quote:ok sja als hij al meeleest is het hem echt wel duidelijkOp donderdag 21 oktober 2010 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien wel omdat de kans dat hij meeleest heel groot is. En ik nog wel het fatsoen heb dat ik zoiets persoonlijk wil zeggen.
En nieuws als in woning he. Relatie is wel het laatste waar ik nu aan moet denken![]()
quote:Fijn is dat he!!
quote:Zo eentje van 500 kilo?Op donderdag 21 oktober 2010 13:57 schreef stbabylon het volgende:
Ja jij wel Lotusss, ik moet echt een Brits sletje gaan regelen voor door de week
quote:johOp donderdag 21 oktober 2010 13:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ook normale cola lijkt veel zoeter
quote:Kan gebeurenOp donderdag 21 oktober 2010 13:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok sja als hij al meeleest is het hem echt wel duidelijk
oh dat had ik verkeerd begrepen my bad...
quote:Je zit nu doelloos voor je uit te staren, met de chocoladetaart al op tafel, kijkend op de klok en wachtend op je gasten?
quote:Of de ultieme vorm van saaiheid.Op donderdag 21 oktober 2010 13:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
singles zijn de ultieme remedie voor saaiheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
megalomaniac
quote:dr. pepper met amaretto smaakt goed. had de fles nog staan en die moest op. en dat is gelukt.Op donderdag 21 oktober 2010 13:59 schreef Kluts het volgende:
Coca Cola.
Coca Cola light/Zero/Pepsi
Sowieso, light producten.
quote:en light, daar wordt je ziek vanOp donderdag 21 oktober 2010 13:59 schreef Kluts het volgende:
Coca Cola.
Coca Cola light/Zero/Pepsi
Sowieso, light producten.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:00 schreef kitao het volgende:
met een bot mesje.oh, gaan we snijden? Waarin? Ik vind persoonlijk dat er al genoeg in cultuur wordt gesneden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Amaretto mengen??? Hoe durf je!Op donderdag 21 oktober 2010 14:00 schreef dawg het volgende:
[..]
dr. pepper met amaretto smaakt goed. had de fles nog staan en die moest op. en dat is gelukt.
quote:Wat denk je zelf. Nee, gewoon een lekker geil sletje. Jaar of 20, slank, kleine tietjes, bleek als melk. Zoiets.
quote:Een nieuw huis, muts.Op donderdag 21 oktober 2010 13:53 schreef Duimelot het volgende:
ik zie haar hier niet over haar ex hebben en ze noemt zichzelf nog niet single
maar ok zelfs als het in het hoofd een afgesloten zaak is
waarom meteen wat nieuws zoeken?
een tijdje met jezelf gelukkig zijn is erg verfrissend![]()
quote:Ik van appelsap en gebakken ei. Geen idee waarom.
quote:Ik krijg hoofdpijn als ik een tijd lang geen cola drinkt
quote:nu is het wachten op de foto die Godtje op goohgle gaat vindenOp donderdag 21 oktober 2010 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat denk je zelf. Nee, gewoon een lekker geil sletje. Jaar of 20, slank, kleine tietjes, bleek als melk. Zoiets.
quote:little princess?Op donderdag 21 oktober 2010 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
nu is het wachten op de foto die Godtje op goohgle gaat vinden
quote:Tietjes, dat vind ik zo'n "ielk" woord.Op donderdag 21 oktober 2010 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat denk je zelf. Nee, gewoon een lekker geil sletje. Jaar of 20, slank, kleine tietjes, bleek als melk. Zoiets.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:58 schreef STING het volgende:
[..]
Je zit nu doelloos voor je uit te staren, met de chocoladetaart al op tafel, kijkend op de klok en wachtend op je gasten?
quote:Ja en daar ga je dood aan. Blabla, don't care.
quote:Ik vertrouw gewoon even op wat ik hier op straat zie rondlopen. En dat is niet zo 'typisch Brits' als dat ik eerst dacht.Op donderdag 21 oktober 2010 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
nu is het wachten op de foto die Godtje op goohgle gaat vinden
quote:ielk?Op donderdag 21 oktober 2010 14:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tietjes, dat vind ik zo'n "ielk" woord.
quote:Hoe weet jij nou waar ik hoofdpijn van krijgOp donderdag 21 oktober 2010 14:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
volgens mij komt dat eerder door andere complicaties
quote:Kleine tieten klinkt dan weer niet.Op donderdag 21 oktober 2010 14:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tietjes, dat vind ik zo'n "ielk" woord.
quote:Jij drinkt alles puur
quote:we gaan toch allemaal wel dood op een dagOp donderdag 21 oktober 2010 14:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja en daar ga je dood aan. Blabla, don't care.
quote:Ja, zo'n woord waar ik zo'n ieh-gets-associatie bij krijgt.
quote:er valt niks te snijden temidden de botheid.Op donderdag 21 oktober 2010 14:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, gaan we snijden? Waarin? Ik vind persoonlijk dat er al genoeg in cultuur wordt gesneden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |