Ik heb t probleem niet, maar k zou de afweging maken, hoe lang en vooral moeizaam/kloten is de reis heen en terug, wat kost n kaartje.. als dat niet opweegt tegen wel n avond fun, heb je je antwoord..quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:57 schreef yosander het volgende:
Tja, zit daarom nu ook te twijfelen om naar Fusion of Dance Indoor te gaan (eerste evenement in dit genre sinds de rellen tijdens Planet Hardcore?!). Kan wel gewoon aan de deur proberen een kaartje dan alsnog te kopen, maar die is dan ondertussen al 45 euro (en dan kun je wellicht alsnog geweigerd worden?).
Nog een paar maandjes gelukkig!
Nou, dat is 'm juist: maar tien minuten fietsen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:12 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik heb t probleem niet, maar k zou de afweging maken, hoe lang en vooral moeizaam/kloten is de reis heen en terug, wat kost n kaartje.. als dat niet opweegt tegen wel n avond fun, heb je je antwoord..
Hmm weinig last van gehad, alleen bij Nightmare Outdoor een nieuwsgierig securityvrouwtje die even er op keek bij de controle van m'n tas. Ik heb hem wel altijd mee sinds Dominator '08.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Na de rellen in Hoek van Holland zijn ze overal een stuk strenger op ID. Laatste paar festivals (Defqon, Dominator en Mystery Land) heb ik em alle 3 moeten laten zien. Dit werd ook van te voren duidelijk gecommuniceerd..
Als je weet dat je toch wel bekenden tegen gaat komen, omdat het zo dichtbij is, kun je net zo goed in je eentje gaan, misschien met 1 of 2 kameraden meer.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Nou, dat is 'm juist: maar tien minuten fietsen.
Maar aan de andere kant ga ik voor dat geld bijvoorbeeld liever naar Nightmare 4 december, alleen vraag ik me af wie d'r meegaat van m'n vrienden.
Ik ben ook al een aardig tijdje geen 18 meerquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:26 schreef Sassie het volgende:
[..]
Hmm weinig last van gehad, alleen bij Nightmare Outdoor een nieuwsgierig securityvrouwtje die even er op keek bij de controle van m'n tas. Ik heb hem wel altijd mee sinds Dominator '08.
Maar goed ik ben ook geen 18 meer.![]()
Defqon1 was toch wel 1 van de grote feesten dit jaar waarbij het controleren op ID's van te voren expliciet aangekondigd werd. http://www.q-dance.nl/q/e(...)/list_messages/11017quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben ook al een aardig tijdje geen 18 meer. Heb bij Defqon zelfs op 't oog 30+ers terug gestuurd zien worden odmat ze geen id bij zich hadden
.
quote:*pakt aansteker en steekt die ouwe meuk in de fik.Op woensdag 20 oktober 2010 13:42 schreef NoizEkick het volgende:
Even wat nummers waar je geen aansteker voor nodig hebt maar gewoon moet hakken.
quote:Maar waarom dan? Dat zijn toch echt wel aardig leuke plaatjes hoorOp woensdag 20 oktober 2010 19:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
*pakt aansteker en steekt die ouwe meuk in de fik.
quote:Ben er sowieso geen fan van.. en al helemaal niet van degene die totaal geen positief woord kan uitbrengen over de hardcore van nu (tenzij het van Promo komt).Op woensdag 20 oktober 2010 19:13 schreef T-Force het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Dat zijn toch echt wel aardig leuke plaatjes hoorIk kan me moeilijk voorstellen dat je ze niet leuk vind eigenlijk
quote:Dan post ik nu dezelfde nummers, vind je het nu iets beter te pruimenOp woensdag 20 oktober 2010 19:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
van degene die totaal geen positief woord kan uitbrengen over de hardcore van nu (tenzij het van Promo komt).
quote:2e gaat. Rest is mij gewoon te eentonig.Op woensdag 20 oktober 2010 19:39 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dan post ik nu dezelfde nummers, vind je het nu iets beter te pruimen?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
*pakt aansteker en steekt die ouwe meuk in de fik.
quote:Tuurlijk, altijd lekker de grond instampen, maar er zijn wel een paar goede releasesOp woensdag 20 oktober 2010 19:56 schreef julian6 het volgende:
[..]
Heb liever dit dan die standaard meuk van tegenwoordig, al zijn er goede releases. Zoals de nieuwe Noize Suppressor die ik na 1x luisteren wel te pruimen vind.
quote:Zo awesome!Noize Suppressor - Masters of War lyrics
Indestructible [?x]
I'll have you know
That I've become indestructible
You will be shown
How I've become indestructible
Determination that is incorruptible
From the other side, a terror to behold
That their opponent had to be invincible
Take a last look around while you're alive
I'm indestructible master of war
Oooh, indestructible!
Indestructible
You need to know that you're in for the fight of your life
I'll have you know
quote:Ik heb liever dat er slechte releases uitkomen omdat men experimenteerd (zoals in de 90's), dan dat er slechte releases uitkomen omdat men bang is om te experimenteren (zoals nu).Op woensdag 20 oktober 2010 20:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Tuurlijk, altijd lekker de grond instampen, maar er zijn wel een paar goede releases
GAST, in 1995 was de meerderheid ook meuk en waren er ook maar een paar topnummers. Nu, 15 jaar later zijn er 100en topnummers uit de 90's. Over 10 jaar zeg je hetzelfde over de nummers van 2000-2010.
"vreuger was alles beter"-mensen
quote:Naast het feit dat die uitspraak een regelrechte beleding is aan het adres van Hardcore, ligt het tempo ook te hoog voor Jumpstyle.Op woensdag 20 oktober 2010 19:48 schreef Haque het volgende:
Die billy the kid lijkt wel jumpstyleMaar nummer van Waxweazle (altijd lekker) en scarface is ook erg lekker.
quote:Vroeger was er mainstream, nu is er mainstream. Vroeger kwam er meuk voor in alle soorten en maten, nu nog steeds. Jij houdt gewoon van early en minder van mainstream, dat is duidelijk. Je kritiek is al maandenlang duidelijk. Voor mij, maar ook voor de rest van deze reeks-volgers. Post gewoon een leuke bijdrage met wat early songs erin en laat het daarbij. Het is echt niet leuk om in elke post van jou hetzelfde geschop tegen de huidige mainstream te lezen.Op donderdag 21 oktober 2010 02:07 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik heb liever dat er slechte releases uitkomen omdat men experimenteerd (zoals in de 90's), dan dat er slechte releases uitkomen omdat men bang is om te experimenteren (zoals nu).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |