quote:Ik heb hem net besteld voor bijna ¤ 2000,- ex BTWOp donderdag 21 oktober 2010 12:20 schreef Doodkapje het volgende:
Omdat Deel 26 vol zat... mijn vorige post
...trouwens, op SurfSpot had ik laatst voor 27,50 (belachelijk weinig) Adobe CS5 Design Premium gekocht met daarin:
- Adobe Photoshop CS5 Extended
- Adobe Acrobat 9 Pro
- Adobe Dreamweaver CS5
- Adobe Illustrator CS5
- Adobe Fireworks CS5
- Adobe Contribute CS5
- Adobe InDesign CS5
- Adobe Flash Professional CS5
- Adobe Flash Builder 4
- Adobe Flash Catalyst CS5
Blijkbaar heeft de Uni hier een relaxte licentie waarbij je dus gewoon legaal dit kunt gebruiken zolang je hier werkt... op je thuiscomputer
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:20 schreef Doodkapje het volgende:
Omdat Deel 26 vol zat... mijn vorige post
...trouwens, op SurfSpot had ik laatst voor 27,50 (belachelijk weinig) Adobe CS5 Design Premium gekocht met daarin:
- Adobe Photoshop CS5 Extended
- Adobe Acrobat 9 Pro
- Adobe Dreamweaver CS5
- Adobe Illustrator CS5
- Adobe Fireworks CS5
- Adobe Contribute CS5
- Adobe InDesign CS5
- Adobe Flash Professional CS5
- Adobe Flash Builder 4
- Adobe Flash Catalyst CS5
Blijkbaar heeft de Uni hier een relaxte licentie waarbij je dus gewoon legaal dit kunt gebruiken zolang je hier werkt... op je thuiscomputer
quote:Nou ben ik heel benieuwd naar wat voor foto's je daarmee krijgt... infrarood danOp zaterdag 23 oktober 2010 15:01 schreef Ouwesok het volgende:
Omdat je er hele dwaze dingen in het infraroodbereik mee kunt doen heeft digitaal bejaardentehuis 'Het Zilvergrijze Pixeltje' er een nieuwe bewoner bij
[ afbeelding ]
en natuurlijk is het ook gewoon een fraaie edelcompact met zijn Zeiss VarioSonnar
quote:En die heb je serieus binnen gehad ook ..? Scheelt wel erg veelOp donderdag 21 oktober 2010 12:43 schreef john_ven24 het volgende:
Nieuwe flitser:
[ afbeelding ]
Van 449 naar 69 euro. http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230540289592
quote:Ja heb 'm hier liggen, inclusief schoudertas, heb alleen nog een adapterring nodig zodat hij op mijn macrolens past.Op maandag 25 oktober 2010 12:25 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
En die heb je serieus binnen gehad ook ..? Scheelt wel erg veel
quote:Dat moet nog even wachten tot de filterhouder en de filters uit het verre Hong Krom gearriveerd zijn. In het normale bereik is de V3 best wel een verrassing met een gruwelijk scherpe Zeiss Vario-Sonnar en een 1/1.8" sensor.Op maandag 25 oktober 2010 11:19 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nou ben ik heel benieuwd naar wat voor foto's je daarmee krijgt... infrarood dan
quote:Die heb ik ook, succes ermee. Ik heb hem namelijk sinds februari, maar nog steeds niet onder de knie. Lastig dingetjeOp dinsdag 26 oktober 2010 12:52 schreef Neill_Down het volgende:
[ afbeelding ]
Vanochtend binnengekomen.
De D90 + 18-105 kit
quote:Als je ergens vragen over hebt kan je ze in een topic hier stellenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:35 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Die heb ik ook, succes ermee. Ik heb hem namelijk sinds februari, maar nog steeds niet onder de knie. Lastig dingetje
quote:Zo lang zijn die bijgeleverde riemen ook nietOp dinsdag 26 oktober 2010 17:35 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Die heb ik ook, succes ermee. Ik heb hem namelijk sinds februari, maar nog steeds niet onder de knie.
quote:Een been in de nek doet anders wonderen, al heb ik wel ervaren dat dat enigszins ten koste gaat van je stabiliteit.Op woensdag 27 oktober 2010 01:07 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Zo lang zijn die bijgeleverde riemen ook niet
bovendien draagt dat niet echt lekker
quote:Wow, dat zal aardig wat gekost hebben!Op woensdag 27 oktober 2010 07:51 schreef polariteit het volgende:
Afgelopen zaterdag dit als vervanging voor mijn Canon 400D gekocht:
[ afbeelding ]
Geweldige camera; ligt goed in de hand, knoppen zitten op veel logischer plaatsen dan bij de 400D, grotere zoeker is ultra-relaxed, zeer uitgebreide focus-mogelijkheden.
Ik ga hem denk ik zomaar vooral gebruiken met deze lenzen, welke ik ook pas net gekocht heb:
[ afbeelding ]
Sigma 17-70
[ afbeelding ]
SIgma 150-500
quote:Als jij hem besteld heb is het toch aan hun om een nieuwe te regelen? Hun fout toch?Op woensdag 27 oktober 2010 14:52 schreef angel008 het volgende:
mn 5D II is verkocht bij cameraland terwijl ik hem besteld had... zuuuuur... bijna nergens meer te verkrijgen alleen nog maar aan de andere kant van het land.. hopen dat kamera express hem snel weer binnen heeft dan haal ik hem daar.. service is dus niet zo hoog na mijn vorige ervaring (die waren niet meer dan lof over hun)
quote:Dan kun je 'm toch sowieso beter bij een goedkopere winkel halen dan Cameraland?Op woensdag 27 oktober 2010 16:04 schreef angel008 het volgende:
klopt maar helaas houd dit in dat ik dus vrolijk weer kan gaan wachten en mijn deadline komt dichterbij.
inmiddels besloten om vanavond eens langs de mediamarkt langs te gaan om te kijken of ze daar een body verkopen en dan ergens goedkoop een 50mm macro lens op de kop tikken (of nieuw kopen voor 250 euro) en dan cps silver aanvragen zodat ik met eventuele problemen niet bij de mediamarkt aan hoef te kloppen maar naar een canon certified repair center.. kan gaan bij eventuele problemen.
quote:Nee maar ik heb de bijgeleverde riem opgepimpt en langer gemaakt, helaas alleen net iets te kort, dus hij hangt net boven de knie;)Op woensdag 27 oktober 2010 01:07 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Zo lang zijn die bijgeleverde riemen ook niet
bovendien draagt dat niet echt lekker
quote:zo, das niet duurOp donderdag 21 oktober 2010 12:43 schreef john_ven24 het volgende:
Nieuwe flitser:
[ afbeelding ]
Van 449 naar 69 euro. http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230540289592
Ik heb voor GLS gewerkt, en het is echt een kutbedrijfquote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:33 schreef Isdatzo het volgende:
GLS had het gepresteerd om bijna 12 motorbanden van me kwijt te raken. Da's best een prestatie kan ik je vertellen, want dat is een stapel van dik 2 meter hoog ofzo.
Gefeliciteerd met je 5D IIquote:
mooie plaatquote:Op vrijdag 5 november 2010 02:37 schreef Salteh. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 5D II!
Ooit zal ik zelf ook de 5D (III of IV) aanschaffen ben ik bang...
Nieuw: een klein broertje voor de 580EX - een Yongnuo 'Speedlite YN460-II'.
Werkt prima... en dat voor ¤27![]()
[ afbeelding ]
(dit is niet een setup shot voor 't volgende plaatje)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door angel008 op 05-11-2010 21:13:59 ]
Kwijl... relaxed! Model-shoot? (Vanwege die softboxen)quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:02 schreef angel008 het volgende:
en vandaag weer wat erbij gehaald.. (en er is nog meer onderweg...)
van
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
(en ja ik heb mijn ixus weer gevonden)
verder nog 2x 50x70cm softboxen erbij gehaald voor mijn flitsset had toch net iets groter nodig als de standaard meegeleverd..
denk dat ik voor nu wel klaar ben voor mijn opdracht volgende week en de week daarop..
jup worden 2x 300w gebruikt voor belichting van het achterdoek en 2/3x voor modelbelichting maar dat licht nog een beetje aan hoe de klant het wilt ze willen het model makkelijk uit de foto halen om de achterkant te gaan '''vervangen'' heb gedacht aan chromakey maar daar hadden ze slechte ervaring mee... dus nu word het zwart/witte achtergrond en die eruit blazen en dan het model knippen/plakken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kwijl... relaxed! Model-shoot? (Vanwege die softboxen)
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:06 schreef angel008 het volgende:
5d II grip gekocht (imitatie niet orgineel) bevalt prima voelt ook stevig aan
[ link | afbeelding ]
en een nieuwe 70-200
[ afbeelding ]Kun je eens een foto maken van de 5d met de 70-200 f4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
quote:Op zondag 7 november 2010 18:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
Kun je eens een foto maken van de 5d met de 70-200 f4?
zal morgen avond wel foto van de 5d en 70-200 maken (zier er hetzelfde uit als een 40d + 70-200quote:Op zondag 7 november 2010 18:26 schreef Susteren het volgende:
jaah lijkt me gewoon wel baas![]()
alleen een 3th party bg op een 5d is toch wel beetje zielig![]()
die 100 euro extra voor een originele is het echt wel waard
Waarom zou je honderden euro's betalen voor een Canon-stickertje en typenaam? Het ding doet z'n werk toch...quote:Op zondag 7 november 2010 18:26 schreef Susteren het volgende:
die 100 euro extra voor een originele is het echt wel waard
Dat is dan wel weer waar ja, voor zover ik weet ook voor Canon.quote:Op maandag 8 november 2010 00:23 schreef zquing het volgende:
Ik weet niet precies hoe 't met de canon zit, maar volgens mij zijn de originele pentaxgrips ook weathersealed en de namaakgrips niet
correct namaak is niet weatherseal..quote:Op maandag 8 november 2010 00:23 schreef zquing het volgende:
Ik weet niet precies hoe 't met de canon zit, maar volgens mij zijn de originele pentaxgrips ook weathersealed en de namaakgrips niet
Vast nietquote:Op maandag 8 november 2010 00:26 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar ja, voor zover ik weet ook voor Canon.
Maar goed, eerlijk gezegd heb ik niet de indruk dat Susteren hier op de sealing doelde.
Ik erger me vaak aan het compleet andere rubbertje en de ontspanner (die compleet anders aanvoelt) van 3th party, dus voor mn 550d heb k gewoon een originele. Nu heb je natuurlijk gelijk dat 230 euro voor een grip een beetje overkill is, maar over 3 jaar kun je er nog steeds +/- 150 euro voor krijgen. Maarjaquote:Op maandag 8 november 2010 00:26 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar ja, voor zover ik weet ook voor Canon.
Maar goed, eerlijk gezegd heb ik niet de indruk dat Susteren hier op de sealing doelde.
3rd party spul is soms erg prettig werken. Vooral als je de kloon accu's gebruikt voor de Canon 300D/30D (de BP511 klonen). De originele accu's van canon kosten bijna ¤ 90 per stuk. Terwijl je bij AQ4U.nl de klonen voor een tientje koopt die nog eens zwaarder belastbaar zijn ook. Okee, ze gaan maar een jaar of 4 meequote:Op maandag 8 november 2010 07:54 schreef Uncle het volgende:
Ik heb nog geen Nikon grip gevonden die niet plastic aanvoelde... behalve de originele...Ben nooit te beroerd om 3rd party spullen te kopen maar bij sommige dingen voelt merk-eigen toch een stuk robuuster, betrouwbaarder en is het helaas ook duurder maar soms is goedkoop helaas ook duurkoop
Oja?quote:Op maandag 8 november 2010 07:13 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik erger me vaak aan het compleet andere rubbertje en de ontspanner (die compleet anders aanvoelt) van 3th party, dus voor mn 550d heb k gewoon een originele. Nu heb je natuurlijk gelijk dat 230 euro voor een grip een beetje overkill is, maar over 3 jaar kun je er nog steeds +/- 150 euro voor krijgen. Maarja![]()
Maar alvast bedankt voor de foto
grappige is dat deze grip wel een rubberen rand heeft wat de orginele grip niet heeft.quote:Op maandag 8 november 2010 07:13 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik erger me vaak aan het compleet andere rubbertje en de ontspanner (die compleet anders aanvoelt) van 3th party, dus voor mn 550d heb k gewoon een originele. Nu heb je natuurlijk gelijk dat 230 euro voor een grip een beetje overkill is, maar over 3 jaar kun je er nog steeds +/- 150 euro voor krijgen. Maarja![]()
Maar alvast bedankt voor de foto
Hartelijk dank! Hoe bevalt ie je? Ik ben namelijk tussen f4 non-is of f2.8 non-is aan het twijfelen, met de f4 kan ik er ook nog een 430ex ii bij kopen (heb nu 2 youngnuo 460 ii van 27 euro per stukquote:Op maandag 8 november 2010 18:50 schreef angel008 het volgende:
[..]
grappige is dat deze grip wel een rubberen rand heeft wat de orginele grip niet heeft.
waterdicht zijn is voor mij niet zo'n issue en zoals hierboven al gezegd word grips vallen wel mee kwa waardevastheid.
helaas nog geen lid organizer binnen gok dat die morgen komt maar voor nu de 5d II met 70-200 dan maar
[ afbeelding ]
op de peli gelegd om een beetje de grote in te schatten een 70-200 F2.8 IS L zou nog groter zijn maar die heb ik _nog_ niet
Over 3th party gesproken..quote:Op maandag 8 november 2010 20:18 schreef Susteren het volgende:
[..]
heb nu 2 youngnuo 460 ii van 27 euro per stuk
Ik weetquote:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1315109/241quote:Op maandag 8 november 2010 18:50 schreef angel008 het volgende:
[..]
grappige is dat deze grip wel een rubberen rand heeft wat de orginele grip niet heeft.
waterdicht zijn is voor mij niet zo'n issue en zoals hierboven al gezegd word grips vallen wel mee kwa waardevastheid.
helaas nog geen lid organizer binnen gok dat die morgen komt maar voor nu de 5d II met 70-200 dan maar
[ afbeelding ]
op de peli gelegd om een beetje de grote in te schatten een 70-200 F2.8 IS L zou nog groter zijn maar die heb ik _nog_ niet
Ik doelde ook niet op accusquote:Op maandag 8 november 2010 09:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
3rd party spul is soms erg prettig werken. Vooral als je de kloon accu's gebruikt voor de Canon 300D/30D (de BP511 klonen). De originele accu's van canon kosten bijna ¤ 90 per stuk. Terwijl je bij AQ4U.nl de klonen voor een tientje koopt die nog eens zwaarder belastbaar zijn ook. Okee, ze gaan maar een jaar of 4 meeMaar doen de originele het beter?
klopt tweakers/fok is eigenlijk een synoniemquote:Op maandag 8 november 2010 20:38 schreef Susteren het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1315109/241
k zie ook dat je actief bent op tweakers
mooi ding zoals je hieronder kan lezen ga ik ook prutsen met wat MF spul alleen is het voor mij de FD serie van canon en helaas zijn daar niet hele goeie adapters voor (komt puur door de mount) maargoed zolang ik ze voor de prijs van een adapter kan krijgen vind ik het primaquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:58 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ik doelde ook niet op accusEn er is uiteraard ook wel een groot kwaliteitsverschil tussen de verschillende 3rd party fabrikanten... draadontspanners heb je bijvoorbeeld ook in alle kwaliteitssoorten van niet bestaand tot heel goed, waarbij de laatstem niet onderdoen aan de originele nikons. Dus misschien is het generaliseren van 3rd party ook niet helemaal eerlijk
In mijn opmerking bedoelde ik meer dat ik nog geen 3rd party grip heb gezien die ik even goed (in kwaliteits ervaring en functietoetsen) en robuust vond als de originele. Verder heb ik ook gewoon een aantal non-nikon lenzen, accus, etc.
Mijn laatste aanwinst:
[ afbeelding ]
(MF) Nikkon 50mm 1:1.2
Echt nodig? Nee, maar voor een zacht prijsje over kunnen nemen en verwacht er wel wat creatieve dingen mee te kunnen doen...
wel full hd hoe bevalt ie ? kijkhoek/kleuren (welk type is het ?)quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:47 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Echt fotomeuk? Nee. Maar met 23" wel 6" meer dan mijn laptopscherm.
Kwa kleur enzo goed, alleen soms wat korrelig. Maar dat kan ook door de VGA kabel komen, of het feit dat ik op een afstand van 40 cm zit of natuurlijk aan de kwaliteit van de film in kwestie. Verder bevalt ie echt goed.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:54 schreef angel008 het volgende:
[..]
klopt tweakers/fok is eigenlijk een synoniem
[..]
mooi ding zoals je hieronder kan lezen ga ik ook prutsen met wat MF spul alleen is het voor mij de FD serie van canon en helaas zijn daar niet hele goeie adapters voor (komt puur door de mount) maargoed zolang ik ze voor de prijs van een adapter kan krijgen vind ik het prima
[..]
wel full hd hoe bevalt ie ? kijkhoek/kleuren (welk type is het ?)
Anyways wat ik dus wilde showen![]()
Mn oom heeft blijkbaar nog een hele sloot FD objectieven liggen en ik had hem gevraagd om eens een objectief op te sturen zodat ik kon kijken hoe het beviel op de 5d II
nu alleen nog wachten op een fd > eos adapter maar het objectief is binnen en als het bevalt ga ik hem lief aankijken om zijn hele collectie af te staan (staat nu in de kast te verstoffen)
[ link | afbeelding ]
in iedergeval is hij alvast goedgekeurd door de kat
tis een FD 28mm F2.0
Sjiekquote:Op donderdag 11 november 2010 16:26 schreef ACT-F het volgende:
Hij is binnen, mijn Canon Professional Support pasje:
[ afbeelding ]
Mag ik weten wat je gear is, ivm pasjequote:Op donderdag 11 november 2010 16:26 schreef ACT-F het volgende:
Hij is binnen, mijn Canon Professional Support pasje:
[ afbeelding ]
Google is je vriend.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:31 schreef Susteren het volgende:
[..]
Mag ik weten wat je gear is, ivm pasje?
Hij bedoelt waarschijnlijk wat voor materiaal ACT-F heeft.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Google is je vriend.
De voorwaarden daarvoor zijn makkelijk te vinden namelijk
https://cps.canon-europe.com/Public/QualifyingProductsquote:Op donderdag 11 november 2010 21:08 schreef Xilantof het volgende:
Google is je vriend.
De voorwaarden daarvoor zijn makkelijk te vinden namelijk
Ik heb een Silver lidmaatschap met de volgende spullen:quote:Op donderdag 11 november 2010 20:31 schreef Susteren het volgende:
Want dan ga je die spullen ook allemaal halen?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:31 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee nee, ik blijf voorlopig lekker schieten met 550d, ga wel 70-200 (waarschijnlijk f4) halenquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:10 schreef Omniej het volgende:
[..]
Want dan ga je die spullen ook allemaal halen?
niet om te zeuren maar..quote:Op donderdag 11 november 2010 23:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
https://cps.canon-europe.com/Public/QualifyingProducts
Dat scheelt zoeken![]()
[..]
Ik heb een Silver lidmaatschap met de volgende spullen:
Van mezelf:
EOS 5D Mark II
EF24-70mm f/2.8L USM
EF70-200mm f/2.8L IS II USM
En van mijn broer:
EOS 50D
EF-S17-55mm f/2.8 IS USM
EF70-200mm f/4L USM
Zet ze op één account en je hebt een lidmaatschap gescoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na al onze hulp zijn we al wel benieuwd naar je resultaten met je huidige gear... of zit dat nog ongebruikt in de doos en ga je eerst de 70-200 halen??quote:Op vrijdag 12 november 2010 07:22 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee nee, ik blijf voorlopig lekker schieten met 550d, ga wel 70-200 (waarschijnlijk f4) halen
Holy shit...quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:04 schreef Susteren het volgende:
Alles op de foto is nieuw.
Canon 550d
Canon grip
Canon 18-135mm
Canon 50mm
Canon gadgetpack 200eg
Canon pixma mp 610 (reeds in bezit)
Cokin p set (nd8, nd4, nd grad, polar)
67mm nd8 filter
67mm uv filter
Draadloze afstandsbediening
Bedraade afstandsbediening
Speelite YN-460-ii 2 keer
Speelite YN-460-ii omni bounce 2 keer
Speelite YN-460-ii softbox 2 keer
YN-cr13 draadloze trigger set
12 eneloop batterijen (nieuwe generatie) en eneloop snellader
4 cr-2 batterijen voor trigger set
Eyecup voor Canon
16 gb class 6 sd kaartjes 2 keer
[ afbeelding ]
Ben er meer dan tevreden mee, ben alleen nog aan het twijfelen tussen 70-200 f4 of f2.8 en de 430ex ii wil ik nog eens aanschaffen
Holy shit omdatquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:19 schreef Omniej het volgende:
[..]
Holy shit...
En de f/4 is toch maar een inferieur ding? De 70-200 2.8 IS II natuurlijk.
Ik heb hem nog voor 1950 gekocht.quote:Op zaterdag 13 november 2010 08:12 schreef Susteren het volgende:
maar eigenlijk heb je toch gelijk, omdat de 70-200 2.8 IS II nieuwer is dan de non-is, dus waarschijnlijk ook wat scherper. Maar 900 euro gaat me al best ver voor de 2.8 non-is, de f4 zou me het beste uitkomen. Maar 1600 euro voor een hobbyist
Baas, bestond tweakers toen nog nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 08:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb hem nog voor 1950 gekocht.
Die 50MM 1.8 is natuurlijk poep vergeleken met de 50MM 1.2Lquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:19 schreef Omniej het volgende:
[..]
Holy shit...
En de f/4 is toch maar een inferieur ding? De 70-200 2.8 IS II natuurlijk.
In dit geval wel, maar bij de 70-200 F4 vs F2.8 (IS) gaat dat niet helemaal op.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:31 schreef Andyy het volgende:
[..]
Die 50MM 1.8 is natuurlijk poep vergeleken met de 50MM 1.2L
De 50/1.2 is bloedgeil, dus ja, de 1.8 is daarmee vergeleken nog best wel poep ja.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:31 schreef Andyy het volgende:
[..]
Die 50MM 1.8 is natuurlijk poep vergeleken met de 50MM 1.2L
Ja.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:37 schreef Omniej het volgende:
[..]
De 50/1.2 is bloedgeil, dus ja, de 1.8 is daarmee vergeleken nog best wel poep ja.
Maar het is je niet opgevallen dat ik op Susteren reageerde?
Zoals mijn leraar zegt... doe 3-4 bruiloften en je hebt al een lensquote:Op zaterdag 13 november 2010 08:12 schreef Susteren het volgende:
maar eigenlijk heb je toch gelijk, omdat de 70-200 2.8 IS II nieuwer is dan de non-is, dus waarschijnlijk ook wat scherper. Maar 900 euro gaat me al best ver voor de 2.8 non-is, de f4 zou me het beste uitkomen. Maar 1600 euro voor een hobbyist
Ik ook ongeveer. De goedkoopste op dit moment is nog steeds bijna ¤1800. Dus waar die ¤1600 vandaan komtquote:Op zaterdag 13 november 2010 08:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb hem nog voor 1950 gekocht.
Ik wil er wel op reageren, maar het lijkt me verstandig dat we hier verder gaan:quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:45 schreef Susteren het volgende:
Ben vandaag naar een fotozaak in eindhoven (city foto) geweest, daar hadden ze de 70-200 f4 is, non is, f2.8 is, non is en tot mijn verbazing de 100-400.
Die kost 1350 euro, maar heeft beeldstabilisatie én 2x zoveel tele. Want ik besefte toen ik de 70-200 teste toch dat 135mm naar 200mm niet echt héél veel verschil is (natuurlijk is de 18-135mm op 135mm veel minder scherp dan de 70-200, maar de 100-400 geeft wel gewoon veel meer bereik, en een L lens doe je toch echt wel lang mee).
Maar geen vaste diafragma, dat is niet pr000 man.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:45 schreef Susteren het volgende:
maar de 100-400 geeft wel gewoon veel meer bereik, en een L lens doe je toch echt wel lang mee).
Met IS en een stevige monopod kun je heus wel lange sluiterstijden aanquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:13 schreef Andyy het volgende:
[..]
Maar geen vaste diafragma, dat is niet pr000 man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |