Geachte dames en heren, natuurlijk hallo domme pvv'ers en of Turkije niet kenners,
Ik ben een Turk, ik erger me eraan dat veel mensen die niet naar Turkije zijn gegaan of niet kennen (of niet willen kennen) zich gaan baseren op ottomaanse tijd en media....
ik wil hier even hier duidelijk maken:
Turkije is de schakel tussen West-Europa en het Nabije en Midden-Oosten. Turkije is een land met een overweldigende mix van culturele invloeden.
Turkije is net japan, het is westers land aan het worden maar de oude traditie, kleding en muziek blijft meereizen...
de Turkije-niet-kenners die denken dat dames in Turkije niet geschaars mogen kleden?
wat is dit? het zijn ook nog eens mooie dames
Tuba buyukustun (foto model en actresse)
![53ci5.jpg]()
Bengu (popsangster)
![bengu_2_1245796218.jpg]()
muziek video's waarbij schaargeklede dames in Turkije:
Gemaakt in de 90'ste
Bengu
geloof je niet in die ghetto ass shaking in de turkse muziekvideo's?
geen probleem hier heb ik wat.....
Geloof je niet in rock muziek wereld in Turkije?
geen probleem hier heb ik wat
geloof je niet in turkse emo-band
hier heb ik wat....
Geloof je niet dat er homo's mogen muziek maken?
hier heb ik wat voor je maar het is schandelijk en schadelijk...maar dik humor over bananen...
wat ik jullie wil wijsmaken is, ga niet dingen zeggen waarvan je niet weet...we noemen dat vooroordelen...zo is die ene dombo wilders ook....
ten tweede, ik ben een turkse moslims...het kan me geen barst schelen wat die turken in Turkije allemaal doen...ze laten immers de moslims vaak met rust en wij hun...de turkse moslims denken zo "laat die mensen maar doen wat ze doen, laat Allah maar oordelen over hun lot en dat doen wij niet" de turken die niet moslims zijn die denken "zolang de islam niet ons samenleving belemmert is er niks aan de hand"
Meerderheid van de turkse bevolking is zelf ook tegen toetreding van EU...dus jullie Nee en wij Nee...