Je koopt in feite een soort erfpacht. Het recht om daar eeuwig (?) te liggen (moet je nog wel liggeld betalen)quote:Op zondag 5 december 2010 00:42 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Dus je betaalt 2 ton voor dat krot op het water?
Wat koop je dan ?
Waarom mag je niet kijken? staat die op het punt op zinken? of is het zo verrot slecht dat de gemeente dwingt dat je die boos richting de sloper brengt?
Die plek? mag je dan die 46 m2 dicht gooien en een mooi huis erop bouwen?
Of koop je de boot? en lig ark als je de ark ook koopt en 100% eigenaar word mag je doen met dat water wat je maar wilt.
En hoe zal het met stookkosten zijn met zon (woon)boot die zullen wel gigantisch zijn puur staal/beton op ijskoud water dat gaat nooit goed.
En een boot is geen huis dus kan toch nooit meer waard worden? een Camper word toch ook niet meer waard
Je vergat het tweede bad:quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:57 schreef Errrwin het volgende:
Dat vind ik dan wel weer aardig, een beetje uitzicht vanuit je bad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En geen geruzie meer over de te warme/koude douche en of de douchekop te hoog/laag staat.
[ afbeelding ]
Maar ja, ik heb net even geen 3 miljoen op m'n spaarrekening.
Strategische inzet van de groothoeklens ookquote:Op zondag 5 december 2010 13:35 schreef MissHobje het volgende:
Aparte keuken, wel heel mooi:
[ afbeelding ]
rest huis ook leuk
terras :[ afbeelding ]
en linkje: http://www.funda.nl/koop/(...)rodenrijselaan-15-a/
Nee hoor.quote:
2 of 3 tv's?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:38 schreef Gwywen het volgende:
Een heuse huisbar
[ afbeelding ]
In dit huis
(En tel voor de grap het aantal televisies eens)
Tjee, ik kan die mozaiek wand zo onderhand dromen...quote:Op zondag 5 december 2010 02:54 schreef Peter het volgende:
[..]
Je vergat het tweede bad:
[ afbeelding ]
Echt een huis voor van die pimp-feestjes met foute voetballers
Ben ik het niet mee eens, een woonboot kost niet zoveel, je betaald voor de ligplek. Neem deze nou op funda, nog geen ton voor een woonboot van 2 verdiepingen naar eigen zeggen goed onderhouden en in goede staat:quote:Op zondag 5 december 2010 01:41 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Het gaat om de ligvergunning. Voor de koper valt het nog maar te hopen dat de bak eronder goed is, zodat de opbouw gesloopt kan worden en er gebouwd kan worden op die bak. Daarentegen heb je een paar posts hierboven op de prinsengracht (10x betere plek) voor 4 ton een vergelijkbare ark die wel in orde is. De 2 ton is dus veel te hoog gegrepen.
Van Lennepkade is wel hartje Amsterdam. Je betaalt echt puur voor de ligplaats. Leuk voor BN-ers met teveel geld.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:00 schreef Rewimo het volgende:
Dus je koopt voor twee ton een boot waar je niet in kunt wonen en die je moet vervangen door een compleet nieuwe - wat ongetwijfeld ook niet goedkoop is - plus dat je waarschijnlijk ook nog eens het nodige aan liggeld moet betalen.
Tsja, dat is ooit een keer 'mode' geweest... zo zie je maar weer, al te hard achter de trends aanlopen is misschien niet zo'n heel erg goed idee.quote:Op maandag 6 december 2010 10:20 schreef Xantalien het volgende:
Mooi blauw is niet lelijk... Dit wel.
Dat is nou iets wat ik ècht niet snap: je wilt je huis verkopen, is al moeilijk genoeg tegenwoordig, maar het is kennelijk toch nog teveel gevraagd om eventjes die enorme zooi aan plastic bakjes, tubetjes en flesjes weg te halen voor de foto. Snap dus die makelaar ook niet, ik had het de eigenaars toch wel gevraagd. Afstotelijk.quote:
plus dat alle shampoos ed op een glazen plaat ondersteund door stoeptegels staatquote:Op maandag 6 december 2010 16:20 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Tsja, dat is ooit een keer 'mode' geweest... zo zie je maar weer, al te hard achter de trends aanlopen is misschien niet zo'n heel erg goed idee.
[..]
Dat is nou iets wat ik ècht niet snap: je wilt je huis verkopen, is al moeilijk genoeg tegenwoordig, maar het is kennelijk toch nog teveel gevraagd om eventjes die enorme zooi aan plastic bakjes, tubetjes en flesjes weg te halen voor de foto. Snap dus die makelaar ook niet, ik had het de eigenaars toch wel gevraagd. Afstotelijk.
Ja, die HELE troep moet natuurlijk gewoon wèg voor zo'n foto. Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 6 december 2010 16:51 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
plus dat alle shampoos ed op een glazen plaat ondersteund door stoeptegels staat![]()
Ben ik eigenlijk wel met je eens. Vloer vervangen door een witte/grijze, een verse wastafel erin, en uiteraard dat afzichtelijke douchegordijntje weg, en het ziet er best wel okee uit. Ik zou er in ieder geval geen moeite mee hebben, maar ja, ik ben dan ook niet van het type dat meteen aan het slopen gaat bij alles wat niet meer helemaal up-to-date is...quote:En eigenlijk vind ik die blauwe tegels helemaal niet zo'n probleem. Tuurlijk, het is een modeiets geweest, maar lelijk vind ik het niet. Wat wel lelijk is, is de combinatie met een randje bruine tegels langs het bad en dat gecombineerd met de rode tegels. Was de vloer netjes wit betegeld, had ik het een best een prima badkamer gevonden.
quote:Op maandag 6 december 2010 10:20 schreef Xantalien het volgende:
[]
Het is natuurlijk ook gewoon een heel slechte foto.quote:Op maandag 6 december 2010 10:20 schreef Xantalien het volgende:
[ afbeelding ]
En we moeten we schoon blijven natuurlijk!
[ afbeelding ]
Link
Vind ik ook wel. Ik vind het afgezien van die vloer, best een gezellige badkamer!quote:Op maandag 6 december 2010 16:51 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
plus dat alle shampoos ed op een glazen plaat ondersteund door stoeptegels staat![]()
En eigenlijk vind ik die blauwe tegels helemaal niet zo'n probleem. Tuurlijk, het is een modeiets geweest, maar lelijk vind ik het niet. Wat wel lelijk is, is de combinatie met een randje bruine tegels langs het bad en dat gecombineerd met de rode tegels. Was de vloer netjes wit betegeld, had ik het een best een prima badkamer gevonden.
Omdat 'ie anders niet goedgekeurd wordt door de commissie van trendy design badkamers?quote:Op maandag 6 december 2010 21:10 schreef Zwolsboy het volgende:
Waar maken we ons druk om?
Dat jaren 70 badkamertje![]()
Die had al ruim 2x vervangen moeten worden (badkamer gaat zon 10/15 jaar mee)
Tenzijn je fors afdingt van de prijs kan die nog wel even mee
Inderdaad. Ik vind het ook wel een beetje 'verwend' gedrag, zoals sommigen menen dat alles wat niet helemaal aan de VT-Wonen eisen voldoet maar meteen gesloopt moet worden. Zelfs volledig nieuwe keukens en badkamers verdwijnen soms zó maar in de sloopcontainer...quote:Op maandag 6 december 2010 21:16 schreef R2R het volgende:
[..]
Omdat 'ie anders niet goedgekeurd wordt door de commissie van trendy design badkamers?![]()
Gezien het aantal jaren '70 badkamers wat je nog tegenkomt denk ik dat de kwaliteit daarvan blijkbaar te goed was, want bijna 40 jaar later zijn ze nog steeds in gebruik.
10-15 Jaar? Welnee, de tegels vallen er toch niet vanaf? Een badkamer kan toch echt wel langer mee hoor.quote:Op maandag 6 december 2010 21:10 schreef Zwolsboy het volgende:
Waar maken we ons druk om?
Dat jaren 70 badkamertje![]()
Die had al ruim 2x vervangen moeten worden (badkamer gaat zon 10/15 jaar mee)
Tenzijn je fors afdingt van de prijs kan die nog wel even mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |