quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:34 schreef Fox. het volgende:
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:34 schreef Fox. het volgende:
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
quote:Kom op zeg, je hebt toch wel betere ideeën dan alleen maar het weerballon en neukaspect?Op donderdag 21 oktober 2010 18:45 schreef Oceanview het volgende:
Hoax Fok!ers neuken niet dus je hebt niks aan dit topic tenzij je ze als weerballonnen gaat gebruiken
quote:dan liever geen picsOp donderdag 21 oktober 2010 15:55 schreef Beach het volgende:
Ga je aftrekken met een condoom om, geheel nieuwe ervaring.
quote:
quote:Dit is waardevol advies, voor als je wel geile neukseks gaat hebbenOp donderdag 21 oktober 2010 23:25 schreef gewoonfaye het volgende:
Nou, ga oefenen met ze omdoen, scheelt een hoop gezeik...dit is ondertussen ook een uithaal naar mn ex.
quote:Respect, anders liep ik nu rond met een baby in mijn buikOp vrijdag 22 oktober 2010 12:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mensen die met condoom neuken__
quote:Boeiend, een dikke pens heb je toch al, zeug !Op vrijdag 22 oktober 2010 12:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Respect, anders liep ik nu rond met een baby in mijn buik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |