quote:Precies mijn punt. Als ze de oude clientele over hebben genomen, is deze toko ook binnen no time weer dicht.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:31 schreef Cyntiaa het volgende:
Naam van de toko maakt ook niet zoveel uit toch? Als het maar leuk is..
quote:Het is idd altijd al een criminele teringtent geweest en dat zal het ook altijd blijven zolang die bontkraagjes op sportschoenen daar blijven komen.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Als ze de oude clientele over hebben genomen, is deze toko ook binnen no time weer dicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
Volgens mij is maandag overal nogal rustig, maar je zou popfront kunnen proberen...quote:Op maandag 1 november 2010 20:15 schreef Melodicloud het volgende:
Hoe kun je een beetje mensen ontmoeten? De enige vrienden die ik in Zwolle heb zijn 2 meiden van mijn opleiding, maar ik wil daarbuiten ook een beetje een sociaal leven, haha.
Vanavond iets? Ik heb morgen geen les dus ik kan lang in bed blijven liggen.
Popfront is ook rustig want ik ben gewoon thuisquote:Op maandag 1 november 2010 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgens mij is maandag overal nogal rustig, maar je zou popfront kunnen proberen...
Hoe kan dat nou, ben je ziek?quote:Op maandag 1 november 2010 21:44 schreef beelz het volgende:
Popfront is ook rustig want ik ben gewoon thuis
Ik ben niet elke dag in popfront te vindenquote:Op maandag 1 november 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, ben je ziek?
Oh..geld op?quote:Op maandag 1 november 2010 21:57 schreef beelz het volgende:
Ik ben niet elke dag in popfront te vinden
Nope, gewoon geen zin om naar popfront te gaan.quote:
Nou moe.quote:Op maandag 1 november 2010 22:00 schreef beelz het volgende:
Nope, gewoon geen zin om naar popfront te gaan.
Bob Ross kijken is rustgevender
Zo raar ben ik nietquote:
Ik ben niet helemaal wakkerquote:
Moet je ook niet zoveel drinkenquote:
Ik ben 100% nuchterquote:Op maandag 1 november 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet je ook niet zoveel drinken
quote:
Eigenlijk wel, lekker filmpje kijken en met de kat klooien.quote:Op maandag 1 november 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vermaak je je een beetje, nuchter en thuis?
Welk filmpje?quote:Op maandag 1 november 2010 22:43 schreef beelz het volgende:
Eigenlijk wel, lekker filmpje kijken en met de kat klooien.
Ik wilde zeggen TMIquote:Op maandag 1 november 2010 22:43 schreef beelz het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, lekker filmpje kijken en met de kat klooien.
Niet op zijn avondje alleen en nuchter thuis manquote:Op maandag 1 november 2010 22:47 schreef stbabylon het volgende:
Ik wilde zeggen TMI
Maar ik gooi het om naar: zoek een vriendin
Falling down, gaat over wat ik met de samenleving wil doenquote:
Waarom zou ik een vriendin gaan zoeken?quote:Op maandag 1 november 2010 22:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen TMI
Maar ik gooi het om naar: zoek een vriendin
Zodat je je kat met rust laat. Arme beessiequote:Op maandag 1 november 2010 22:50 schreef beelz het volgende:
[..]
Waarom zou ik een vriendin gaan zoeken?
Hij komt zelf naar me toe om te spelen, hij neemt zelf zelf zijn speelgoed mee naar mij. Ik geloof niet dat hij het erg vindtquote:Op maandag 1 november 2010 22:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zodat je je kat met rust laat. Arme beessie
Ah.quote:Op maandag 1 november 2010 22:49 schreef beelz het volgende:
Falling down, gaat over wat ik met de samenleving wil doen
En de kat is een mooie rooie kater.
quote:Popfront zit naast HedonOp dinsdag 2 november 2010 13:08 schreef Melodicloud het volgende:
Uiteindelijk lag ik om 10 uur 's avonds al in een coma in mijn bed dus ik ben niet weggeweest, haha. :p Dus het Hedon cafeetje is wel leuk? Nice, dan onthoud ik het voor later.
quote:We hebben ook een eigen topic Popfront #3 Nu ook met Strongbow!Op dinsdag 2 november 2010 13:25 schreef Melodicloud het volgende:
Ohh naast? Nog niet gezien dan! Zal volgende keer beter opletten.
True. Maar er werd gevraagd waar je een beetje mensen kan ontmoeten, daarom noemde ik Popfrontquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:54 schreef stbabylon het volgende:
En er zijn natuurlijk in Zwolle nog wel 40 andere kroegen dan Popfront
Hence the 'en'quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:13 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
True. Maar er werd gevraagd waar je een beetje mensen kan ontmoeten, daarom noemde ik Popfront
Ook mooiquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:08 schreef Melodicloud het volgende:
Ik ben alleen in het Vliegende Paard, de Docter en Sally O'Brien geweest...
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 7 november 2010 14:01 schreef Kekaa het volgende:
Owja... had ik hier nog niet gezegd geloof ik: Ben geslaagd voor mn rijbewijs!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |