quote:Nogmaals, u hebt gebruik gemaakt van een service en daar mag Vodafone best voor gecompenseerd worden.Op donderdag 21 oktober 2010 18:47 schreef edu1 het volgende:
Nee ik heb nog geen specificatie ontvangen het enige wat ik weet is dat er voor 9GB aan data verbruikt zou zijn.
Ik heb bij aanschaf gevraagd of dit product gezegd dat ik het wil gebruiken voor als ik af en toe onderweg ben en dus niet voor 1353,42 Euro ga zitten internetten op die dongle!
Hebben mensen hier dergelijke ervaring met mobiel internet van Vodafone?
quote:heeft ie straks ook nog een bkr noteringOp donderdag 21 oktober 2010 18:49 schreef Roolio het volgende:
Storneer dan de automatische incasso. Heb je tenminste weer wat geld. En meestal is er wel een coulanceregeling voor dit soort dingen, moet je even bellen dus.
quote:Ja klopt zoiets Fair Use Policy geloof ik.Op donderdag 21 oktober 2010 18:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar er is een wet dat er maar zoveel in rekening mag worden gebracht voor mobiel internet, iig op telefoons. gaat dat ook niet op voor dongels? wat voor abbo heb je sowieso?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ja inderdaad,Op donderdag 21 oktober 2010 18:50 schreef ThaRock101 het volgende:
[..]
heeft ie straks ook nog een bkr notering
quote:dat vind ik best veel hoorOp donderdag 21 oktober 2010 18:39 schreef edu1 het volgende:
kreeg ik tot mijn grote schrik een rekening van maar 1353,42 Euro!!
quote:neem ff contact met je bankOp donderdag 21 oktober 2010 18:54 schreef edu1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad,
De factuurdatum is 7/10/2010 waarop staat dat het bedrag automatisch zal worden afgeschreven omstreeks 14/10/2010
En ik krijg een paar dagen daarop al een aanmaning met de datum 10/10/2010 waarop staat dat ik nog niet betaald zou hebben en dat ze het gaan melden bij de Bkr!
Ik ben dus bang als ik het bedrag nu laat storneren dat ik die Bkr registratie ook nog eens op mijn dak krijg.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:53 schreef fokexpert het volgende:
Dit heeft mijn vader ook gehad afgelopen tijd. Wel gebruikt maar zeer weinig, en paar nkeer gigantische rekening.
Elke keer vodafone gebeld en creditnota gekregen (4 keer gebeurd),
Vodafone schijnt hoe dan ook al ellende te hebben met hun administratie.
Mocht vodafone je niet helpen, dan gewoon bericht plaatsen op trosradar.nl, en binnen paar uur heb je reactie van vodafone en word het netjes met je geregeld (hun goeie wil tonen.).
Elke keer wanneer ze niet hun belofte nakomen (Wat ik regelmatig heb gehad.) elke keer je topic een update geven, van wat er speelt.
Werkt perfect!Dankjewel voor deze informatie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En over die regel daar weet ik nog niks van maar ik ga proberen dat uit te zoeken.
quote:Bizar toch? Al helemaal omdat ik van te voren heb aangegeven dat ik de dongle van Vodafone alleen af en toe wil gebruiken als ik onderweg ben..
quote:Als je niet het juiste woord weet, gebruik het dan niet.Op donderdag 21 oktober 2010 19:34 schreef Elusive het volgende:
ik neem aan dat je contact hebt gehad met je bank en het bedrag heb gesommeerd?
quote:Ja, want dat doet er toeOp donderdag 21 oktober 2010 19:40 schreef edu1 het volgende:
[..]
Bizar toch? Al helemaal omdat ik van te voren heb aangegeven dat ik de dongle van Vodafone alleen af en toe wil gebruiken als ik onderweg ben..
quote:De factuurdatum is 7/10/2010 waarop staat dat het bedrag automatisch zal worden afgeschreven omstreeks 14/10/2010Op donderdag 21 oktober 2010 19:34 schreef Elusive het volgende:
ik neem aan dat je contact hebt gehad met je bank en het bedrag heb gesommeerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |