quote:kijk dit zijn de ideeën waar ik op doelOp donderdag 21 oktober 2010 15:54 schreef HugoBaas het volgende:
Vullen met 2 liter water en uit je raam op een auto met open dak flikkeren.
quote:Eée papa, wat is deze?Op donderdag 21 oktober 2010 15:56 schreef Ravage het volgende:
Ga ermee naar je vader en vraag:
"ik ben 16 wat is dit"
quote:dat is één van de opties en niet origineelOp donderdag 21 oktober 2010 16:00 schreef Sportex het volgende:
Volgens mij heb je dat al heel groot in je TT gezet
quote:Als ballonnen uitdelen op een basisschool.Op donderdag 21 oktober 2010 15:59 schreef PeuRac het volgende:
Ballonbeestjes maken en naar een basisschool brengen
Aan elkaar vast knopen en er een slinger van maken.
Als waterballon gebruiken in een watergevecht
Katapult maken
Rook erin blazen en dicht knopen
Aan elkaar knopen en als springtouw gebruiken
Proberen om te smelten.
Als het met glijmiddel is: proberen een zeepbaan te maken met het glijmiddel
Hoeveel ideeën wil je verder nog?
/disclaimer, de meeste ideeën notuleer ik alleen.
quote:en ze moeten niet raar kijken als sommigen er een beetje wit uitzienOp donderdag 21 oktober 2010 16:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ballonnen uitdelen op een basisschool.
quote:Met andere dames dus? Aangezien jij ze dus blijkbaar niet gebruikt?Op donderdag 21 oktober 2010 16:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn vriendje gebruikt ze nogal.
quote:Met deze dame. Maar ik doe hem niet om!Op donderdag 21 oktober 2010 16:11 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Met andere dames dus? Aangezien jij ze dus blijkbaar niet gebruikt?
quote:Das knap!Op donderdag 21 oktober 2010 15:54 schreef Justout777 het volgende:
Ik kan mezelf rukken zonder handen
quote:Komt veel voor ja, easy as pieOp donderdag 21 oktober 2010 16:30 schreef MASD het volgende:
Na het uitgaan met je mattie's zorg je ervoor dat een rijke vriend van je flink dronken is. Daarna moet je met een vriendin van je de zoete, vurige liefde bedrijven. Na de daad leg je het condoom naast hem, leg voor de zekerheid ook haar slipje daar neer. Je zal moeten zorgen dat ze in het complot zit.
De volgende ochtend zal hij zich afvragen waarom er een condoom naast hem ligt. Glimlach naar hem, noem de naam van desbetreffende vriendin, geef een high five en zeg verder niks.
Ontken eerst dat ze zwanger is. Na een aantal maanden zal blijken dat ze zwanger is. Dit doe je door een zwangerschapstest te vervalsen met de urine van een zwangere vrouw. Inmiddels is het te laat voor een abortus. Nu zal hij met haar moeten trouwen, aangezien ze zwaar christelijk is. Vrouwen worden tijdens een huwelijk ook dik, dus de twijfel over de zwangerschap zal er ook niet meer zijn.
Nu de moeilijke stap. Ontvoer na circa 9 maanden een willekeurig kind. Zorg ervoor dat de ogen van het kind overeenkomen met die van je vriend, dit zorgt voor een emotionele band.
Laat haar een maand na de ontvoering een echtscheiding aanvragen en cash zelf de komende jaren het alimentatiegeld.
Ofzo.
quote:en dan kleine kindjes ermee penetrerenOp donderdag 21 oktober 2010 17:21 schreef feesbeeest het volgende:
Jep ik heb ze nodig!
je verricht een goede daad! als je ze aan mij geeft!
quote:Nou, nu hebben ze tenminste geen kans op een SOA ( denk ik )Op donderdag 21 oktober 2010 17:29 schreef 045represent het volgende:
[..]
en dan kleine kindjes ermee penetreren
quote:ik was al bang dat ik vanavond niets te doen zou hebben.Op donderdag 21 oktober 2010 17:31 schreef Penisbaard het volgende:
Om een komkommer doen en je anus penetreren.
quote:maar dat levert geen leuke pics opOp donderdag 21 oktober 2010 17:32 schreef Flippiee het volgende:
Ik zou ze geven aan iemand die wel chickies kan regelen.
quote:Geef ze aan iemand die pics wil regelen tijdens de daadOp donderdag 21 oktober 2010 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar dat levert geen leuke pics op
quote:Wil jij ze hebben?Op donderdag 21 oktober 2010 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geef ze aan iemand die pics wil regelen tijdens de daad
quote:Ik kan ook bij bigdik langsgaan?Op donderdag 21 oktober 2010 18:03 schreef Panzermaus het volgende:
Bij een basisschool weten ze er wel raad mee, TS. Gewoon opblazen of vullen met water, en vervolgens in hun gezicht kapotslaan.
quote:.... rightOp donderdag 21 oktober 2010 15:56 schreef Ploertendoder het volgende:
Trek je helemaal suf en zorg ervoor dat er 2 liter sperma in het condoompje zit. Als je een vriendin heb, dan laat je het haar oppdrinken
quote:Dan laten ze je niet binnen.Op donderdag 21 oktober 2010 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan ook bij bigdik langsgaan?
quote:Aan het uiteinde van een komkommer is een scherp stukje, die doet pijn in je anus. Als je de achterkant van een paraplu gebruikt en hem er niet te diep insteekt, voelt het stukken beter is mijn eigen ervaring!Op donderdag 21 oktober 2010 17:31 schreef Penisbaard het volgende:
Om een komkommer doen en je anus penetreren.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:34 schreef Fox. het volgende:
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:34 schreef Fox. het volgende:
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
quote:Kom op zeg, je hebt toch wel betere ideeën dan alleen maar het weerballon en neukaspect?Op donderdag 21 oktober 2010 18:45 schreef Oceanview het volgende:
Hoax Fok!ers neuken niet dus je hebt niks aan dit topic tenzij je ze als weerballonnen gaat gebruiken
quote:dan liever geen picsOp donderdag 21 oktober 2010 15:55 schreef Beach het volgende:
Ga je aftrekken met een condoom om, geheel nieuwe ervaring.
quote:
quote:Dit is waardevol advies, voor als je wel geile neukseks gaat hebbenOp donderdag 21 oktober 2010 23:25 schreef gewoonfaye het volgende:
Nou, ga oefenen met ze omdoen, scheelt een hoop gezeik...dit is ondertussen ook een uithaal naar mn ex.
quote:Respect, anders liep ik nu rond met een baby in mijn buikOp vrijdag 22 oktober 2010 12:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mensen die met condoom neuken__
quote:Boeiend, een dikke pens heb je toch al, zeug !Op vrijdag 22 oktober 2010 12:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Respect, anders liep ik nu rond met een baby in mijn buik
quote:Hmmmz vrij nutteloos. Wat is de meerwaarde van het opendak als je hem OP de auto gooit.Op donderdag 21 oktober 2010 15:54 schreef HugoBaas het volgende:
Vullen met 2 liter water en uit je raam op een auto met open dak flikkeren.
quote:Ik moet ze toch eerst opgestuurd krijgen johOp vrijdag 22 oktober 2010 14:20 schreef iBenny het volgende:
En trouwens... 76 posts en nog geen foto
quote:BummerOp vrijdag 22 oktober 2010 16:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet ze toch eerst opgestuurd krijgen joh
quote:Neuken is vies hoor
quote:Een meisje penetreren!Op woensdag 27 oktober 2010 12:53 schreef Adfundum het volgende:
Gaatjes prikken en terugleggen bij de drogist, Wat moet je anders met die rare balonnen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |