quote:Ik ook, lekker aflevering.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:21 schreef Roflpantoffel het volgende:
Vond Heertje eigenlijk wel een goede toevoeging.
quote:Wat een geweldig fragment. Prachtige televisie.
quote:Maar 360.000 kijkers??Op zaterdag 23 oktober 2010 12:56 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
2029
VOETBAL INTERNATIONAL
2,4 5,0 360.000
quote:Zullen wel veel mensen naar die televizieronzin hebben zitten kijken.
quote:behoren we tot het zeer selecte gezelschap dat het beste tv fragment van 2010 live heeft mogen aanschouwen.....
quote:Voice of Holland en Televizier Ring...Op zaterdag 23 oktober 2010 12:56 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
2029
VOETBAL INTERNATIONAL
2,4 5,0 360.000
quote:Mensen weten tegenwoordig niet meer wat kwaliteit isOp zaterdag 23 oktober 2010 13:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voice of Holland en Televizier Ring...
quote:En ook dat is een understatement.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mensen weten tegenwoordig niet meer wat kwaliteit is
quote:Geweldig.
quote:Yep, hij was danser en is nu ook jurylid in So You Think You Can Dance.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:43 schreef Sinnie het volgende:
Ja, maar die gozert zit blijkbaar dus in GTST en doet mee met die suffe dans progamma's?
quote:Mensen die GTST kijken en niet geloven dat sommige mensen dat niet doenOp zaterdag 23 oktober 2010 15:00 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen die doen alsof ze die Jan niet kennen
quote:Ludo Sanders is GTST allang ontgroeid. Ludo Sanders is, net als Frits van Houten, een cultheld, ook buiten GTST. Ludo Sanders en Frits van Houten gun je alles, ondanks dat ze bekend zijn geworden door GTST. Moiboi Kooiman mag hun veters nog niet strikken, mag nog niet in één shot staan met beide helden. Kooiman talent... Mijn god, als dát al talent is.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:57 schreef Friesz het volgende:
[..]
Jij moet Kooijemans wel kennen toch met Ludo Sanders als avatar?
quote:Jonge huppelkutjes die 20 smsjes hebben gestuurd om Jan Kooymans te laten winnen ipv GijpieOp zaterdag 23 oktober 2010 15:00 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen die doen alsof ze die Jan niet kennen
quote:360k is vrij normaal hoor, voor VI, en op vrijdag sowieso extreem veel concurrentie.
quote:Speciaal voor die nuttelozen bied ik hen één van mijn 'levensliederen' aan:Op zaterdag 23 oktober 2010 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen die GTST kijken en niet geloven dat sommige mensen dat niet doen
quote:ja 360k is nog vrij hoog voor een vrijdag uitzending, de maandag uitzending haalt meestal iets meer dan 500k tegenwoordigOp zaterdag 23 oktober 2010 15:04 schreef pberends het volgende:
[..]
360k is vrij normaal hoor, voor VI, en op vrijdag sowieso extreem veel concurrentie.
quote:Is toch pas de tweede keer dat Fons de Poel aanschoof? Voegde inderdaad niet zoveel toe, maar heb me ook niet aan 'm gestoord.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Raoul vind ik nog wel grappig, maar dat Fons Poel (of hoe heet ie) er regelmatig zit snap ik de ballen van. Durven er echt zo weinig voetbalmensen in VI te komen?
quote:Tja, blijf dan thuis als ie toch niets toevoegtOp zaterdag 23 oktober 2010 15:16 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Is toch pas de tweede keer dat Fons de Poel aanschoof? Voegde inderdaad niet zoveel toe, maar heb me ook niet aan 'm gestoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |