abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 december 2010 @ 09:15:17 #211
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_89577587
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:16 schreef R2R het volgende:
[ afbeelding ]

Behangplakfaal...
:') |:(
pi_89577995
Hahaha, wat een foto's.. :)
Sig en ondertitel niet terugplaatsen - FA-
pi_89578262
quote:
6s.gif Op zondag 5 december 2010 01:41 schreef fonsoy het volgende:

[..]

Het gaat om de ligvergunning. Voor de koper valt het nog maar te hopen dat de bak eronder goed is, zodat de opbouw gesloopt kan worden en er gebouwd kan worden op die bak. Daarentegen heb je een paar posts hierboven op de prinsengracht (10x betere plek) voor 4 ton een vergelijkbare ark die wel in orde is. De 2 ton is dus veel te hoog gegrepen.
Ben ik het niet mee eens, een woonboot kost niet zoveel, je betaald voor de ligplek. Neem deze nou op funda, nog geen ton voor een woonboot van 2 verdiepingen naar eigen zeggen goed onderhouden en in goede staat:

http://link.marktplaats.nl/369895862

Voor een ton extra heb je dus waarschijnlijk inclusief verplaatsen van de twee boten daar een prachtige woonboot liggen.
  maandag 6 december 2010 @ 10:15:57 #214
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_89578721
Die zitkuil :')
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 6 december 2010 @ 10:20:49 #215
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_89578825
Mooi blauw is niet lelijk... Dit wel.

En we moeten we schoon blijven natuurlijk!

Link
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
  maandag 6 december 2010 @ 10:46:39 #216
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_89579419
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 09:00 schreef Rewimo het volgende:
Dus je koopt voor twee ton een boot waar je niet in kunt wonen en die je moet vervangen door een compleet nieuwe - wat ongetwijfeld ook niet goedkoop is - plus dat je waarschijnlijk ook nog eens het nodige aan liggeld moet betalen.
Van Lennepkade is wel hartje Amsterdam. Je betaalt echt puur voor de ligplaats. Leuk voor BN-ers met teveel geld.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 6 december 2010 @ 16:20:18 #217
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_89591268
quote:
11s.gif Op maandag 6 december 2010 10:20 schreef Xantalien het volgende:
Tsja, dat is ooit een keer 'mode' geweest... zo zie je maar weer, al te hard achter de trends aanlopen is misschien niet zo'n heel erg goed idee.

quote:
[ afbeelding ]

Link
Dat is nou iets wat ik ècht niet snap: je wilt je huis verkopen, is al moeilijk genoeg tegenwoordig, maar het is kennelijk toch nog teveel gevraagd om eventjes die enorme zooi aan plastic bakjes, tubetjes en flesjes weg te halen voor de foto. Snap dus die makelaar ook niet, ik had het de eigenaars toch wel gevraagd. Afstotelijk. :r
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_89592511
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:20 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Tsja, dat is ooit een keer 'mode' geweest... zo zie je maar weer, al te hard achter de trends aanlopen is misschien niet zo'n heel erg goed idee.

[..]

Dat is nou iets wat ik ècht niet snap: je wilt je huis verkopen, is al moeilijk genoeg tegenwoordig, maar het is kennelijk toch nog teveel gevraagd om eventjes die enorme zooi aan plastic bakjes, tubetjes en flesjes weg te halen voor de foto. Snap dus die makelaar ook niet, ik had het de eigenaars toch wel gevraagd. Afstotelijk. :r
plus dat alle shampoos ed op een glazen plaat ondersteund door stoeptegels staat 8)7

En eigenlijk vind ik die blauwe tegels helemaal niet zo'n probleem. Tuurlijk, het is een modeiets geweest, maar lelijk vind ik het niet. Wat wel lelijk is, is de combinatie met een randje bruine tegels langs het bad en dat gecombineerd met de rode tegels. Was de vloer netjes wit betegeld, had ik het een best een prima badkamer gevonden.
  maandag 6 december 2010 @ 17:04:13 #219
323439 HetKlusKonijn
pi_89593075
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:51 schreef aloe_vera het volgende:

[..]

plus dat alle shampoos ed op een glazen plaat ondersteund door stoeptegels staat 8)7
Ja, die HELE troep moet natuurlijk gewoon wèg voor zo'n foto. Onbegrijpelijk.

quote:
En eigenlijk vind ik die blauwe tegels helemaal niet zo'n probleem. Tuurlijk, het is een modeiets geweest, maar lelijk vind ik het niet. Wat wel lelijk is, is de combinatie met een randje bruine tegels langs het bad en dat gecombineerd met de rode tegels. Was de vloer netjes wit betegeld, had ik het een best een prima badkamer gevonden.
Ben ik eigenlijk wel met je eens. Vloer vervangen door een witte/grijze, een verse wastafel erin, en uiteraard dat afzichtelijke douchegordijntje weg, en het ziet er best wel okee uit. Ik zou er in ieder geval geen moeite mee hebben, maar ja, ik ben dan ook niet van het type dat meteen aan het slopen gaat bij alles wat niet meer helemaal up-to-date is... :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
pi_89594989
quote:
[ ]
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Link
Het is natuurlijk ook gewoon een heel slechte foto.
Als de kleurbalans beter was geweest ziet het er wel iets minder schrikbarend (maar nog steeds lelijk) uit:
pi_89605172
Waar maken we ons druk om?
Dat jaren 70 badkamertje :?

Die had al ruim 2x vervangen moeten worden (badkamer gaat zon 10/15 jaar mee)
:r Tenzijn je fors afdingt van de prijs kan die nog wel even mee ;)
Interessant he ?
  maandag 6 december 2010 @ 21:13:13 #222
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_89605424
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:51 schreef aloe_vera het volgende:

[..]

Vind ik ook wel. Ik vind het afgezien van die vloer, best een gezellige badkamer!
pi_89605708
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:10 schreef Zwolsboy het volgende:

Omdat 'ie anders niet goedgekeurd wordt door de commissie van trendy design badkamers? o|O

Gezien het aantal jaren '70 badkamers wat je nog tegenkomt denk ik dat de kwaliteit daarvan blijkbaar te goed was, want bijna 40 jaar later zijn ze nog steeds in gebruik.
  maandag 6 december 2010 @ 21:20:48 #224
323439 HetKlusKonijn
pi_89606149
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:16 schreef R2R het volgende:

[..]

Omdat 'ie anders niet goedgekeurd wordt door de commissie van trendy design badkamers? o|O

Gezien het aantal jaren '70 badkamers wat je nog tegenkomt denk ik dat de kwaliteit daarvan blijkbaar te goed was, want bijna 40 jaar later zijn ze nog steeds in gebruik.
Inderdaad. Ik vind het ook wel een beetje 'verwend' gedrag, zoals sommigen menen dat alles wat niet helemaal aan de VT-Wonen eisen voldoet maar meteen gesloopt moet worden. Zelfs volledig nieuwe keukens en badkamers verdwijnen soms zó maar in de sloopcontainer...
Met de huidige terughoudendheid van banken om tophypotheken te verstrekken wordt dat verspillende gedrag ook hopelijk wat minder.

Okee, back-on-topic, sorry mensen.
  maandag 6 december 2010 @ 21:21:19 #225
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_89606189
quote:

10-15 Jaar? Welnee, de tegels vallen er toch niet vanaf? Een badkamer kan toch echt wel langer mee hoor.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 6 december 2010 @ 21:24:21 #226
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89606445
quote:

ach, we weten inmiddels wel dat jij dingen en zaken waar andere mensen blij mee zijn af kunt kraken. Zelfs in een topic wat gaat over opmerkelijke foto's heb jij je (neerbuigende) mening klaar. Ik heb echter volgens mij nog nooit foto's van je eigen stekkie gezien, en dat zal vast ook niet gebeuren. Volgens mij ben je (te) bang voor kritiek op je, in jouw ogen natuurlijk perfecte, plekkie.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 6 december 2010 @ 21:26:09 #227
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_89606595
quote:
13s.gif Op maandag 6 december 2010 21:24 schreef DJMO het volgende:

[..]

ach, we weten inmiddels wel dat jij dingen en zaken waar andere mensen blij mee zijn af kunt kraken. Zelfs in een topic wat gaat over opmerkelijke foto's heb jij je (neerbuigende) mening klaar. Ik heb echter volgens mij nog nooit foto's van je eigen stekkie gezien, en dat zal vast ook niet gebeuren. Volgens mij ben je (te) bang voor kritiek op je, in jouw ogen natuurlijk perfecte, plekkie.
Hij heeft toch z'n woonboot te koop staan, die op de Van Lennepkade? :o
pi_89606766
Geen safari park, maar een PRACHTIG huis hier in het pittoreske Gooi

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 6 december 2010 @ 21:29:14 #229
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89606832
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:26 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Hij heeft toch z'n woonboot te koop staan, die op de Van Lennepkade? :o
:D :D _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89607116
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:28 schreef draaijer het volgende:
Geen safari park, maar een PRACHTIG huis hier in het pittoreske Gooi

[ afbeelding ]
Nou wil ik de rest ook zien ;)
Linkje?
pi_89607483
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:32 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Nou wil ik de rest ook zien ;)
Linkje?
http://www.funda.nl/koop/(...)-hector-treublaan-1/

Sorry.. Nu hebben ze er geen prijs meer bij staan, maar het was volgens mij Euro 13,5 miljoen
  maandag 6 december 2010 @ 21:39:47 #232
323439 HetKlusKonijn
pi_89607713
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef draaijer het volgende:

[..]

Sorry.. Nu hebben ze er geen prijs meer bij staan, maar het was volgens mij Euro 13,5 miljoen
Omroepbaas die ontslag verwacht wegens bezuinigingen bij publieke omroep heeft z'n huis maar vast te koop gezet...
Echt mooi kan ik het niet vinden, te protsering naar mijn smaak.
pi_89608033
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:39 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Omroepbaas die ontslag verwacht wegens bezuinigingen bij publieke omroep heeft z'n huis maar vast te koop gezet...
Echt mooi kan ik het niet vinden, te protsering naar mijn smaak.
Ik vind het prachtig, maar het is wel extreem. Staat volgens mij al een paar jaar te koop.
  maandag 6 december 2010 @ 21:46:42 #234
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_89608246
Prachtige kast :~, alleen zo mega duur.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_89608281
Staat dat ding nog te koop. Ik vind het niet mooi, omgeving wel. Enigste wat ik mooi vind is de vijver en vlonder erbij. Dat is wel weer schön.
  maandag 6 december 2010 @ 21:47:27 #236
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_89608308
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef draaijer het volgende:

[..]

Even een nieuw behangetje en je bent 15.000 euro verder. Wat een giga villa zeg. Het onderhoud alleen al, hoe doet men dat nou?

Verder: Abraham Tuschinski was de eerste bewoner van Langewyne.
Vandaar die grandeur.
pi_89613235
quote:
13s.gif Op maandag 6 december 2010 21:24 schreef DJMO het volgende:

[..]

Mening geven mag hoor ;)
Mijn stekkie (stond) allang online maar niet op fok.nl :Y
Die ene badkamer is gewoon schandalig als die makelaar erbij vermelde badkamer gedateerd hier word rekening mee gehouden met de prijs is het eerlijker ;)
Ben gewoon niet kapot van mensen die spullen proberen te verkopen wat gewoon niet meer te gebruiken valt tenzij het gratis bij de prijs in zit.
Mijn mening badkamer 10/15 jaar dan is dit voordeliger 10.000 eraf (zoveel kost een nieuwe badkamer) zit er een verse in dan mag je meer vragen.

Die ene blauwe badkamer hoeft niet lelijk te zijn maar die makelaar heeft gewoon een (domme) verrote foto erop gezet en de spullen niet eens opgeruimt en maar 1 hoek je ziet het maar half.
Ja dan is je eerste indruk daar ga ik geen geld voor neertellen.
Het zijn huizen die te KOOP staan daar mag je flink in afkraken en afdingen dat word ook aangeraden trouwens als je een huis koopt van goh dit kan beter bah dat ziet er niet uit dan en dan afdingen.
Of ga jij van wauw een mooie blauwe badkamer wauw die douche gordijn wauw die spullen en vervolgens staat de verkoper aan de macht en zegt de prijs is vast je vindt het tenslotte mooi :W

Gezien hoeveel keukens van een jaartje of 3/5 jaar uit huizen gesloopt wordt ? en vervolgens een gloednieuwe keuken van minstens 15.000 euro erin hoewel de oude keuken maar 10.000 koste nee dat is lelijk en slopen ze eruit en daar hoor ik jou nooit over :') klagen en laat hun vrolijk hun gang gaan.

En hoevaak plaats ik een mening?
Haast nooit ik lees regelmatig maar typen neuh pas als ik iets zie van wtf hoe kan je zoiets proberen verkopen :r

[ Bericht 10% gewijzigd door Zwolsboy op 06-12-2010 22:58:08 ]
Interessant he ?
pi_89614217
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

10-15 Jaar? Welnee, de tegels vallen er toch niet vanaf? Een badkamer kan toch echt wel langer mee hoor.
Nee dat is waar maar ik heb jarenlang loodgieters werk gedaan en de meeste die wij eruit gesloopt hebben waren badkamers van begin jaren 90 tot 1995.
In huurhuizen gaat dit langer mee.
Maar over het algemeen tel je met afschrijving is dus 10 jaar.
Als je bijv in een huurhuis een nieuwe badkamer zet op jou koste is de afschrijfvergoeding 10 jaar met 10% per jaar gaat het omlaag. (het geld wat je terug krijgt als je huur opzegt)

Kijk trouwens eens naar die kraan in dat bad 2 losse leidingen die op een vreemde plek opduiken en naar de kraan gaat.
Daar heeft dus ooit een forse lek gezeten wat niet te herstellen viel dus een gat boren en de leidingen via de slaapkamer naar de ketel / water meter.
Dat zegt wat over de toekomst van het kraantje bij die spiegel daar zal die leiding ook niet al zo best meer zijn koper zonder mantel in een betonnen muur of nog erger loden leidingen waar wij doodziek van worden.
Interessant he ?
pi_89614357
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:16 schreef R2R het volgende:

Welkom in de zitkuil.

Dit alles hier.
:|W
Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 6 december 2010 @ 23:14:44 #240
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_89614808
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 22:52 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Mening geven mag hoor ;)

-knip-
Maar je denkt toch niet dat de vraagprijs gebaseerd is op een nieuwe badkamer? Die oude badkamer is natuurlijk verrekend in de vraagprijs!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')