quote:+ 1. Me2. Maastricht is zeer OK. Vaak op vakantie geweest.Op donderdag 21 oktober 2010 21:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb dan ook veel meer met Maastricht dan met Eindhoven
quote:Ik ook. Kom er wekelijks.Op donderdag 21 oktober 2010 21:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
+ 1. Me2. Maastricht is zeer OK. Vaak op vakantie geweest.
quote:GMOp donderdag 21 oktober 2010 21:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Je kon er toen inderdaad erg mooi over vertellen maarja de GM is in het donker in de winter ook erg mooi helaas krijgen we daar straks een hypermodern gebouw
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:09 schreef themauster het volgende:
Ik ben nog nooit van mijn leven in Maastricht geweest
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:09 schreef themauster het volgende:
quote:Kun je goed winkelenOp donderdag 21 oktober 2010 21:09 schreef themauster het volgende:
quote:schoonvader is geboren in Amby, maar sinds overlijden van oma niet meer geweest in Maastricht helaas...Op donderdag 21 oktober 2010 21:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
+ 1. Me2. Maastricht is zeer OK. Vaak op vakantie geweest.
quote:Ik weet het maar nog nooit de tijd gehad
quote:Grote Markt Groningen
quote:In al die jaren?Op donderdag 21 oktober 2010 21:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik weet het maar nog nooit de tijd gehad
quote:Damn..Op donderdag 21 oktober 2010 21:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
schoonvader is geboren in Amby, maar sinds overlijden van oma niet meer geweest in Maastricht helaas...
quote:GoedeMIDDAGOp donderdag 21 oktober 2010 21:13 schreef Bol_Wan het volgende:
ja hoor. ik was jullie alweer kwijt, maar hier dus. Belhamels
quote:Ik ook het lijkt wel of alles waar Groningen bekend om staat wordt weggehaald het begon ooit in 1998 met de 5 pijpen oke daar kregen we de Euroborg voor terug maar geef mij maar het oude stadion in het Oosterpark wat een sfeer was het daar tochOp donderdag 21 oktober 2010 21:10 schreef -Hans- het volgende:
Maurice; bizar inderdaad. Begrijp daar echt niets van. Ben ook zeker tegen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:13 schreef Bol_Wan het volgende:
ja hoor. ik was jullie alweer kwijt, maar hier dus. Belhamels
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:13 schreef Waalwijker het volgende:
Ik kwam net langs de studio daar, hoop radiorukkertjes en tienermeisjes voor Tjibbe.
quote:Ja, geweldig was datOp donderdag 21 oktober 2010 21:13 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ook het lijkt wel of alles waar Groningen bekend om staat wordt weggehaald het begon ooit in 1998 met de 5 pijpen oke daar kregen we de Euroborg voor terug maar geef mij maar het oude stadion in het Oosterpark wat een sfeer was het daar toch
quote:Die staat te zwijmelen bij Tjibbe op het station joh.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Die staat te zwijmelen bij Tjibbe op het station joh.
quote:Paar van die rukkertjes gingen Tjibbe en Michiel Fanta en ijs brengen enzo.Op donderdag 21 oktober 2010 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Kon niet missen natuurlijk
.
quote:zullen al die 16 jarige elke vrijdag naar ekstra weekend kijken om alleen naar tjibbe te zien? ?Op donderdag 21 oktober 2010 21:16 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Paar van die rukkertjes gingen Tjibbe en Michiel Fanta en ijs brengen enzo.En al die meskes met Tjibbe op de foto.
Ik ben maar snel doorgelopen.
quote:zo dramatisch is het niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |