abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87802901
Goedenavond beste mensen,

Ik heb begin dit jaar een tweejarig abonnement afgesloten voor mobiel internet bij Vodafone.
Direct ondervond ik problemen met de dongel die moeilijk verbinding maakte of niet wilde afsluiten.
Dit zou dan komen door een een conflict met Windows7 en mijn draadloze modem thuis.
Ik heb op advies van de klantenservice tot 2 keer toe de laatste versie van de driver software gedownload en geinstalleerd maar de problematiek bleef zich voordoen.

Ik heb de dongel nu al maanden niet meer gebruikt maar toch kreeg ik tot mijn grote schrik een rekening van maar liefst 1353,42 Euro!!
En het was direct van mijn rekening afgeschreven via automatische incasso, hetgeen betekent dat ik de komende 3 maanden niets meer kan uitgeven naast mijn vaste lasten!
Ik heb thuis al 6 jaar internet van UPC en heb de dongle bestelt voor als ik een keertje onderweg ben en kan dus nooit voor 1353.42 Euro hebben geinternet op de dongel van Vodafone.

Ik ben nu echt ten einde raad en wil vragen of andere klanten van Vodafone ook dergelijke problemen hebben?

Met vriendelijke groet,

Dhr Edu Pietersz
pi_87802954
Wat dacht je van Vodafone bellen dude?
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:41:26 #3
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_87802991
Misschien meer iets voor general ;)
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_87803064
Ik heb inderdaad al direct contact gezocht met de helpdesk van Vodafone en er zou 9GB aan data zijn verbruikt maar ik heb verder nog steeds niets van ze gehoord.

Ik vind het te gek voor woorden dat dit zomaar kan en dat Vodafone geen beveiliging op hun product zetten.
pi_87803217
Had je niet stiekem zoveel porno moeten kijken. :')
Oh - you want me to watch my mouth, how? Take my fuckin eyeballs out, and turn em around?
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:46:54 #7
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_87803241
U staat machteloos, u hebt gebruik gemaakt van een service en daar mag Vodafone best voor gecompenseerd worden. Onterechte klacht.
pi_87803254
als het een beetje meezit is die 9gb aan kinderporno, de politie staat straks ook nog bij je voor de deur. :')
pi_87803279
het mooie is ook nog dat jij alles mag gaan dokken ;)
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_87803282
Nee ik heb nog geen specificatie ontvangen het enige wat ik weet is dat er voor 9GB aan data verbruikt zou zijn.

Ik heb bij aanschaf gevraagd of dit product gezegd dat ik het wil gebruiken voor als ik af en toe onderweg ben en dus niet voor 1353,42 Euro ga zitten internetten op die dongle!

Hebben mensen hier dergelijke ervaring met mobiel internet van Vodafone?
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:49:01 #11
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_87803329
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:47 schreef edu1 het volgende:
Nee ik heb nog geen specificatie ontvangen het enige wat ik weet is dat er voor 9GB aan data verbruikt zou zijn.

Ik heb bij aanschaf gevraagd of dit product gezegd dat ik het wil gebruiken voor als ik af en toe onderweg ben en dus niet voor 1353,42 Euro ga zitten internetten op die dongle!

Hebben mensen hier dergelijke ervaring met mobiel internet van Vodafone?
Nogmaals, u hebt gebruik gemaakt van een service en daar mag Vodafone best voor gecompenseerd worden.
pi_87803331
Storneer dan de automatische incasso. Heb je tenminste weer wat geld. En meestal is er wel een coulanceregeling voor dit soort dingen, moet je even bellen dus.
pi_87803419
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:49 schreef Roolio het volgende:
Storneer dan de automatische incasso. Heb je tenminste weer wat geld. En meestal is er wel een coulanceregeling voor dit soort dingen, moet je even bellen dus.
heeft ie straks ook nog een bkr notering :')
pi_87803503
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:45 schreef Yreal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Maar er is een wet dat er maar zoveel in rekening mag worden gebracht voor mobiel internet, iig op telefoons. gaat dat ook niet op voor dongels? wat voor abbo heb je sowieso?
Ja klopt zoiets Fair Use Policy geloof ik.

Het abonnement heet Data Max. Standaard 400 promo voor 27,62 Euro per maand en daar ben ik nog nooit boven gekomen en heeft Vodafone altijd optijd via automatische incasso kunnen innen.
pi_87803513
trouwens je kunt een automatische incasso terug laten boeken door je bank ;)
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_87803535
Dit heeft mijn vader ook gehad afgelopen tijd. Wel gebruikt maar zeer weinig, en paar nkeer gigantische rekening.

Elke keer vodafone gebeld en creditnota gekregen (4 keer gebeurd),

Vodafone schijnt hoe dan ook al ellende te hebben met hun administratie.

Mocht vodafone je niet helpen, dan gewoon bericht plaatsen op trosradar.nl, en binnen paar uur heb je reactie van vodafone en word het netjes met je geregeld (hun goeie wil tonen.).

Elke keer wanneer ze niet hun belofte nakomen (Wat ik regelmatig heb gehad.) elke keer je topic een update geven, van wat er speelt.

Werkt perfect!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87803551
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:50 schreef ThaRock101 het volgende:

[..]

heeft ie straks ook nog een bkr notering :')
Ja inderdaad,

De factuurdatum is 7/10/2010 waarop staat dat het bedrag automatisch zal worden afgeschreven omstreeks 14/10/2010

En ik krijg een paar dagen daarop al een aanmaning met de datum 10/10/2010 waarop staat dat ik nog niet betaald zou hebben en dat ze het gaan melden bij de Bkr!

Ik ben dus bang als ik het bedrag nu laat storneren dat ik die Bkr registratie ook nog eens op mijn dak krijg.
pi_87803729
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:39 schreef edu1 het volgende:
kreeg ik tot mijn grote schrik een rekening van maar 1353,42 Euro!!

dat vind ik best veel hoor :D
Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
pi_87803801
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:54 schreef edu1 het volgende:

[..]

Ja inderdaad,

De factuurdatum is 7/10/2010 waarop staat dat het bedrag automatisch zal worden afgeschreven omstreeks 14/10/2010

En ik krijg een paar dagen daarop al een aanmaning met de datum 10/10/2010 waarop staat dat ik nog niet betaald zou hebben en dat ze het gaan melden bij de Bkr!

Ik ben dus bang als ik het bedrag nu laat storneren dat ik die Bkr registratie ook nog eens op mijn dak krijg.
neem ff contact met je bank
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_87803892
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:53 schreef fokexpert het volgende:
Dit heeft mijn vader ook gehad afgelopen tijd. Wel gebruikt maar zeer weinig, en paar nkeer gigantische rekening.

Elke keer vodafone gebeld en creditnota gekregen (4 keer gebeurd),

Vodafone schijnt hoe dan ook al ellende te hebben met hun administratie.

Mocht vodafone je niet helpen, dan gewoon bericht plaatsen op trosradar.nl, en binnen paar uur heb je reactie van vodafone en word het netjes met je geregeld (hun goeie wil tonen.).

Elke keer wanneer ze niet hun belofte nakomen (Wat ik regelmatig heb gehad.) elke keer je topic een update geven, van wat er speelt.

Werkt perfect!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel voor deze informatie!

En over die regel daar weet ik nog niks van maar ik ga proberen dat uit te zoeken.
pi_87805037
Meer dan een rug voor 9 GB?!! :')
pi_87805218
ik neem aan dat je contact hebt gehad met je bank en het bedrag heb gesommeerd? :')
pi_87805477
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:29 schreef Henno het volgende:
Meer dan een rug voor 9 GB?!! :')
Bizar toch? Al helemaal omdat ik van te voren heb aangegeven dat ik de dongle van Vodafone alleen af en toe wil gebruiken als ik onderweg ben..
pi_87805499
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 19:34 schreef Elusive het volgende:
ik neem aan dat je contact hebt gehad met je bank en het bedrag heb gesommeerd? :')
Als je niet het juiste woord weet, gebruik het dan niet.
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 19:40 schreef edu1 het volgende:

[..]

Bizar toch? Al helemaal omdat ik van te voren heb aangegeven dat ik de dongle van Vodafone alleen af en toe wil gebruiken als ik onderweg ben..
Ja, want dat doet er toe :') Alsof Vodafone dat registreert...
pi_87805517
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:34 schreef Elusive het volgende:
ik neem aan dat je contact hebt gehad met je bank en het bedrag heb gesommeerd? :')
De factuurdatum is 7/10/2010 waarop staat dat het bedrag automatisch zal worden afgeschreven omstreeks 14/10/2010

En ik krijg een paar dagen daarop al een aanmaning met de datum 10/10/2010 waarop staat dat ik nog niet betaald zou hebben en dat ze het gaan melden bij de Bkr!

Ik ben dus bang als ik het bedrag nu laat storneren dat ik die Bkr registratie ook nog eens op mijn dak krijg.
pi_87805566
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 19:41 schreef edu1 het volgende:
Ik ben dus bang als ik het bedrag nu laat storneren dat ik die Bkr registratie ook nog eens op mijn dak krijg.
Je kan nu over de bank en BKR gaan zeuren, maar je zal de vordering toch echt bij Vodafone moeten betwisten. Niemand anders kan er iets aan doen.
pi_87805976
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 19:41 schreef edu1 het volgende:

[..]

De factuurdatum is 7/10/2010 waarop staat dat het bedrag automatisch zal worden afgeschreven omstreeks 14/10/2010

En ik krijg een paar dagen daarop al een aanmaning met de datum 10/10/2010 waarop staat dat ik nog niet betaald zou hebben en dat ze het gaan melden bij de Bkr!

Ik ben dus bang als ik het bedrag nu laat storneren dat ik die Bkr registratie ook nog eens op mijn dak krijg.
Dat krijg je vast wel.

Belangrijk is: Heb je de dongel aangesloten gehad de periode waar het om gaat?
Zo ja: dan kan het zijn dat je de data hebt verbruikt en moet je dat eerst uitzoeken.
Zo nee: de dongel lag in een lade en was offline: storneer je geld via de bank en bel vodafone over hun fout. Stuur ze het ook aangetekend per brief.
dag
pi_87811230
Op Telecomvergelijker heb ik het ook al aangegeven, ga niet storneren want dan worden de problemen alleen maar groter, maar stel een betalingsregeling onder protest voor, hoef je niet dat grote bedrag uit te geven en laat je je bovendien enigszins van je goede kant zien. Misschien moet je een termijn even betalen, en in de tussentijd zal het probleem wel verholpen zijn. Maar op die manier ontloop je wel een registratie of wat dan ook. En pas je abonnement aan naar een onbeperkte maar dan met iets lagere snelheid.
pi_87811442
Maar die 9GB heb je wel zelf verbruikt? Of is er iets anders aan de hand?
pi_87813886
Wanneer is dat verkeer gegenereerd, dat is een goede vraag die Vodafone zou moeten kunnen beantwoorden. Zou al kunnen ophelderen of het een fout is.

Dat, of je hebt 'm er eens per ongeluk in laten zitten en daarmee per ongeluk je warez over de dongle zitten downloaden o.i.d....

Dan nog is het wel erg veel geld voor hooguit twee fucking DVD's aan dataverkeer :')
  donderdag 21 oktober 2010 @ 23:01:05 #31
75556 erkel
back from Dagestan
pi_87814581
Laat het bedrag storneren en vraag een specificatie op. Als het niet klopt (en ook als het wel klopt) dien je een klacht in over de nota. Dan kan Vodafone je nota parkeren en als dit allemaal niet werkt, tref je een betalingsregeling.
Weisst
pi_87816183
Oh nee... Vodafone... :'(

Morgen moet je direct je bank opdracht geven om het geld te storneren!
Vodafone zal daar best asociaal op reageren dus hou daar rekening mee, maar jij hebt wel je centen terug.
Kom op zeg, krap zitten door een fout van een mega bedrijf als Vodafone lijkt me geen optie.
En verder zoals eerder gezegd, om een specificatie vragen en dan eens verder kijken.

Bij Vodafone geven ze hun fouten zelden toe, weet ik uit ervaring.
Ik had een sim-only abonnement afgesloten van nog geen tientje per maand, via zo'n online winkel.
Kreeg netjes mijn simkaart binnen een week etc...
Ging na een maand ineens Vodafone moeilijk doen. Mijn rekeningen konden niet worden geincasserd.
Ik bellen naar de klantenservice, bleek volgens hun dat ik het verkeerde rekeningnummer had doorgegeven.
Nou had ik alle papieren op tafel liggen die ik had gefaxt naar die online shop en daar stond 5X (!!!!) het
correcte rekeningnummer op.
Dus ik het juiste rekeningnummer gegeven en voorgesteld om de aankomende maand gewoon alles wat er open stond (was op dat moment nog geen 20 euro) in één keer af te schrijven.
Kon niet, was niet hun procedure.

Heel veel gezeur geweest, en ik werd uiteindelijk zonder pardon afgesloten.
Aansluiten kon maar daar moest ik 27 euro extra voor betalen, plus mijn rekening.
Het heeft me heel wat telefoontjes gekost voordat ze toegaven dat er een foutje was gemaakt.
Maar die aansluitkosten van 27 euro, die moest ik gewoon betalen.
Na nog meer bellen kreeg ik het eindelijk voor elkaar dat ik alléén die 27 euro moest betalen en ze zouden die 27 euries verrekenen met de openstaande rekening en de rekening van de komende maand.

Sorry TS, maar het is gewoon een heel slecht bedrijf met een bedroevende klantenservice.
Ik wens je succes en laat het storneren! Echt doen hoor!
Neeeee! Sinterklaas wil bier!
pi_87820963
Kut, en ik heb daar net een abo afgesloten voor twee jaar.
pi_87821014
Was er sinds 1 juli trouwens geen regel dat die na 50 euro onkosten geblokkeerd moest worden automatische? En dat je deze limiet zelfstandig moest verhogen als je dat wou?

Bovenstaande is een vraag van iemand anders, maar nog niet beantwoord. Ben ook wel benieuwd eigenlijk. Of geld dat alleen voor in het buitenland dan?
pi_87822465
In before the "oh my god, het is toch echt mijn fout!".
pi_87823840
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 09:02 schreef Omkron het volgende:
Kut, en ik heb daar net een abo afgesloten voor twee jaar.
je kunt binnen 10 dagen van de koop afzien ;)
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_87824717
Die zijn al voorbij. Bovendien was het een deal die ik niet kon laten lopen.
pi_87832272
quote:
Was er sinds 1 juli trouwens geen regel dat die na 50 euro onkosten geblokkeerd moest worden automatische? En dat je deze limiet zelfstandig moest verhogen als je dat wou?
Goedendag allemaal,

Ik heb nog steeds geen bericht van Vodafone gehad dus ik ga ze zelf maar weer bellen en dan zal ik bovenstaande vraag stellen.
pi_87833039
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:49 schreef Relko het volgende:

[..]

Nogmaals, u hebt gebruik gemaakt van een service en daar mag Vodafone best voor gecompenseerd worden.
JIj weet ook niet waar je over praat. :')
pi_87833166
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 09:05 schreef Omkron het volgende:
Was er sinds 1 juli trouwens geen regel dat die na 50 euro onkosten geblokkeerd moest worden automatische? En dat je deze limiet zelfstandig moest verhogen als je dat wou?

Bovenstaande is een vraag van iemand anders, maar nog niet beantwoord. Ben ook wel benieuwd eigenlijk. Of geld dat alleen voor in het buitenland dan?
Volgens mij geldt dat alleen bij internet op je telefoon, in het geval van dataroaming. dus in het buitenland.

voor zover ik weet geldt dat niet voor die dongels.

wel kloteprobleem trouwens van TS. hoop voor hem dat het echt een fout is van vodafone en dat hij er met ze uit kan komen; lijkt me beetje duur foutje als het je eigen fout is door dat ding per ongeluk aan te laten staan...
Voor wat foto's, kijk hier
pi_87833807
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:31 schreef polariteit het volgende:

[..]

Volgens mij geldt dat alleen bij internet op je telefoon, in het geval van dataroaming. dus in het buitenland.

voor zover ik weet geldt dat niet voor die dongels.

wel kloteprobleem trouwens van TS. hoop voor hem dat het echt een fout is van vodafone en dat hij er met ze uit kan komen; lijkt me beetje duur foutje als het je eigen fout is door dat ding per ongeluk aan te laten staan...
Ok bedankt voor de informatie,

Ik weet zeker dat ik de dongle niet per ongeluk aan heb laten staan het probleem zal wel in de software van Vodafone zitten althans dat zeggen meer mensen.
Ik kon in ieder geval bijna geen verbinding maken met de dongle terwijl ik in Amsterdam zit dus ..

Hoeveel pech kun je hebben met zo'n ding zeg...
pi_87834870
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 19:53 schreef Peter het volgende:

[..]

Dat krijg je vast wel.

Belangrijk is: Heb je de dongel aangesloten gehad de periode waar het om gaat?
Zo ja: dan kan het zijn dat je de data hebt verbruikt en moet je dat eerst uitzoeken.
Zo nee: de dongel lag in een lade en was offline: storneer je geld via de bank en bel vodafone over hun fout. Stuur ze het ook aangetekend per brief.
dag
pi_87835005
via die software van vodafone kun je toch ook een overzicht krijgen van het verbruikte dataverkeer?
pi_87835900
Normaliter wel ja maar ze hebben me 06-nr van mijn dongle ook nog eens afgesloten (terwijl ze dat idioot hog bedrag allang binnen hebben!) dus ik kan de specificatie nu alleen per post opvragen (kosten: 2,80 Euro....................)
pi_87836334
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:34 schreef edu1 het volgende:
Normaliter wel ja maar ze hebben me 06-nr van mijn dongle ook nog eens afgesloten (terwijl ze dat idioot hog bedrag allang binnen hebben!) dus ik kan de specificatie nu alleen per post opvragen (kosten: 2,80 Euro....................)
2,80 op een vordering van 1353 euro, stel je niet aan :')
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:46:04 #46
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_87836349
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:34 schreef edu1 het volgende:
Normaliter wel ja maar ze hebben me 06-nr van mijn dongle ook nog eens afgesloten (terwijl ze dat idioot hog bedrag allang binnen hebben!) dus ik kan de specificatie nu alleen per post opvragen (kosten: 2,80 Euro....................)
opvragen dan ;) die 2,80 ken er dan ook wel bij!
Heb je op de grens in belgie zitten internetten ofzo...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_87836488
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:41 schreef edu1 het volgende:

[..]

De factuurdatum is 7/10/2010 waarop staat dat het bedrag automatisch zal worden afgeschreven omstreeks 14/10/2010

En ik krijg een paar dagen daarop al een aanmaning met de datum 10/10/2010 waarop staat dat ik nog niet betaald zou hebben en dat ze het gaan melden bij de Bkr!

Ik ben dus bang als ik het bedrag nu laat storneren dat ik die Bkr registratie ook nog eens op mijn dak krijg.
Onmiddelijk gewoon storneren hun hele incasso totdat dit is uitgezocht en neem die BKR maar voor lief en handel dat later af.
- Geef hun een ander banknummer dat niet werkt in het vervolg zodat jij elke maand zelf stort (incassso is geen wettelijke verplichting!)
- Eis van hun een uidraai van alles als bewijs
- Betwist het bedrag
- Indien ze jou hebben aangemeld bij het BKR en later blijkt dat de fout bij hen lag en zij weigeren de BKR fout te corrigeren meldt ze aan bij de Geschillencommissie die hiervoor geldt en maakt de zaak aanhangig want jij hoeft niet te bloeden als zijn fouten maken.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:51:29 #48
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_87836581
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:49 schreef rubje het volgende:

[..]

Onmiddelijk gewoon storneren hun hele incasso totdat dit is uitgezocht en neem die BKR maar voor lief en handel dat later af.
- Geef hun een ander banknummer dat niet werkt in het vervolg zodat jij elke maand zelf stort (incassso is geen wettelijke verplichting!)
- Eis van hun een uidraai van alles als bewijs
- Betwist het bedrag
- Indien ze jou hebben aangemeld bij het BKR en later blijkt dat de fout bij hen lag en zij weigeren de BKR fout te corrigeren meldt ze aan bij de Geschillencommissie die hiervoor geldt en maakt de zaak aanhangig want jij hoeft niet te bloeden als zijn fouten maken.
En dan ben je een jaar verder ^O^

Gewoon dokken (wat volgens mij al is gebeurt) en als het zijn fout niet is zal Vodafone er vast professioneel op reageren.
Zelf bij een Telco gewerkt en als er echt wat fout is gegaan (vaak ook niet, en was het toch wel meestal de fout van de gebruiker zelf!) dan wordt het wel recht gezet!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_87836726
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:46 schreef nils7 het volgende:

[..]

opvragen dan ;) die 2,80 ken er dan ook wel bij!
Heb je op de grens in belgie zitten internetten ofzo...
Geenszins, ik zit in de regio Amsterdam en heb de dongle gelukkig nog nooit over de grens meegenomen.
pi_87836806
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:52 schreef edu1 het volgende:

[..]

Ja klopt zoiets Fair Use Policy geloof ik.

Het abonnement heet Data Max. Standaard 400 promo voor 27,62 Euro per maand en daar ben ik nog nooit boven gekomen en heeft Vodafone altijd optijd via automatische incasso kunnen innen.
Klopt, Fair Use Policy, dat houdt in dat je gewoon chill kunt internetten maar zodra je 10x zoveel gebruikt als het gemiddelde gebruik van NL gaat je snelheid naar beneden. Het internet wordt dus niet gestopt..
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')