quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Zou geweldig zijn geweest als Gijp dit lijstje had mogen voorlezen
+ vriend Manolev
quote:Ik mis toch Hansie in dit lijstjeOp vrijdag 22 oktober 2010 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Zou geweldig zijn geweest als Gijp dit lijstje had mogen voorlezen
+ vriend Manolev
quote:stond er wel tussen.....waarschijnlijker een stuk hogerOp vrijdag 22 oktober 2010 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik mis toch Hansie in dit lijstje
quote:Hij noemde Hansie wel in het filmpjeOp vrijdag 22 oktober 2010 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Mondeling had René ook al Wilfred, Johan, Wieke van make-up, Anette niet van make-up en Hans Kraaij Jr genoemd.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:
quote:Waarom kijk je dan nog sv?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:01 schreef HaagsPietje het volgende:
na zo'n aflevering als vanavond wordt de overgang naar sv komende zondag echt verschrikkelijk zeg.....ach ach ach wat een niveau verschil, is inmiddels haast niet meer te doen om daar een uur lang naar te gaan zitten kijken, als je dit wekelijks voorgeschoteld krijgt!
quote:Niemand verplicht je te kijken hoor...ik ben inmiddels met die zelfkastijding gestopt.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:01 schreef HaagsPietje het volgende:
na zo'n aflevering als vanavond wordt de overgang naar sv komende zondag echt verschrikkelijk zeg.....ach ach ach wat een niveau verschil, is inmiddels haast niet meer te doen om daar een uur lang naar te gaan zitten kijken, als je dit wekelijks voorgeschoteld krijgt!
quote:omdat ik het eerst heel leuk vond, maar VI heeft zo'n enorme vlucht genomen dat ik zondag inderdaad na doordekken beter gewoon lekker kan gaan pitten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |