quote:dan met 1 vinger aaien, want je wil m geen pijn doen natuurlijk.., en dan subtiel nog een keer vermelden hoe schattig je m wel niet vind (of ik kindertaal -ah gossie, wordt het kleine pieliewielie er een beetje hard vaaahhhn?? AahhwwOp donderdag 21 oktober 2010 14:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat me raden: dan aai je het dingetje nog even en geef je er een klein kusje op.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ie hem tussen jouw tieten had gelegd, snap ik de opmerking.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan met 1 vinger aaien, want je wil m geen pijn doen natuurlijk.., en dan subtiel nog een keer vermelden hoe schattig je m wel niet vind (of ik kindertaal -ah gossie, wordt het kleine pieliewielie er een beetje hard vaaahhhn?? Aahhww)
quote:klinkt het bekend?Op donderdag 21 oktober 2010 14:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat me raden: dan aai je het dingetje nog even en geef je er een klein kusje op.
quote:so what ?Op donderdag 21 oktober 2010 14:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan pas je duidelijk niet in deze reeks
Oftewel: GOEDEMIDDAG!!!!
quote:Ik denk dat er na die opmerking weinig hard wordt.Op donderdag 21 oktober 2010 14:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan met 1 vinger aaien, want je wil m geen pijn doen natuurlijk.., en dan subtiel nog een keer vermelden hoe schattig je m wel niet vind (of ik kindertaal -ah gossie, wordt het kleine pieliewielie er een beetje hard vaaahhhn?? Aahhww)
quote:SureOp donderdag 21 oktober 2010 14:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mannen die op kleine kontjes vallen, zijn gewoon bang dat hun lul te klein uitvalt.
quote:Toch wel?Op donderdag 21 oktober 2010 14:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey dit is iets van 15 jaar geleden he
ik heb inmiddels wel wat ervaring opgedaan
Qtie pie![]()
quote:Dat bedoel ik.Op donderdag 21 oktober 2010 14:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zelfs de piemel van de gemiddelde fokker hier is ieniemienie tussen mijn borsten
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mannen die op kleine kontjes vallen, zijn gewoon bang dat hun lul te klein uitvalt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat heb ik echt wel eens gedaan ja
ik d8 dan voelt hij zich minder ongemakkelijk
had ik verkeerd gedacht
quote:Ik ben groter dan de gem. fokkerOp donderdag 21 oktober 2010 14:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zelfs de piemel van de gemiddelde fokker hier is ieniemienie tussen mijn borsten
quote:Negers vallen op grote konten. Aziaten op ieniemieniemannenbilletjes.
quote:de opmerkingen worden wel steeds harderOp donderdag 21 oktober 2010 14:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat er na die opmerking weinig hard wordt.
quote:Dan zit je toch al gauw aan de 25 centimeter als het niet meer is.
quote:*proest*Op donderdag 21 oktober 2010 14:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Negers vallen op grote konten. Aziaten op ieniemieniemannenbilletjes.
Bewijs geleverd.
quote:Een moderne hippie die meer in hokjes denkt dan wie dan ook!Op donderdag 21 oktober 2010 14:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bewijs geleverd.
quote:dat bleek niet uit jeOp donderdag 21 oktober 2010 14:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had vantevoren al gezegd dat ik het niet wilde weten.
quote:nog 1 nachtje geduld en dan zal ik jouw piemeltje NIET zo liefkozend aanspreken, bij deze beloofd!!
quote:Blijkbaar! Ws. al die jaren gewoon verkeerd gemeten of zo.Op donderdag 21 oktober 2010 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zit je toch al gauw aan de 25 centimeter als het niet meer is.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bewijs geleverd.
quote:Haphap.Op donderdag 21 oktober 2010 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een moderne hippie die meer in hokjes denkt dan wie dan ook!
quote:zegOp donderdag 21 oktober 2010 14:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bewijs geleverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |