quote:dan met 1 vinger aaien, want je wil m geen pijn doen natuurlijk.., en dan subtiel nog een keer vermelden hoe schattig je m wel niet vind (of ik kindertaal -ah gossie, wordt het kleine pieliewielie er een beetje hard vaaahhhn?? AahhwwOp donderdag 21 oktober 2010 14:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat me raden: dan aai je het dingetje nog even en geef je er een klein kusje op.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ie hem tussen jouw tieten had gelegd, snap ik de opmerking.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan met 1 vinger aaien, want je wil m geen pijn doen natuurlijk.., en dan subtiel nog een keer vermelden hoe schattig je m wel niet vind (of ik kindertaal -ah gossie, wordt het kleine pieliewielie er een beetje hard vaaahhhn?? Aahhww)
quote:klinkt het bekend?Op donderdag 21 oktober 2010 14:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat me raden: dan aai je het dingetje nog even en geef je er een klein kusje op.
quote:so what ?Op donderdag 21 oktober 2010 14:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan pas je duidelijk niet in deze reeks
Oftewel: GOEDEMIDDAG!!!!
quote:Ik denk dat er na die opmerking weinig hard wordt.Op donderdag 21 oktober 2010 14:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan met 1 vinger aaien, want je wil m geen pijn doen natuurlijk.., en dan subtiel nog een keer vermelden hoe schattig je m wel niet vind (of ik kindertaal -ah gossie, wordt het kleine pieliewielie er een beetje hard vaaahhhn?? Aahhww)
quote:SureOp donderdag 21 oktober 2010 14:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mannen die op kleine kontjes vallen, zijn gewoon bang dat hun lul te klein uitvalt.
quote:Toch wel?Op donderdag 21 oktober 2010 14:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey dit is iets van 15 jaar geleden he
ik heb inmiddels wel wat ervaring opgedaan
Qtie pie![]()
quote:Dat bedoel ik.Op donderdag 21 oktober 2010 14:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zelfs de piemel van de gemiddelde fokker hier is ieniemienie tussen mijn borsten
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mannen die op kleine kontjes vallen, zijn gewoon bang dat hun lul te klein uitvalt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat heb ik echt wel eens gedaan ja
ik d8 dan voelt hij zich minder ongemakkelijk
had ik verkeerd gedacht
quote:Ik ben groter dan de gem. fokkerOp donderdag 21 oktober 2010 14:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zelfs de piemel van de gemiddelde fokker hier is ieniemienie tussen mijn borsten
quote:Negers vallen op grote konten. Aziaten op ieniemieniemannenbilletjes.
quote:de opmerkingen worden wel steeds harderOp donderdag 21 oktober 2010 14:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat er na die opmerking weinig hard wordt.
quote:Dan zit je toch al gauw aan de 25 centimeter als het niet meer is.
quote:*proest*Op donderdag 21 oktober 2010 14:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Negers vallen op grote konten. Aziaten op ieniemieniemannenbilletjes.
Bewijs geleverd.
quote:Een moderne hippie die meer in hokjes denkt dan wie dan ook!Op donderdag 21 oktober 2010 14:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bewijs geleverd.
quote:dat bleek niet uit jeOp donderdag 21 oktober 2010 14:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had vantevoren al gezegd dat ik het niet wilde weten.
quote:nog 1 nachtje geduld en dan zal ik jouw piemeltje NIET zo liefkozend aanspreken, bij deze beloofd!!
quote:Blijkbaar! Ws. al die jaren gewoon verkeerd gemeten of zo.Op donderdag 21 oktober 2010 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zit je toch al gauw aan de 25 centimeter als het niet meer is.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bewijs geleverd.
quote:Haphap.Op donderdag 21 oktober 2010 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een moderne hippie die meer in hokjes denkt dan wie dan ook!
quote:zegOp donderdag 21 oktober 2010 14:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bewijs geleverd.
quote:Beginnen met meten vanaf de navel zeg ik altijd maar.Op donderdag 21 oktober 2010 14:47 schreef stbabylon het volgende:
Blijkbaar! Ws. al die jaren gewoon verkeerd gemeten of zo.
quote:Laat maar . 2.3 miliseconden daarna postte ik dan ook dat het me geen fuck kan schelen.
quote:
quote:ik moet m er weer eens een keer ingooienOp donderdag 21 oktober 2010 14:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat er na die opmerking weinig hard wordt.
quote:Niks, hap, hartstikke waar.
quote:Just did. En toen keek ze me heel arrogant aan. En toen heb ik haar met m'n meest dodelijke blik aangekeken en gezegd: Dit onderwerp is al saai genoeg zonder jouw onmogelijke geblaat over je relatieproblemenOp donderdag 21 oktober 2010 14:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeg dat gewoon tegen haar, dan weet je zeker dat ze zich stil houdt.
quote:Sure!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Just did. En toen keek ze me heel arrogant aan. En toen heb ik haar met m'n meest dodelijke blik aangekeken en gezegd: Dit onderwerp is al saai genoeg zonder jouw onmogelijke geblaat over je relatieproblemen
De jongens die voor me zitten moesten lachenMaar goed, ze heeft nu wel haar klep dicht.
@Mahlah, ik doe niet aan slaan
quote:na mn fakeboobs komen er dus bilimplantatenOp donderdag 21 oktober 2010 14:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt een lief ieniemieniemannenkontje hoor kloon.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sure!
Hell yeah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Volgens mij toch wel dik over de halve meter.Op donderdag 21 oktober 2010 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zit je toch al gauw aan de 25 centimeter als het niet meer is.
quote:toen was ik al 2.3 nanoseconden daarvoor op zoek naar een post die jou zou behagen.Op donderdag 21 oktober 2010 14:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laat maar . 2.3 miliseconden daarna postte ik dan ook dat het me geen fuck kan schelen.
quote:ik zie een schattig blond meisje dat haar best doet boos te kijkenOp donderdag 21 oktober 2010 14:49 schreef Samzz het volgende:
En toen heb ik haar met m'n meest dodelijke blik aangekeken
quote:Corrigerend tikje danOp donderdag 21 oktober 2010 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Just did. En toen keek ze me heel arrogant aan. En toen heb ik haar met m'n meest dodelijke blik aangekeken en gezegd: Dit onderwerp is al saai genoeg zonder jouw onmogelijke geblaat over je relatieproblemen
De jongens die voor me zitten moesten lachenMaar goed, ze heeft nu wel haar klep dicht.
@Mahlah, ik doe niet aan slaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor meer zoek ze zelf maar
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
quote:Tzou tijd worden (x2).Op donderdag 21 oktober 2010 14:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
na mn fakeboobs komen er dus bilimplantaten
quote:Geloof me, Samzz kan wel vernietigend kijken.Op donderdag 21 oktober 2010 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie een schattig blond meisje dat haar best doet boos te kijken
quote:Dan ga ik je Marijke noemen.Op donderdag 21 oktober 2010 14:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
na mn fakeboobs komen er dus bilimplantaten
quote:welke tieten? Ik heb van de week al gezegt dat ik kuiltjes hebOp donderdag 21 oktober 2010 14:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jullie hebben altijd je tieten als compensatiemateriaal
quote:Geef het op. dat is niet mogelijk.Op donderdag 21 oktober 2010 14:50 schreef kitao het volgende:
[..]
toen was ik al 2.3 nanoseconden daarvoor op zoek naar een post die jou zou behagen.
quote:Als je een lijntje coke voor haar neus legt?Op donderdag 21 oktober 2010 14:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geloof me, Samzz kan wel vernietigend kijken.
quote:waarom verbaats het me niet dat jij dit weetOp donderdag 21 oktober 2010 14:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geloof me, Samzz kan wel vernietigend kijken.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
welke tieten? Ik heb van de week al gezegt dat ik kuiltjes heb
quote:Neuh, dat lukt haar sowieso wel volgens mij.Op donderdag 21 oktober 2010 14:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je een lijntje coke voor haar neus legt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |