quote:Maar wel met heel bolle wangen dan.Op donderdag 21 oktober 2010 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
welke tieten? Ik heb van de week al gezegt dat ik kuiltjes heb
quote:Faalhaas!Op donderdag 21 oktober 2010 14:53 schreef AirwiN het volgende:
Kut! Dit moet Singles zijn natuurlijk!
quote:aaahwwww *knijpt in wangetjes*Op donderdag 21 oktober 2010 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
welke tieten? Ik heb van de week al gezegt dat ik kuiltjes heb
quote:Dat kun je wel zeggen ja! Snel volposten die hap!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:53 schreef AirwiN het volgende:
quote:Ja, want jij kent mij zo goed. En ik zal er vast wel voor gezorgd hebben dat Samzz vernietigend naar me keek.Op donderdag 21 oktober 2010 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
waarom verbaats het me niet dat jij dit weet
quote:ik ken een fokker die ookaltijd zegt onder het fok gemiddelde te zitten en die heeft me toch een lekker pikOp donderdag 21 oktober 2010 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zal best. Ik zit ruim onder het gemiddelde qua lengte van de gemiddelde FOK!ker. Daarentegen gebruik ik 'm vele malen meer voor seks dan diezelfde gemiddelde FOK!ker.
quote:Dat is dan je verdiende loon na gisteravond.Op donderdag 21 oktober 2010 14:55 schreef Duimelot het volgende:
ik ken een fokker die ookaltijd zegt onder het fok gemiddelde te zitten en die heeft me toch een lekker pik
nu denk ik dus door jouw opmerking dat jij ook een lekkere pik hebt en heb ik vannacht weer inslaap problemen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar wel met heel bolle wangen dan.
quote:Een goede kloon zou ze voor me betalen
quote:No worries.Op donderdag 21 oktober 2010 14:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ken een fokker die ookaltijd zegt onder het fok gemiddelde te zitten en die heeft me toch een lekker pik
nu denk ik dus door jouw opmerking dat jij ook een lekkere pik hebt en heb ik vannacht weer inslaap problemen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is dan je verdiende loon na gisteravond.
quote:In elk geval die autist kwijt.Op donderdag 21 oktober 2010 14:53 schreef AirwiN het volgende:
quote:mijn tekst
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, want jij kent mij zo goed. En ik zal er vast wel voor gezorgd hebben dat Samzz vernietigend naar me keek.
Flikker toch op man, klapmongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |