Goede zaak, gefeliciteerdquote:Op zondag 7 november 2010 14:01 schreef Kekaa het volgende:
Owja... had ik hier nog niet gezegd geloof ik: Ben geslaagd voor mn rijbewijs!!!
Deze?quote:Op zondag 7 november 2010 14:21 schreef beelz het volgende:
Leuk volk komt er in Hedon
Sta ik gisteravond even buiten te roken, komt er zo'n doorgesnoven pillenslikker op scooter naar ons toe. Dus ik zeg dat hij gewoon weg moet gaan want we hebben hier geen zin in. Springt hij van scooter af en begint op me in te slaan, eerste klap was meteen goed raak en hij raakte mijn slaap. Lang verhaal kort: ik heb een hersenschudding en een dikke lip. Aangifte gedaan en dokterspost bezocht...
Weekend in Zwolle, altijd wat te beleven
Nee dat was knokpartij 3 bij Hedon waar ik van weet. Kansloos volk daarquote:Op zondag 7 november 2010 14:33 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Deze?
Zwolle In de vroege ochtend van zondag 7 november werd aan de Dijkstraat een 30-jarige Zwollenaar aangehouden voor mishandeling.
De man had eerder die nacht bij een uitgaansgelegenheid aan de Burg. Drijbersingel een 20-jarige plaatsgenoot zonder enige aanleiding in het gezicht geslagen. Het slachtoffer moest zich voor een wond bij het oog in het ziekenhuis laten behandelen. De 30-jarige Zwollenaar is voor nader onderzoek ingesloten. Tegen hem zal proces-verbaal worden opgemaakt.
Yep en zoals altijd faalde de beveiliging vrij hard.quote:Op zondag 7 november 2010 15:11 schreef Kekaa het volgende:
Owkee dan. Dus er was er nog eentje plus deze 2.
Erg? Ik heb hardere klappen gehad, die gast had gewoon mazzel met de eerste klap, ik had het totaal niet verwacht dus dan komt het harder aan. Kan gebeuren, de zaak ligt nou bij de politie dus ik laat ze hun werk maar doen. Ik slaap er in ieder geval geen seconde minder omquote:Op zondag 7 november 2010 16:05 schreef Melodicloud het volgende:
Pfft wat erg... Ik hoop dat je snel herstelt!
Ik wilde eigenlijk gaan zeuren over mijn doorkomende verstandskies maar ik houd mijn mond nu.
quote:Op maandag 8 november 2010 23:45 schreef remlof het volgende:
Topic verzieken:
Bellatrix week weg
JJH 48 uur weg
Mijn bans zijn doorgaans langer. En meer episch.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:03 schreef swollywood het volgende:
Het is een keer niet beelz die tegen een ban aanloopt!![]()
[..]
je moet ergens beginnen toch?quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:18 schreef beelz het volgende:
[..]
Mijn bans zijn doorgaans langer. En meer episch.
nee joh, dat vindt iedereen toch razend interessant als je een nieuwe post ziet in het Zwolle topic en je ziet eenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:14 schreef swollywood het volgende:
[..]
[..]
Toetsenbord kapot, zodat je alleen nog maar smilies aan kunt klikken?
als je met je muis over een post gaat zie je rechtsboven in de hoek van die post een " als je daar op klikt kun je quotenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:36 schreef Melodicloud het volgende:
Ik snap niet hoe de quote functie nu werkt, maar @beelz:
Verstandskies was vervelend! Zat in mijn tandvlees te poken dat nog over mijn andere verstandskies zit... Vandaag de porrende kies laten trekken, als de verdoving is uitgewerkt zal ik wel pijn hebben.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nee joh, dat vindt iedereen toch razend interessant als je een nieuwe post ziet in het Zwolle topic en je ziet eenDat is een enorm goede toevoeging tot het topic om te weten dat Cyntiaa ook weer wakker is!
Leg net zo'n verzameling pijnstillers aan als ik heb, pijn na het trekken van een kies is nooit meer hetzelfdequote:Op dinsdag 9 november 2010 12:36 schreef Melodicloud het volgende:
Ik snap niet hoe de quote functie nu werkt, maar @beelz:
Verstandskies was vervelend! Zat in mijn tandvlees te poken dat nog over mijn andere verstandskies zit... Vandaag de porrende kies laten trekken, als de verdoving is uitgewerkt zal ik wel pijn hebben.
ja dat zal het zijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:07 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Je kunt adblock uitschakelen alleen op het forumquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:12 schreef Melodicloud het volgende:
@Richfield: Ahhh ik zie dat denk ik niet omdat ik Adblock heb en die schijnbaar allerlei javascripts op Fok blokkeert... Moet ik alleen Adblock uitschakelen voor dit, ja daag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |