quote:ben benieuwd wat hij heeft te melden over zijn uitstapje
quote:Daar kan je de wedstrijden tegen moldavie en hongarije voor gebruiken.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:59 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, en dan? Dan begint Arsenal ook want Van Persie komt daar ook steeds geblesseerd terug en ook Kuyt kwam geblesseerd terug. Dan heb je straks alleen maar oefen partijen zonder je 1e elftal en het lijkt me nu juist de bedoeling dat je jezelf kan meten en je ploeg met elkaar leren spelen
quote:Moet zeggen: Bozhard deed het werkelijk briljant. De stem, de bewegingen, alles had ie perfect onder de knie.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:04 schreef DrDentz het volgende:
De imitatie-Gijp door Boszhard wint wel een prijs. Die vinden ze daar wel leuk.
quote:Imiteren is één ding, maar dat is de helft.. je moet er ook iets leuks mee doen, dat doet hij dan niet. Geen leuke grappen ofzo.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Moet zeggen: Bozhard deed het werkelijk briljant. De stem, de bewegingen, alles had ie perfect onder de knie.
quote:Die Gijp grappen zijn dan ook niet echt makkelijk om goed na te doenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Imiteren is één ding, maar dat is de helft.. je moet er ook iets leuks mee doen, dat doet hij dan niet. Geen leuke grappen ofzo.
quote:Nee leuk doen op tv is een vak.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:14 schreef Yankee het volgende:
[..]
Die Gijp grappen zijn dan ook niet echt makkelijk om goed na te doen
quote:Degenen die op Carlo hebben gestemd, hebben absoluut geen gevoel voor humor...Op vrijdag 22 oktober 2010 22:04 schreef DrDentz het volgende:
De imitatie-Gijp door Boszhard wint wel een prijs. Die vinden ze daar wel leuk.
quote:Toch blijft het heiligschennis...in Denemarken weten ze sinds de Mohammed-cartoons wat de gevolgen kunnen zijn...Op vrijdag 22 oktober 2010 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Moet zeggen: Bozhard deed het werkelijk briljant. De stem, de bewegingen, alles had ie perfect onder de knie.
quote:Grappen waren inderdaad wat minder. Maar het hele mimiek had ie perfect onder de knie.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Imiteren is één ding, maar dat is de helft.. je moet er ook iets leuks mee doen, dat doet hij dan niet. Geen leuke grappen ofzo.
quote:Ja, had 'm dan aan Matthijs van Nieuwkerk gegeven, dat kun je tenminste nog een tv-man noemenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:51 schreef DrDentz het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge vind ik trouwens ook totaal niet grappig. TV-man van het jaar my ass.
quote:Die SMS-ende huppelkutjes hebben de macht in Tv-NederlandOp vrijdag 22 oktober 2010 22:54 schreef Veerboot het volgende:
Jan Kooijemans
Jammer van Gijp, ik had oprecht het idee dat hij zou gaan winnen. Naïeve ik had geen rekening gehouden met stemmende GTST-kinders.
Pluspuntje van de avond is wel dat Raoul Heertje een leuke tafelgast blijkt te zijn. Mogen ze van mij nog wel een paar keer vaker laten terugkomen.
quote:Imitatie is overdrijven, maar hij wilde dit keer de schijn op houden dat hij echt Van der Gijp was. Dus sloeg dat overdreven gelach en geschreeuw voordat het zijn buurt aan tafel was nergens op.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Grappen waren inderdaad wat minder. Maar het hele mimiek had ie perfect onder de knie.
quote:niet vaak met je eens maar hier wel zeg....tering jantje heb echt bijna de hele uitzending op t puntje van mn stoel gezeten jezus wat was johan in vorm vanavond zeg hahahaha, vooral toen ie live en plein public heel carre schoffeerde voor de nederlandse nationale televisie....ongekende tv dit, serieus!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |