en nu een huis update

(kom net bij de grootste klusser vandaan

)
Boven zijn alle kamers behangen en gewit, de overloop is geschilderd, morgen(ochtend) gaan ze de overloop behangen en een start maken met het laminaat. Dat hopen ze er vrijdag(avond) in te hebben. Het weekend moeten dan overal de gordijnrails worden opgehangen en in onze slaapkamer een roede (want gordijn met lussen). Ook worden de louvredeurtjes het weekend op z'n plek gehangen.
Maandag moet het trapgat behangen worden (geloof ik) en de trap + leuning geschilderd (of dan moet de leuning alweer terug op z'n plaats dat begreep ik niet helemaal).
Plan van aanpak voor de keuken is dat de dubbele kastjes naar de muur ertegenover gaan zodat aan die kant de wasmachine en de droger op elkaar kunnen en de koelkast ernaast kan staan. Het enkele kastje komt boven de diepvriezer in het klompenhok te hangen. (waar ook de kattenbak komt te staan waarschijnlijk).
Dan worden er nog wat wandcontactdozen verlegd, evenals de kpn-doos, zodat ik alles binnen handbereik in m'n computerhoekje krijg, Volgende week hopen ze beneden te starten met opknappen
(geen foto's vandaag, ben zelf niet in het huis geweest helaas)