abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87805566
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 19:41 schreef edu1 het volgende:
Ik ben dus bang als ik het bedrag nu laat storneren dat ik die Bkr registratie ook nog eens op mijn dak krijg.
Je kan nu over de bank en BKR gaan zeuren, maar je zal de vordering toch echt bij Vodafone moeten betwisten. Niemand anders kan er iets aan doen.
pi_87805976
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 19:41 schreef edu1 het volgende:

[..]

De factuurdatum is 7/10/2010 waarop staat dat het bedrag automatisch zal worden afgeschreven omstreeks 14/10/2010

En ik krijg een paar dagen daarop al een aanmaning met de datum 10/10/2010 waarop staat dat ik nog niet betaald zou hebben en dat ze het gaan melden bij de Bkr!

Ik ben dus bang als ik het bedrag nu laat storneren dat ik die Bkr registratie ook nog eens op mijn dak krijg.
Dat krijg je vast wel.

Belangrijk is: Heb je de dongel aangesloten gehad de periode waar het om gaat?
Zo ja: dan kan het zijn dat je de data hebt verbruikt en moet je dat eerst uitzoeken.
Zo nee: de dongel lag in een lade en was offline: storneer je geld via de bank en bel vodafone over hun fout. Stuur ze het ook aangetekend per brief.
dag
pi_87811230
Op Telecomvergelijker heb ik het ook al aangegeven, ga niet storneren want dan worden de problemen alleen maar groter, maar stel een betalingsregeling onder protest voor, hoef je niet dat grote bedrag uit te geven en laat je je bovendien enigszins van je goede kant zien. Misschien moet je een termijn even betalen, en in de tussentijd zal het probleem wel verholpen zijn. Maar op die manier ontloop je wel een registratie of wat dan ook. En pas je abonnement aan naar een onbeperkte maar dan met iets lagere snelheid.
pi_87811442
Maar die 9GB heb je wel zelf verbruikt? Of is er iets anders aan de hand?
pi_87813886
Wanneer is dat verkeer gegenereerd, dat is een goede vraag die Vodafone zou moeten kunnen beantwoorden. Zou al kunnen ophelderen of het een fout is.

Dat, of je hebt 'm er eens per ongeluk in laten zitten en daarmee per ongeluk je warez over de dongle zitten downloaden o.i.d....

Dan nog is het wel erg veel geld voor hooguit twee fucking DVD's aan dataverkeer :')
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  donderdag 21 oktober 2010 @ 23:01:05 #31
75556 erkel
back from Dagestan
pi_87814581
Laat het bedrag storneren en vraag een specificatie op. Als het niet klopt (en ook als het wel klopt) dien je een klacht in over de nota. Dan kan Vodafone je nota parkeren en als dit allemaal niet werkt, tref je een betalingsregeling.
Weisst
pi_87816183
Oh nee... Vodafone... :'(

Morgen moet je direct je bank opdracht geven om het geld te storneren!
Vodafone zal daar best asociaal op reageren dus hou daar rekening mee, maar jij hebt wel je centen terug.
Kom op zeg, krap zitten door een fout van een mega bedrijf als Vodafone lijkt me geen optie.
En verder zoals eerder gezegd, om een specificatie vragen en dan eens verder kijken.

Bij Vodafone geven ze hun fouten zelden toe, weet ik uit ervaring.
Ik had een sim-only abonnement afgesloten van nog geen tientje per maand, via zo'n online winkel.
Kreeg netjes mijn simkaart binnen een week etc...
Ging na een maand ineens Vodafone moeilijk doen. Mijn rekeningen konden niet worden geincasserd.
Ik bellen naar de klantenservice, bleek volgens hun dat ik het verkeerde rekeningnummer had doorgegeven.
Nou had ik alle papieren op tafel liggen die ik had gefaxt naar die online shop en daar stond 5X (!!!!) het
correcte rekeningnummer op.
Dus ik het juiste rekeningnummer gegeven en voorgesteld om de aankomende maand gewoon alles wat er open stond (was op dat moment nog geen 20 euro) in één keer af te schrijven.
Kon niet, was niet hun procedure.

Heel veel gezeur geweest, en ik werd uiteindelijk zonder pardon afgesloten.
Aansluiten kon maar daar moest ik 27 euro extra voor betalen, plus mijn rekening.
Het heeft me heel wat telefoontjes gekost voordat ze toegaven dat er een foutje was gemaakt.
Maar die aansluitkosten van 27 euro, die moest ik gewoon betalen.
Na nog meer bellen kreeg ik het eindelijk voor elkaar dat ik alléén die 27 euro moest betalen en ze zouden die 27 euries verrekenen met de openstaande rekening en de rekening van de komende maand.

Sorry TS, maar het is gewoon een heel slecht bedrijf met een bedroevende klantenservice.
Ik wens je succes en laat het storneren! Echt doen hoor!
Neeeee! Sinterklaas wil bier!
pi_87820963
Kut, en ik heb daar net een abo afgesloten voor twee jaar.
pi_87821014
Was er sinds 1 juli trouwens geen regel dat die na 50 euro onkosten geblokkeerd moest worden automatische? En dat je deze limiet zelfstandig moest verhogen als je dat wou?

Bovenstaande is een vraag van iemand anders, maar nog niet beantwoord. Ben ook wel benieuwd eigenlijk. Of geld dat alleen voor in het buitenland dan?
pi_87822465
In before the "oh my god, het is toch echt mijn fout!".
pi_87823840
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 09:02 schreef Omkron het volgende:
Kut, en ik heb daar net een abo afgesloten voor twee jaar.
je kunt binnen 10 dagen van de koop afzien ;)
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_87824717
Die zijn al voorbij. Bovendien was het een deal die ik niet kon laten lopen.
pi_87832272
quote:
Was er sinds 1 juli trouwens geen regel dat die na 50 euro onkosten geblokkeerd moest worden automatische? En dat je deze limiet zelfstandig moest verhogen als je dat wou?
Goedendag allemaal,

Ik heb nog steeds geen bericht van Vodafone gehad dus ik ga ze zelf maar weer bellen en dan zal ik bovenstaande vraag stellen.
pi_87833039
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:49 schreef Relko het volgende:

[..]

Nogmaals, u hebt gebruik gemaakt van een service en daar mag Vodafone best voor gecompenseerd worden.
JIj weet ook niet waar je over praat. :')
pi_87833166
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 09:05 schreef Omkron het volgende:
Was er sinds 1 juli trouwens geen regel dat die na 50 euro onkosten geblokkeerd moest worden automatische? En dat je deze limiet zelfstandig moest verhogen als je dat wou?

Bovenstaande is een vraag van iemand anders, maar nog niet beantwoord. Ben ook wel benieuwd eigenlijk. Of geld dat alleen voor in het buitenland dan?
Volgens mij geldt dat alleen bij internet op je telefoon, in het geval van dataroaming. dus in het buitenland.

voor zover ik weet geldt dat niet voor die dongels.

wel kloteprobleem trouwens van TS. hoop voor hem dat het echt een fout is van vodafone en dat hij er met ze uit kan komen; lijkt me beetje duur foutje als het je eigen fout is door dat ding per ongeluk aan te laten staan...
Voor wat foto's, kijk hier
pi_87833807
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:31 schreef polariteit het volgende:

[..]

Volgens mij geldt dat alleen bij internet op je telefoon, in het geval van dataroaming. dus in het buitenland.

voor zover ik weet geldt dat niet voor die dongels.

wel kloteprobleem trouwens van TS. hoop voor hem dat het echt een fout is van vodafone en dat hij er met ze uit kan komen; lijkt me beetje duur foutje als het je eigen fout is door dat ding per ongeluk aan te laten staan...
Ok bedankt voor de informatie,

Ik weet zeker dat ik de dongle niet per ongeluk aan heb laten staan het probleem zal wel in de software van Vodafone zitten althans dat zeggen meer mensen.
Ik kon in ieder geval bijna geen verbinding maken met de dongle terwijl ik in Amsterdam zit dus ..

Hoeveel pech kun je hebben met zo'n ding zeg...
pi_87834870
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 19:53 schreef Peter het volgende:

[..]

Dat krijg je vast wel.

Belangrijk is: Heb je de dongel aangesloten gehad de periode waar het om gaat?
Zo ja: dan kan het zijn dat je de data hebt verbruikt en moet je dat eerst uitzoeken.
Zo nee: de dongel lag in een lade en was offline: storneer je geld via de bank en bel vodafone over hun fout. Stuur ze het ook aangetekend per brief.
dag
pi_87835005
via die software van vodafone kun je toch ook een overzicht krijgen van het verbruikte dataverkeer?
pi_87835900
Normaliter wel ja maar ze hebben me 06-nr van mijn dongle ook nog eens afgesloten (terwijl ze dat idioot hog bedrag allang binnen hebben!) dus ik kan de specificatie nu alleen per post opvragen (kosten: 2,80 Euro....................)
pi_87836334
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:34 schreef edu1 het volgende:
Normaliter wel ja maar ze hebben me 06-nr van mijn dongle ook nog eens afgesloten (terwijl ze dat idioot hog bedrag allang binnen hebben!) dus ik kan de specificatie nu alleen per post opvragen (kosten: 2,80 Euro....................)
2,80 op een vordering van 1353 euro, stel je niet aan :')
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:46:04 #46
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_87836349
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:34 schreef edu1 het volgende:
Normaliter wel ja maar ze hebben me 06-nr van mijn dongle ook nog eens afgesloten (terwijl ze dat idioot hog bedrag allang binnen hebben!) dus ik kan de specificatie nu alleen per post opvragen (kosten: 2,80 Euro....................)
opvragen dan ;) die 2,80 ken er dan ook wel bij!
Heb je op de grens in belgie zitten internetten ofzo...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_87836488
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:41 schreef edu1 het volgende:

[..]

De factuurdatum is 7/10/2010 waarop staat dat het bedrag automatisch zal worden afgeschreven omstreeks 14/10/2010

En ik krijg een paar dagen daarop al een aanmaning met de datum 10/10/2010 waarop staat dat ik nog niet betaald zou hebben en dat ze het gaan melden bij de Bkr!

Ik ben dus bang als ik het bedrag nu laat storneren dat ik die Bkr registratie ook nog eens op mijn dak krijg.
Onmiddelijk gewoon storneren hun hele incasso totdat dit is uitgezocht en neem die BKR maar voor lief en handel dat later af.
- Geef hun een ander banknummer dat niet werkt in het vervolg zodat jij elke maand zelf stort (incassso is geen wettelijke verplichting!)
- Eis van hun een uidraai van alles als bewijs
- Betwist het bedrag
- Indien ze jou hebben aangemeld bij het BKR en later blijkt dat de fout bij hen lag en zij weigeren de BKR fout te corrigeren meldt ze aan bij de Geschillencommissie die hiervoor geldt en maakt de zaak aanhangig want jij hoeft niet te bloeden als zijn fouten maken.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:51:29 #48
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_87836581
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:49 schreef rubje het volgende:

[..]

Onmiddelijk gewoon storneren hun hele incasso totdat dit is uitgezocht en neem die BKR maar voor lief en handel dat later af.
- Geef hun een ander banknummer dat niet werkt in het vervolg zodat jij elke maand zelf stort (incassso is geen wettelijke verplichting!)
- Eis van hun een uidraai van alles als bewijs
- Betwist het bedrag
- Indien ze jou hebben aangemeld bij het BKR en later blijkt dat de fout bij hen lag en zij weigeren de BKR fout te corrigeren meldt ze aan bij de Geschillencommissie die hiervoor geldt en maakt de zaak aanhangig want jij hoeft niet te bloeden als zijn fouten maken.
En dan ben je een jaar verder ^O^

Gewoon dokken (wat volgens mij al is gebeurt) en als het zijn fout niet is zal Vodafone er vast professioneel op reageren.
Zelf bij een Telco gewerkt en als er echt wat fout is gegaan (vaak ook niet, en was het toch wel meestal de fout van de gebruiker zelf!) dan wordt het wel recht gezet!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_87836726
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:46 schreef nils7 het volgende:

[..]

opvragen dan ;) die 2,80 ken er dan ook wel bij!
Heb je op de grens in belgie zitten internetten ofzo...
Geenszins, ik zit in de regio Amsterdam en heb de dongle gelukkig nog nooit over de grens meegenomen.
pi_87836806
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:52 schreef edu1 het volgende:

[..]

Ja klopt zoiets Fair Use Policy geloof ik.

Het abonnement heet Data Max. Standaard 400 promo voor 27,62 Euro per maand en daar ben ik nog nooit boven gekomen en heeft Vodafone altijd optijd via automatische incasso kunnen innen.
Klopt, Fair Use Policy, dat houdt in dat je gewoon chill kunt internetten maar zodra je 10x zoveel gebruikt als het gemiddelde gebruik van NL gaat je snelheid naar beneden. Het internet wordt dus niet gestopt..
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')