quote:Het is niet te hopen,, dan vermijd ik 3fm de hele week
quote:morgen is de dag van het stotteren. Wordt Miss Montreal dus.
quote:DIE LIFT!Op donderdag 21 oktober 2010 21:19 schreef themauster het volgende:
Goed, ik gooi maar even een golden oldie film in de dvd speler De Lift om precies te zijn![]()
quote:Wordt een lange dag dus.Op donderdag 21 oktober 2010 21:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
morgen is de dag van het stotteren. Wordt Miss Montreal dus.
quote:Princip?Op donderdag 21 oktober 2010 21:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, als we daar de aanleiding voor de Eerste Wereldoorlog niet hebben.
quote:Geen idee wat dat is met Tjibbe, maar al die vrouwelijke 3FM rukke... euh, vingeraars?Op donderdag 21 oktober 2010 21:18 schreef miieejj het volgende:
[..]
zullen al die 16 jarige elke vrijdag naar ekstra weekend kijken om alleen naar tjibbe te zien? ?
quote:voor de kids echt een mooie omgeving om toch een keer te zienOp donderdag 21 oktober 2010 21:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo dramatisch is het niet hoorbij overlijden van oma was mn vrouw net zwanger van onze eerste (wisten we nog niet), en alle familie was al uit Maastricht verhuisd of overleden. En nu met de kids zoeken we toch vertier wat dichterbij, voor familie hoeven we niet naar Maastricht.
Maar wil er graag weer eens heen, altijd veel lol gehad met met mijn schoonvader
quote:Ze staan in een broodjeszaak.Op donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Bol_Wan het volgende:
Niet erg aardig dit. Krijgen ze toestemming om in Eindhoven een programma te maken, gaan ze meteen zingen: I'm gonna burn this city![]()
quote:Moet jij morgen maar es opletten. Ik heb gehoord dat ze met een cassetterecorder op het toilet heeft gezeten.Op donderdag 21 oktober 2010 21:21 schreef miieejj het volgende:
[..]
die heeft toch geen niieuw lied gemaakt ?
quote:Pffff ajb niet zeg. Zoveel goede platen uit op het moment.. Dan nog liever de nieuwe Rihanna. Die ik trouwens best wel kan waarderen.Op donderdag 21 oktober 2010 21:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
morgen is de dag van het stotteren. Wordt Miss Montreal dus.
quote:FTW.Op donderdag 21 oktober 2010 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
GODVERDOMME. Ja, die snol kan er ook nog wel bij ja.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Caro
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Emerald
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Ook nog catering, het moet niet veel gekker worden!Op donderdag 21 oktober 2010 21:21 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ze staan in een broodjeszaak.![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:21 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is met Tjibbe, maar al die vrouwelijke 3FM rukke... euh, vingeraars?stonden daar volgens mij.
quote:lolOp donderdag 21 oktober 2010 21:23 schreef alors het volgende:
HAHAHAH ik hoor nu ook dat nummer van Gerard Joling erin![]()
![]()
quote:Nee, dat word verzorgd door alle fans buiten.Op donderdag 21 oktober 2010 21:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ook nog catering, het moet niet veel gekker worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |