quote:Geen dank hoor, schatje.Op donderdag 21 oktober 2010 22:17 schreef zarGon het volgende:
Dank je voor het openen van het topic, schatje.
quote:Die smilies omschrijven niet eens een honderste van wat ik allemaal ga doen met jou.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die smilies omschrijven niet een honderste met wat ik allemaal ga doen met jou.
quote:Bah seksOp donderdag 21 oktober 2010 22:28 schreef BrandX het volgende:ben hier een Turkensexritselforum binnen gelopen geloof ik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik kap al!Op donderdag 21 oktober 2010 22:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij gaat ermee leven, niet ik. Grap away!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mhmmm. Rechts masseert links,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:16 schreef Borteyorem het volgende:
Godverdomme, iemand is mij te snel af.
WAT
quote:Dit past je toch beterOp donderdag 21 oktober 2010 23:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beetje uit de hand gelopen, inderdaad.
Zo, even mijzelf weer zijn.
quote:Ayip ya.Op donderdag 21 oktober 2010 23:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe ziet mijn kont eruit? Heb ik een dikke kont?
quote:WITTTT!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:LOLOp donderdag 21 oktober 2010 23:16 schreef Borteyorem het volgende:
Godverdomme, iemand is mij te snel af.
WAT
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
WITTTT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
.
quote:Blij dat tenminste iemand ons kan waarderen.Op donderdag 21 oktober 2010 23:42 schreef BrandX het volgende:kleuterTurken
![]()
You just gotta love 'em!
quote:De rest weet dat allangOp donderdag 21 oktober 2010 23:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Blij dat tenminste iemand ons kan waarderen.
quote:I know.Op donderdag 21 oktober 2010 23:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
De rest weet dat allang
Ik Turk-fan
Ken er veel
Ben bevriend met veel
En dat voor een blonde Hollandse vrouw
quote:Een keer geprobeerd. Vond er niets aan. Never weerOp donderdag 21 oktober 2010 23:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mwah, als ze het lekker vinden... doen ze het maar..
quote:Dan kun je vast ook schelden in het Turks...Op donderdag 21 oktober 2010 23:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
De rest weet dat allang
Ik Turk-fan
Ken er veel
Ben bevriend met veel
En dat voor een blonde Hollandse vrouw
quote:uiteraardOp donderdag 21 oktober 2010 23:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben Bortecinem. Geen idee of je nog weet wie dat is.
quote:alleen maar iets als: sik tirlan, wat volgens mij iets betekent als 'rot op' ofzoOp donderdag 21 oktober 2010 23:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan kun je vast ook schelden in het Turks...
quote:Op z'n minst nog geprobeerd. Dan kun je er wel over praten. Dat het niet is bevallen is jammer, maar weer een ervaring rijker.Op donderdag 21 oktober 2010 23:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
Een keer geprobeerd. Vond er niets aan. Never weer
quote:Wel magertjes, hoor.Op donderdag 21 oktober 2010 23:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
alleen maar iets als: sik tirlan, wat volgens mij iets betekent als 'rot op' ofzo
quote:Van de boksschool vooralOp donderdag 21 oktober 2010 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel magertjes, hoor..
Hoe komt het dat je er zoveel kent?
quote:oh en wat betekent het eigenlijk precies?Op donderdag 21 oktober 2010 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel magertjes, hoor..
Hoe komt het dat je er zoveel kent?
quote:Was gericht op jouOp donderdag 21 oktober 2010 23:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mwah, als ze het lekker vinden... doen ze het maar..
quote:Zo zo, echte vechtersbazen die Turken!Op donderdag 21 oktober 2010 23:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Van de boksschool vooral![]()
En voorheen waar ik in Den Haag woonde, was een studentenwijk waar veel Turkse middenstanders waren. Toffe lui stuk voor stuk
Ben er uiteraard ook wel tegen gekomen die ik het liefst achter het behang zou plakken, maar die kom je overal tegen, ongeacht ras, cultuur, geloof of afkomst
quote:Donder op, kanker op, rot op.Op donderdag 21 oktober 2010 23:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh en wat betekent het eigenlijk precies?
quote:Ik vraag je hoe mijn kont eruiziet (wittewel, dat doen vrouwen als ze iets passen, in de films althans), en jij begint over anale kontseks. Psshh.
quote:Je bent geen vrouw, maar een man. En je was niets aan het passenOp vrijdag 22 oktober 2010 00:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vraag je hoe mijn kont eruiziet (wittewel, dat doen vrouwen als ze iets passen, in de films althans), en jij begint over anale kontseks. Psshh.
quote:ah, handig bruikbaar dus tijdens het stappen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 00:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent geen vrouw, maar een man. En je was niets aan het passen
quote:
quote:Een anderhalve Turk?! Wow.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah, handig bruikbaar dus tijdens het stappen
Vond het al zo grappig dat die anderhalve Turk me altijd zo stomverbaasd aankijken als ik dat zeg wanneer ze te opdringerig worden op straat of in de kroeg
quote:OH, IK DACHT DAT WIJ ALTIJD AL BOVEN TURKIJE STONDEN!?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:58 schreef IHVK het volgende:
Nederland passeert Turkije op UEFA-coëfficiëntenlijst
whehehe
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:53 schreef zarGon het volgende:
Sinan, welke post van Slapen of niet? is je favoriet?
Niet openen als je op mobiel zit. Plaatjestopic.
quote:Waarom moet ik kiezen?Op vrijdag 22 oktober 2010 11:53 schreef zarGon het volgende:
Sinan, welke post van Slapen of niet? is je favoriet?
Niet openen als je op mobiel zit. Plaatjestopic.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hai![]()
Trouwfeest.
Nederlanders die meedansen
quote:Is inderdaad misschien niet eens zo een slecht idee.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De volgende keer je roze skinny jeans thuislaten.
quote:Liefde en affectieOp vrijdag 22 oktober 2010 22:10 schreef Triggershot het volgende:
ze schijnen ook knuffels te vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |