quote:Je kan nu over de bank en BKR gaan zeuren, maar je zal de vordering toch echt bij Vodafone moeten betwisten. Niemand anders kan er iets aan doen.Op donderdag 21 oktober 2010 19:41 schreef edu1 het volgende:
Ik ben dus bang als ik het bedrag nu laat storneren dat ik die Bkr registratie ook nog eens op mijn dak krijg.
quote:Dat krijg je vast wel.Op donderdag 21 oktober 2010 19:41 schreef edu1 het volgende:
[..]
De factuurdatum is 7/10/2010 waarop staat dat het bedrag automatisch zal worden afgeschreven omstreeks 14/10/2010
En ik krijg een paar dagen daarop al een aanmaning met de datum 10/10/2010 waarop staat dat ik nog niet betaald zou hebben en dat ze het gaan melden bij de Bkr!
Ik ben dus bang als ik het bedrag nu laat storneren dat ik die Bkr registratie ook nog eens op mijn dak krijg.
quote:je kunt binnen 10 dagen van de koop afzienOp vrijdag 22 oktober 2010 09:02 schreef Omkron het volgende:
Kut, en ik heb daar net een abo afgesloten voor twee jaar.
quote:Goedendag allemaal,Was er sinds 1 juli trouwens geen regel dat die na 50 euro onkosten geblokkeerd moest worden automatische? En dat je deze limiet zelfstandig moest verhogen als je dat wou?
quote:JIj weet ook niet waar je over praat.Op donderdag 21 oktober 2010 18:49 schreef Relko het volgende:
[..]
Nogmaals, u hebt gebruik gemaakt van een service en daar mag Vodafone best voor gecompenseerd worden.
quote:Volgens mij geldt dat alleen bij internet op je telefoon, in het geval van dataroaming. dus in het buitenland.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:05 schreef Omkron het volgende:
Was er sinds 1 juli trouwens geen regel dat die na 50 euro onkosten geblokkeerd moest worden automatische? En dat je deze limiet zelfstandig moest verhogen als je dat wou?
Bovenstaande is een vraag van iemand anders, maar nog niet beantwoord. Ben ook wel benieuwd eigenlijk. Of geld dat alleen voor in het buitenland dan?
quote:Ok bedankt voor de informatie,Op vrijdag 22 oktober 2010 15:31 schreef polariteit het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat alleen bij internet op je telefoon, in het geval van dataroaming. dus in het buitenland.
voor zover ik weet geldt dat niet voor die dongels.
wel kloteprobleem trouwens van TS. hoop voor hem dat het echt een fout is van vodafone en dat hij er met ze uit kan komen; lijkt me beetje duur foutje als het je eigen fout is door dat ding per ongeluk aan te laten staan...
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat krijg je vast wel.
Belangrijk is: Heb je de dongel aangesloten gehad de periode waar het om gaat?
Zo ja: dan kan het zijn dat je de data hebt verbruikt en moet je dat eerst uitzoeken.
Zo nee: de dongel lag in een lade en was offline: storneer je geld via de bank en bel vodafone over hun fout. Stuur ze het ook aangetekend per brief.
quote:2,80 op een vordering van 1353 euro, stel je niet aanOp vrijdag 22 oktober 2010 16:34 schreef edu1 het volgende:
Normaliter wel ja maar ze hebben me 06-nr van mijn dongle ook nog eens afgesloten (terwijl ze dat idioot hog bedrag allang binnen hebben!) dus ik kan de specificatie nu alleen per post opvragen (kosten: 2,80 Euro....................)
quote:opvragen danOp vrijdag 22 oktober 2010 16:34 schreef edu1 het volgende:
Normaliter wel ja maar ze hebben me 06-nr van mijn dongle ook nog eens afgesloten (terwijl ze dat idioot hog bedrag allang binnen hebben!) dus ik kan de specificatie nu alleen per post opvragen (kosten: 2,80 Euro....................)
quote:Onmiddelijk gewoon storneren hun hele incasso totdat dit is uitgezocht en neem die BKR maar voor lief en handel dat later af.Op donderdag 21 oktober 2010 19:41 schreef edu1 het volgende:
[..]
De factuurdatum is 7/10/2010 waarop staat dat het bedrag automatisch zal worden afgeschreven omstreeks 14/10/2010
En ik krijg een paar dagen daarop al een aanmaning met de datum 10/10/2010 waarop staat dat ik nog niet betaald zou hebben en dat ze het gaan melden bij de Bkr!
Ik ben dus bang als ik het bedrag nu laat storneren dat ik die Bkr registratie ook nog eens op mijn dak krijg.
quote:En dan ben je een jaar verderOp vrijdag 22 oktober 2010 16:49 schreef rubje het volgende:
[..]
Onmiddelijk gewoon storneren hun hele incasso totdat dit is uitgezocht en neem die BKR maar voor lief en handel dat later af.
- Geef hun een ander banknummer dat niet werkt in het vervolg zodat jij elke maand zelf stort (incassso is geen wettelijke verplichting!)
- Eis van hun een uidraai van alles als bewijs
- Betwist het bedrag
- Indien ze jou hebben aangemeld bij het BKR en later blijkt dat de fout bij hen lag en zij weigeren de BKR fout te corrigeren meldt ze aan bij de Geschillencommissie die hiervoor geldt en maakt de zaak aanhangig want jij hoeft niet te bloeden als zijn fouten maken.
quote:Geenszins, ik zit in de regio Amsterdam en heb de dongle gelukkig nog nooit over de grens meegenomen.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:46 schreef nils7 het volgende:
[..]
opvragen dandie 2,80 ken er dan ook wel bij!
Heb je op de grens in belgie zitten internetten ofzo...
quote:Klopt, Fair Use Policy, dat houdt in dat je gewoon chill kunt internetten maar zodra je 10x zoveel gebruikt als het gemiddelde gebruik van NL gaat je snelheid naar beneden. Het internet wordt dus niet gestopt..Op donderdag 21 oktober 2010 18:52 schreef edu1 het volgende:
[..]
Ja klopt zoiets Fair Use Policy geloof ik.
Het abonnement heet Data Max. Standaard 400 promo voor 27,62 Euro per maand en daar ben ik nog nooit boven gekomen en heeft Vodafone altijd optijd via automatische incasso kunnen innen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |