quote:Herken sarcasme!Op zaterdag 23 oktober 2010 15:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zon?.
Het is koud, en het regent.
quote:Vergeet niet om te rebooten/restarten nadat je de mappen hebt aangemaakt en de foto's hebt verplaatst om de wijzigingen te zien.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb astro en denk nu wel dat ik weet hoe ik het moet aanpakken, thanks
quote:
quote:doen weOp zaterdag 23 oktober 2010 15:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vergeet niet om te rebooten/restarten nadat je de mappen hebt aangemaakt en de foto's hebt verplaatst om de wijzigingen te zien.
quote:
quote:Wat een prachtige zonovergoten dag.
quote:Ik begrijp 'm niet.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:20 schreef msnk het volgende:
Sinan zegt (17:19):
wat
is ozan iets?!
!!!!
quote:Ik zal er op letten sensei.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
. Kwam door je
-smiley.
.
Zonder een smiley komt ie beter over:
[..]
quote:Dat ie 't niet weet. Maar ik wel.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar, en dan? Dus? "Is ozan iets?" Ja? Nee? Wat is de grap?
quote:Hm, ik voel mij niet comfortabel bij 'sensei'. Komt zo betweterig over en dat is niet hoe ik die reactie bedoelde.
quote:Oh, zo. Omdat ik 'm niet meteen begreep dacht ik te moeilijk.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat ie 't niet weet. Maar ik wel.
Zo moeilijk is die niet hoor.
quote:En hun eerste post plaatsen in een reeks.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:47 schreef Triggershot het volgende:
Newbies die PI's gebruiken, sure.
quote:Ook dat inderdaad. Dat is hetzelfde als zeggen dat Hugh Heffner maagd is.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dan hun eerste post plaatsen in een reeks..
quote:Als ie er niet over was begonnen, zou het niet eens zoveel opgevallen zijn.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad. Dat is hetzelfde als zeggen dat Hugh Heffner maagd is.
quote:Ik vermoed al dat ik weet hoe zijn account afloopt.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ie er niet over was begonnen, zou het niet eens zoveel opgevallen zijn.
quote:Nu geen eten, ha!Op zaterdag 23 oktober 2010 17:57 schreef Landysh het volgende:
Mijn moeder was de hele dag aan het bitchen en nu is haar pilav mislukt. Ha!
quote:Spannend!Op zaterdag 23 oktober 2010 17:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vermoed al dat ik weet hoe zijn account afloopt.
quote:Gewoon karma, weet je.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:57 schreef Landysh het volgende:
quote:Wat heb je gedann heheheOp zaterdag 23 oktober 2010 17:57 schreef Landysh het volgende:
quote:Uitdagingen, mmm.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik er een van Landysh krijg, mag jij er een van Wik.
quote:May the best man win.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Uitdagingen, mmm.
Borte, wie zou je eerder een kus geven? Trigger of mij?
quote:Ze is hier langsgekomen om mij een kusje te gevenOp zaterdag 23 oktober 2010 18:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Nu hebben jullie haar weggejaagd, stelletje engerds.
quote:ben nu niet thuis (anders kon ik niet internettenOp zaterdag 23 oktober 2010 18:49 schreef zarGon het volgende:
Geef eens zoveel mogelijk informatie.
Simpelste handeling: alles uitzetten, een minuutje wachten en hierna weer alles aanzetten.
Helpt dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kia ora![]()
quote:Jou.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Uitdagingen, mmm.
Borte, wie zou je eerder een kus geven? Trigger of mij?
quote:Gevoelens?! Hoe vaak hangt hij wel niet de bitch uit.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat nou![]()
![]()
? Niet zo beledigend doen hoor! TS heeft ook gevoelens.
quote:Bitchy zijn is ook je gevoelens uiten. En je weet: meisjes plagen, kusjes vragen.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gevoelens?! Hoe vaak hangt hij wel niet de bitch uit.
quote:Waarom wilde je ouders je thuis vandaag?Op zondag 24 oktober 2010 00:06 schreef IHVK het volgende:
Ben trouwens reizende. Mijn ouders wilden me graag thuis vanavond. Dus geen parté voor mij.
quote:Kweenie logerende oom ofzo..Op zondag 24 oktober 2010 00:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom wilde je ouders je thuis vandaag?
quote:Volgens mij zijn dat steeds dezelfde gebande Turken die gewoon onder een ander naam terug komen, is volgens mij OsamabinLaden.Op zondag 24 oktober 2010 13:23 schreef Landysh het volgende:
Turkije modern of arabisch? aanrader voor domme pvv'ers
Waarom snappen deze polderturk-turken niet dat ze met dit soort topics de Turken juist een slecht naam bezorgen? Ik heb liever dat de gemiddelde Nederlander denkt dat Turkije een zandbak is dan dat ze denken dat wij wannabe-Europeanen zijn.
quote:Haha ik denk het ook.Op zondag 24 oktober 2010 13:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat steeds dezelfde gebande Turken die gewoon onder een ander naam terug komen, is volgens mij OsamabinLaden.
quote:Maar ik doe niks fout.Op zondag 24 oktober 2010 13:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even kijken hoe het op jou werkt?
quote:Weetje wat het ergste is? Zij zich waarschijnlijk ook om jou, omdat jij je 'gevoel voor het land' bent verloren ofzo.Op zondag 24 oktober 2010 13:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haha ik denk het ook.
Maar even serieus, ik schaam me echt dood voor dit soort Turken.
quote:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jou.Ik weet niet eens hoe Trigger eruit ziet. Dalijk is het een dirty old men van in de 50.
quote:Mooi, dan is ban ook positief, heeft ze meer tijd voor mij.Op zondag 24 oktober 2010 13:33 schreef Ayca het volgende:
Maar dat bedoeld ze positief, want landysh valt op oude mannen.
quote:homoOp zondag 24 oktober 2010 13:33 schreef IHVK het volgende:
Ik ga een kerstfilm kijken met mijn broertje omdat het (nog) kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |