quote:Hij probeerde alleen te zeggen dat er toen veel crap uitkwam vanwege het experimenteren, tegenwoordig lijkt er haast geen vooruitgang in de Hardcore te zitten. Een niet geslaagde experimentele plaat is altijd nog beter te waarderen als een slecht standaart plaatje...Op donderdag 21 oktober 2010 20:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vroeger was er mainstream, nu is er mainstream. Vroeger kwam er meuk voor in alle soorten en maten, nu nog steeds. Jij houdt gewoon van early en minder van mainstream, dat is duidelijk. Je kritiek is al maandenlang duidelijk. Voor mij, maar ook voor de rest van deze reeks-volgers. Post gewoon een leuke bijdrage met wat early songs erin en laat het daarbij. Het is echt niet leuk om in elke post van jou hetzelfde geschop tegen de huidige mainstream te lezen.
quote:Ben het met je eens, alleen ik geef tegengas aan dat eeuwige gekanker op mainstream.Op donderdag 21 oktober 2010 21:13 schreef Koepert het volgende:
Dat was al langer bekend, krijgen we nu weer dezelfde oeverloze discussie ? Pfff.. T is n beetje t bekende werk weer. Smaken verschillen, deal with it..
Discussies, prima, maar dan over waarom n plaat wel of niet chill is, ipv een early vs mainstream discussie, dat riedeltje kennen we wel..
Maar dit zal toch wel tegen een muur gericht zijn..
quote:ZekerOp donderdag 21 oktober 2010 22:06 schreef Monopoly het volgende:
Dat nummer van Dione uit de OP is echt baas!!
Ik zie hem hier in de stad nog wel eens een broodje bikken bij de döner zaak
quote:Heerlijke plaat idd, doet me qua 'vibe' en synthlijn (Is t de synth? die zorgt voor die oldschoolsound? Op 2.59 naast de bass; die "zaag" ) denken aan die echte ouwe classics..Op donderdag 21 oktober 2010 22:19 schreef julian6 het volgende:
[..]
Zekerecht een wereldplaat. Mss zelfs de plaat van het jaar
quote:Idd, die zie ik echt als échte kwaliteitshardcore.Op donderdag 21 oktober 2010 22:34 schreef Koepert het volgende:
[..]
Heerlijke plaat idd, doet me qua 'vibe' en synthlijn (Is t de synth? die zorgt voor die oldschoolsound? Op 2.59 naast de bass; die "zaag" ) denken aan die echte ouwe classics..
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:48 schreef NoizEkick het volgende:
Het gaat me totaal niet om het "afzeiken". Ik vind het gewoon jammer dat Hardcore deze weg is ingeslagen. Van "gedurfd, hard en gek" naar "standaard, soft en flauw". Ik kan er gewoon niet bij, dat er zo'n immens verschil zit tussen wat men oorspronkelijk in gedachten had en met wat er tegenwoordig aan releases uitgepoept wordt.
Maargoed, even wat nummers om het topique wat op te fleuren.
quote:Fuck him! Fuck Santos! Fuck Demille! Fuck Clady! Fuck them all! Fuck them all! They're a dime a dozen. You... you, man. You're special. You're special to me.
quote:Hellsystem - Set Me UpOp zondag 24 oktober 2010 19:41 schreef Koepert het volgende:
Grrr irritatie hier.. K weet zeker dat t in n nummer verwerkt is.... alleen niet zeker of t Hardstyle of Hardcore is.... Lololyrics biedt geen uitkomst.. komt uit Street Kings..
[..]
quote:Zo uit het hoofd een paar die ik tegenkwam: A Few Good Men, Pulp Fiction, Snatch, Sin City.Op zondag 24 oktober 2010 21:51 schreef Haque het volgende:
Ja vet stukje is dat als je het herkent uit een plaat
quote:Klopt welOp zondag 24 oktober 2010 20:18 schreef Sassie het volgende:
[..]
Hellsystem - Set Me Up![]()
Zeker de film gisteravond op TV gezien, of niet?
quote:Aardige track ja maar plaat van het jaarOp donderdag 21 oktober 2010 22:19 schreef julian6 het volgende:
[..]
Zekerecht een wereldplaat. Mss zelfs de plaat van het jaar
quote:Dat dus, dit soort nummers zijn er zoveel, niet echt uniek te noemen en daarom ook geen plaat van het jaar imo.Op maandag 25 oktober 2010 07:23 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Aardige track ja maar plaat van het jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:29 schreef T-Force het volgende:
YeahIk heb gewoon de Project Hardcore.nl cd gewonnen op Partyflock
Cd2 ziet er fucking strak uit
LuckerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:29 schreef T-Force het volgende:
YeahIk heb gewoon de Project Hardcore.nl cd gewonnen op Partyflock
Cd2 ziet er fucking strak uit
Dat lukt mij nou nooit he op PF... veel plezier ermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb niet te klagen over prijsvragen dit jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Zeker, ze kwamen achter mijn account doordat ik 2 nieuwe Ophidian tracks had geüpload die nog niet officieel uitwaren...quote:
Ah jammer zegquote:Op donderdag 4 november 2010 10:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zeker, ze kwamen achter mijn account doordat ik 2 nieuwe Ophidian tracks had geüpload die nog niet officieel uitwaren...
Dat is dan ook niet zo heel erg netjesquote:Op donderdag 4 november 2010 10:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zeker, ze kwamen achter mijn account doordat ik 2 nieuwe Ophidian tracks had geüpload die nog niet officieel uitwaren...
Wist niet dat hij nog niet uitwas. Hij stond op 1gabbaquote:Op donderdag 4 november 2010 10:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet zo heel erg netjes![]()
.
Niet haten op mainstream, dat mag niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:57 schreef julian6 het volgende:
Die draaien toch alleen hardstyle? Met af en toe Still Nr. 1 erdoorheen?
Still Nr. 1 ís Hardstyle.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:57 schreef julian6 het volgende:
De Hard-stream is jump, de Harder-stream is hardstyle, de Hardest-stream is hardcore.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:57 schreef julian6 het volgende:
quote:Op maandag 8 november 2010 18:57 schreef Graseter het volgende:
Ik zoek het echte hardcore topic. Niet de dance variant. Waar kan ik dat vinden?
kijk in het metal topic zou ik zeggenquote:Op maandag 8 november 2010 18:57 schreef Graseter het volgende:
Ik zoek het echte hardcore topic. Niet de dance variant. Waar kan ik dat vinden?
Z'n nick inspireert welquote:
Huiliequote:
Dat weet ik, maar ik mag die snorretjes gewoon niet.quote:Op maandag 8 november 2010 22:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Huiliehij doet zn oldskool happy hardcore ding weer 1 liedje en heeft daarvoor zn snorretje laten staan. Lekker belangrijk
Da's gewoon cult, jonguuh.quote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik mag die snorretjes gewoon niet.Vind 't smerig.
Dat snorretje is legendarischquote:
Ik heb hem al.quote:Op maandag 8 november 2010 19:55 schreef julian6 het volgende:
[..]
kijk in het metal topic zou ik zeggen
Ik heb em ook op! Heerlijk spulquote:Op donderdag 11 november 2010 15:50 schreef hornage het volgende:
Zo, ik zit nu de meer dan 2-uur durende mix van Third Movement plaatjes van de afgelopen 10 jaar het luisteren. Gemixt door D-Passion. En damn, wat istie lekker
http://www.thirdmovement.nl/audio/TTM_10y_mix.mp3
ff binnenslepenquote:Op donderdag 11 november 2010 15:50 schreef hornage het volgende:
Zo, ik zit nu de meer dan 2-uur durende mix van Third Movement plaatjes van de afgelopen 10 jaar het luisteren. Gemixt door D-Passion. En damn, wat istie lekker
http://www.thirdmovement.nl/audio/TTM_10y_mix.mp3
Bron: http://www.thirdmovement.nl/quote:THE THIRD MOVEMENT - 10 YEARS OF MUSIC TOUR
10 years and still moving forward
Already a decade ago a new movement was brought into the daylight by none other than Sebastian Hoff a.k.a. DJ Promo. He was personally responsible for the first release on the record label containing today’s classics Running Against The Rules and I Come Correct.
In the past 10 years The Third Movement has evolved in many ways. From becoming one of the most distinguished hardcore record labels to being a source for lots of new talent whom claimed their spot on the biggest raves and festivals worldwide. To celebrate this mile-stone in hardcore history we will launch an official 10th anniversary tour across the world.
Tour schedule
08.01.2011 - Factory 010, Rotterdam
05.02.2011 - Doornroosje, Nijmegen
12.03.2011 - Huize Maas, Groningen
16.04.2011 - Platte Zaal, Maastricht
24.04.2011 - Matrix, Bochum (DE)
Keep an eye on our website for more information about the tour events and possibly additional dates.
Lekker in de buurt. Hopelijk heb ik het tegen die tijd nog onthoudenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:12 schreef fathank het volgende:
Had em gezien ja, zeker aanwezig in Doornroosje nijmegen
quote:Op maandag 8 november 2010 20:11 schreef Sassie het volgende:
[..]
Z'n nick inspireert wel
Xaphan - Grass Eating Milk Machine
(uit 2004, staat oa op Demolition Part4)
Duidelijk afteren dus.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:51 schreef hornage het volgende:
Vanavond Pussy Lounge! Vette zin in! Wel beetje suf dat het maar tot 0400 is
Sja, het werd pas vet toen Darkraver ging draaien. Daarna nog Paul en uiteindelijk dom, maar snoeihard gebeuk van Mental Theoquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:56 schreef fathank het volgende:
1x maar nooit weer. Ben tijd terug in de matrixx geweest. Luna was de man van de avond, en ik hou neit eens van hardstyle. De halve avond gare jump aan moeten horen. En moest nog bobben ook
.
Nice maar welke zaken vind je dat spul?? zeker alleen in de randstadquote:
Waaghals en Dance 'n Drugs store in Arnhem..quote:Op maandag 15 november 2010 00:35 schreef Haque het volgende:
[..]
Nice maar welke zaken vind je dat spul?? zeker alleen in de randstad
Die mix is erg fijntjesquote:Op donderdag 11 november 2010 19:01 schreef Sassie het volgende:
Plus de TTM Bunker Warmup Mix v Sequence & Ominous in 320 kbps: http://soundcloud.com/seq(...)ase-2010-warm-up-the
En:
[..]
Bron: http://www.thirdmovement.nl/
Klopt ja, ze zijn ook goed in vergeten vette (oude) platen te draaien.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Die mix is erg fijntjes. Sequence & Ominous draaien altijd vette shit, nooit een doorsnee setje. Echte liefhebbers die nadenken over wat ze draaien en niet op de automatische piloot de hardcore top100 opzetten.
Supervet inderdaad! Misschien wel aanwezigquote:Op vrijdag 19 november 2010 07:14 schreef badtripbob het volgende:
Gaan er hier nog mensen 24 december naar PRSPCT XL in Factory 010 Rotterdam?
Is een mix van dubstep, drum n bass en verschillende soorten core.
Area 2, hosted by Ng-ng & Smackdown
Akira
Bryan Fury Verenigd Koninkrijk
Drokz
Element: Destruction
Radium Frankrijk
Teknoist Verenigd Koninkrijk
The Outside Agency
De core areaJe zal er alleen niet snel, en zeker niet veel mainstream horen, maar erg vind ik dat persoonlijk niet.
De kwaliteit van z'n zang is misschien niet geweldig maar dat optreden op Dominator was zo gruwelijkquote:Op zondag 21 november 2010 01:22 schreef Levitas het volgende:
Masters of Ceremony @ Dominator, heel vet.. Maar ik vind de zang van DV8 echt heel slecht! Wat jullie?
quote:Op zondag 21 november 2010 03:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik vind dv8 sowieso niet bijster veel aan. Z'n zang is ook steeds een beetje van hetzelfde. Wel logisch eigenlijk, maar niet echt mijn stijl.
Masters of Ceremony is heel vet ja. Rock gecombineerd met hardcore, IK vind het een heerlijke combinatie, maar ik heb wel het gevoel dat de setjes van MoC wel een beetje hetzelfde zijn, hoewel het toch elke keer als ik ze zie compleet uit m`n dak ga.quote:Op zondag 21 november 2010 18:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
De kwaliteit van z'n zang is misschien niet geweldig maar dat optreden op Dominator was zo gruwelijkOok van DV8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |