quote:met dat verschil dat jij wél welkom bentOp zaterdag 23 oktober 2010 15:40 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik ben net een virus, als je het niet verwacht staat het voor je deur
quote:Ik zag het! Ik stuur 'm naar je op!Op zondag 24 oktober 2010 18:54 schreef DJMO het volgende:
Grijs past wel mooi bij blauw he?Ik moet nog een oplossing hebben voor de inbouqkast van Jan z'n kamer
Ik stuur je een pm Beijtje!
quote:merk spullen met kinderen? ik ben me daar gekOp zondag 24 oktober 2010 20:16 schreef Lottekoekkie het volgende:
Je bent niet zozeer veeleisend maar gewoon beetje reeel. Je moet van een kabouteroptrekje naar een húis en hebt dus vulling nodig en als nou iemand vulling overheeft en kwijt wil is dat ook gewoon reëel.. Vind het niet zo veeleisend hoor mits je niet om bepaalde merken gaat vragen![]()
( bood een keer iemand op MP iets aan want ohhhh, wat was ze zielig... ging ze nog eisen stellen ook, ging om een lamp maar mevroi deed het voor niks minder dat een bepaald designmerkLeuk detail is dat ze gewoon vroeg om een hanglamp, die moest zwart en ovaal zijn en die had ik dus over. Maar ja, er zat geen labeltje op dus eh... Maar wel smeken voor "allerlei bruikbare spullen omdat ze bijstandsmoeder was en niks te makken". Ahum.)
Dus nee, jij bent niet veeleisend, alleen een muts
quote:er staat anders ikea inOp zondag 24 oktober 2010 20:20 schreef Lottekoekkie het volgende:
ps, niet verder vertellen hoor maar die 3 gordijnen zijn toch écht wel originele Leen Bakkers hoor
quote:ikea heeft goede kwaliteit hoor, dus ik ben er alleen maar blij meeOp zondag 24 oktober 2010 20:23 schreef Lottekoekkie het volgende:
Echt![]()
Zou zomaar kunnen, heb al heel wat voor de ramen hangen gehad maar goed, kun je tenminste zeggen dat Jan échte ikea-gordijnen heeft
quote:En je hart is nog groterOp zondag 24 oktober 2010 20:50 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wees blij, mij hebben ze verkeerd gebreid dus ik ben hartstikke á- symetrisch en als ik hoge hakken aandoe kiep ik voorover.
Mijn waffel is groter dan mijn voeten
quote:Is ook zeer lief!Op zaterdag 23 oktober 2010 14:13 schreef DJMO het volgende:
en toen hadden we de gordijnen voor jan z'n kamer ook in huis(thnx to Lottekoekkie die onverwacht voor de deur stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |