quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Wanneer krijgen de plebs de nieuwe layout Danny?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:57 schreef Danny het volgende:
nog deze maand, oftewel; binnen een week of twee.
quote:Zelfde hier. Al is het kwaliteitsverschil tussen de singles en de albumtracks iets te groot. Maar genoeg leuks om ze te gaan zienOp donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet ik niet. Hoop ze ooit nog eens hier in de Oosterpoort, oid, te zien. Ben wel fan van ze.
quote:Jij scoort punten bij de mensen uit MaastrichtOp donderdag 21 oktober 2010 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ben er nooit uit gestapt eigenlijk. Altijd blijven zitten tot Maastricht, da's tenminste een echte stad
quote:[/quote]We wachten geduldig af,.Op donderdag 21 oktober 2010 21:02 schreef hole1988 het volgende:
And Now Something Completely Different
[..]
wetsenegger het volgende:[/b]
Wanneer krijgen de plebs de nieuwe layout Danny?
quote:QFT.Op donderdag 21 oktober 2010 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ben er nooit uit gestapt eigenlijk. Altijd blijven zitten tot Maastricht, da's tenminste een echte stad
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Over 2 maand al? Damn, tijd gaat snel. Zie mezelf nog op de GM staan bij - 8. Lijkt wel jaren geleden!
quote:Kom met mijn OV niet tot het buitenland, helaasOp donderdag 21 oktober 2010 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
quote:Dat was zo klote inderdaad. Aan de andere kant heeft dat wel indruk gemaakt. Freaking koud en s' avonds de sneeuw uit de lucht en de Martinitoren op de achtergrond. Opzich had het wel wat. Vond het in elk geval een mooie belevenis
quote:Ze moeten wel een lesje politiek krijgen daar.Op donderdag 21 oktober 2010 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
quote:Ach, we nemen er de tijd voorOp donderdag 21 oktober 2010 21:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze moeten wel een lesje politiek krijgen daar.
quote:Jup, mee eensOp donderdag 21 oktober 2010 21:03 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Zelfde hier. Al is het kwaliteitsverschil tussen de singles en de albumtracks iets te groot. Maar genoeg leuks om ze te gaan zien
quote:ach , dan nemen we we gewoon de trein..
quote:De trein glijdt uit op de rails.Op donderdag 21 oktober 2010 21:05 schreef miieejj het volgende:
[..]
ach , dan nemen we we gewoon de trein..![]()
of rijden we heel voorzichtig
quote:Ik heb dan ook veel meer met Maastricht dan met EindhovenOp donderdag 21 oktober 2010 21:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij scoort punten bij de mensen uit Maastricht.
quote:Sta je vooraan met je psv vlaggetje ?
quote:Je kon er toen inderdaad erg mooi over vertellen maarja de GM is in het donker in de winter ook erg mooi helaas krijgen we daar straks een hypermodern gebouwOp donderdag 21 oktober 2010 21:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was zo klote inderdaad. Aan de andere kant heeft dat wel indruk gemaakt. Freaking koud en s' avonds de sneeuw uit de lucht en de Martinitoren op de achtergrond. Opzich had het wel wat. Vond het in elk geval een mooie belevenis.
quote:o ja,Op donderdag 21 oktober 2010 21:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De trein glijdt uit op de rails.
quote:Ik heb vooral iets met íemand uit EindhovenOp donderdag 21 oktober 2010 21:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb dan ook veel meer met Maastricht dan met Eindhoven
quote:Idd. Ik ook.Op donderdag 21 oktober 2010 21:06 schreef miieejj het volgende:
[..]
o ja,
ik zie wel over 2 maanden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |