quote:Mijn exen hadden tenminste smaak! De eerste heeft mij kennis laten maken met de Heideroosjes, en luisterde sowieso punk. De tweede was helemaal U2, Nirvana en Bush verslaafd. De derde luisterde naar Gothic. Mijn exen waren stoer!Op donderdag 21 oktober 2010 12:21 schreef STING het volgende:
[..]
Voor mij ook, ontzettend
Luisterde ik destijds altijd vaak met m'n vriendinnetje
quote:Wat ga je nu weer doen?
quote:Ik heb mijn experimentele tijd wel gehad.Op donderdag 21 oktober 2010 12:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, als je nooit met andere sekst, of swingt, of trio/quartetjes doet, dan ben je hoogst ouderwets
quote:je bent zelf stoer, dus daar komen ook de stoere meiden op afOp donderdag 21 oktober 2010 12:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn exen hadden tenminste smaak! De eerste heeft mij kennis laten maken met de Heideroosjes, en luisterde sowieso punk. De tweede was helemaal U2, Nirvana en Bush verslaafd. De derde luisterde naar Gothic. Mijn exen waren stoer!
quote:I love 90's en 00'sOp donderdag 21 oktober 2010 12:21 schreef STING het volgende:
[..]
Voor mij ook, ontzettend
Luisterde ik destijds altijd vaak met m'n vriendinnetje
quote:My daddy is stronger than your daddyOp donderdag 21 oktober 2010 12:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn exen hadden tenminste smaak! De eerste heeft mij kennis laten maken met de Heideroosjes, en luisterde sowieso punk. De tweede was helemaal U2, Nirvana en Bush verslaafd. De derde luisterde naar Gothic. Mijn exen waren stoer!
quote:
quote:Awh geezOp donderdag 21 oktober 2010 12:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je bent zelf stoer, dus daar komen ook de stoere meiden op af
quote:kijk naar mij, ik ben zelf niet stoer en de minst stoere meiden komen daar op af (als er überhaupt al meiden op af komen)
quote:Ja
quote:Ik doe het toch ook met vrouwenOp donderdag 21 oktober 2010 12:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij is 16 dus je mag.
Wel verstandelijk beperkt ik weet niet of dat nog uitmaakt?
quote:16 jarigen zijn toch altijd verstandelijk beperktOp donderdag 21 oktober 2010 12:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij is 16 dus je mag.
Wel verstandelijk beperkt ik weet niet of dat nog uitmaakt?
quote:Nice.Op donderdag 21 oktober 2010 12:25 schreef stbabylon het volgende:
Maarreh Gras, dit ga ik zaterdag (hopelijk) aan elkaar knopen:
Asus CROSSHAIR IV FORMULA
Asus Radeon HD 5850
GeIL Value Dual Channel 4 GB, PC3-10666, 1333 MHz, 7, Non-ECC, Kit Of 2
AMD Phenom II X6 1090T Black Edition 3.20 GHz, Boxed, Excl. Videochip, Hexa Core
Zalman CNPS9500A LED
quote:Oh dan kan deze er ook wel bij.Op donderdag 21 oktober 2010 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe het toch ook met vrouwen
quote:Dus jij zegt stoere mannen trekken stoere vrouwen aan en niet stoere mannen trekken niet stoere vrouwen aan. Dus de kans dat ik een stoere man aantrek is kleinOp donderdag 21 oktober 2010 12:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kijk naar mij, ik ben zelf niet stoer en de minst stoere meiden komen daar op af (als er überhaupt al meiden op af komen)
quote:Vrouwen hebben altijd zeggenschap in alles, dus jij kan wel gewoon een stoere man aantrekkenOp donderdag 21 oktober 2010 12:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus jij zegt stoere mannen trekken stoere vrouwen aan en niet stoere mannen trekken niet stoere vrouwen aan. Dus de kans dat ik een stoere man aantrek is klein?
quote:80's zijn ook tof. Maar daarvan heb ik maar 1,5 jaar meegemaaktOp donderdag 21 oktober 2010 12:26 schreef STING het volgende:
[..]
Ik the 80's en 90's
Generatiekloof
quote:Kan niet beter
quote:bewust?Op donderdag 21 oktober 2010 12:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
80's zijn ook tof. Maar daarvan heb ik maar 1,5 jaar meegemaakt
quote:Ah, koetsjiekoetsjieOp donderdag 21 oktober 2010 12:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:ik voel me oud.Op donderdag 21 oktober 2010 12:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Hmmpff, ik ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |