quote:Geen dank hoor, schatje.Op donderdag 21 oktober 2010 22:17 schreef zarGon het volgende:
Dank je voor het openen van het topic, schatje.
quote:Die smilies omschrijven niet eens een honderste van wat ik allemaal ga doen met jou.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die smilies omschrijven niet een honderste met wat ik allemaal ga doen met jou.
quote:Bah seksOp donderdag 21 oktober 2010 22:28 schreef BrandX het volgende:ben hier een Turkensexritselforum binnen gelopen geloof ik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik kap al!Op donderdag 21 oktober 2010 22:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij gaat ermee leven, niet ik. Grap away!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mhmmm. Rechts masseert links,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:16 schreef Borteyorem het volgende:
Godverdomme, iemand is mij te snel af.
WAT
quote:Dit past je toch beterOp donderdag 21 oktober 2010 23:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beetje uit de hand gelopen, inderdaad.
Zo, even mijzelf weer zijn.
quote:Ayip ya.Op donderdag 21 oktober 2010 23:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe ziet mijn kont eruit? Heb ik een dikke kont?
quote:WITTTT!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:LOLOp donderdag 21 oktober 2010 23:16 schreef Borteyorem het volgende:
Godverdomme, iemand is mij te snel af.
WAT
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
WITTTT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
.
quote:Blij dat tenminste iemand ons kan waarderen.Op donderdag 21 oktober 2010 23:42 schreef BrandX het volgende:kleuterTurken
![]()
You just gotta love 'em!
quote:De rest weet dat allangOp donderdag 21 oktober 2010 23:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Blij dat tenminste iemand ons kan waarderen.
quote:I know.Op donderdag 21 oktober 2010 23:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
De rest weet dat allang
Ik Turk-fan
Ken er veel
Ben bevriend met veel
En dat voor een blonde Hollandse vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |