abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87864522
Ik zou zeggen, kom maar een keer kijken meid want ga zo wat een "boodschappenlijstje" maken wat ik schoon moet maken en apart kan zetten voor je.

Daarom zeg ik ook, wellicht dat het vervelend of misschien kakkerig overkomt naar jullie Fokkers maar na de verbouwing is er gewoon een hoop over wat doodzonde is en te goed of te mooi om zomaar weg te doen. Het staat ons in de weg dus vandaar :@
(bovendien hecht ik aan mijn spulletjes, ongeacht of ze gebruikt worden maar ze zijn ooit met liefde gekocht)
Maar gooi zó wat je wilt hebben in mijn toet-toet en breng het, het is welgeteld 2 kilometer ^O^
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_87864618
Fineer ja :) En weet je wat daar het leuke van is? Die kun je simpel met plakplastic omtoveren in een andere kleur en laat ik expert zijn in het gebruiken van plakplastic! Heb ooit de kamerdeur, de plinten en kozijnen met plakplastic in een bij mijn toenmalige keuken passende plakplastic bekleed en dat heeft een jaar of 12 zonder problemen er prachtig opgezeten.
Ik krijg er steeds meer lol in en ben stikbenieuwd naar jullie huis *O*
pi_87864728
ps, je weet waar ik woon, huisnummer is 1
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:13:49 #54
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87865530
en toen hadden we de gordijnen voor jan z'n kamer ook in huis *O* (thnx to Lottekoekkie die onverwacht voor de deur stond O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_87867846
Ik ben net een virus, als je het niet verwacht staat het voor je deur _O-
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:50:16 #56
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87872017
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 15:40 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik ben net een virus, als je het niet verwacht staat het voor je deur _O-
met dat verschil dat jij wél welkom bent ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_87905905
Ik heb niet alles gelezen, maar als je nog behang voor een inbouwkast nodig hebt, ik heb nog een halve rol en wat losse stukjes staan van het grijze behang met frutsels er op (zie mijn topic), kan ik naar je opsturen als je wil, laat maar weten.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 24 oktober 2010 @ 18:54:02 #58
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87906485
Grijs past wel mooi bij blauw he? :D Ik moet nog een oplossing hebben voor de inbouqkast van Jan z'n kamer :D Ik stuur je een pm Beijtje! :*

pi_87906616
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 18:54 schreef DJMO het volgende:
Grijs past wel mooi bij blauw he? :D Ik moet nog een oplossing hebben voor de inbouqkast van Jan z'n kamer :D Ik stuur je een pm Beijtje! :*
Ik zag het! Ik stuur 'm naar je op! :Y
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 24 oktober 2010 @ 19:28:17 #60
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87907314
op de vraag wat ik nou eignelijk nog mis in het huis, dat zijn een thermostaatkraan in de douche, een éénhendelsmegkraan in de keuken (ik ben verwend in dit huis :@ ) en lampen. (liefst een groene voor de babykamer (winnie the pooh?) , en voor de slaapkamer van ons maakt het me niet zoveel uit. Ik zit her en der te denken aan wat wandlampjes in de woonkamer (al moet er ook wel een spot komen in het woongedeelte en een hanglamp in het eetgedeelte). In de keuken hangt een tl-buis armatuur, die nog werkt ook, dus daar ga ik niet aan zitten. Prima licht om in te koken :D

god wat ik vind ik mezelf veeleisend overkomen op dit moment zeg :@ :@

pi_87909172
Je bent niet zozeer veeleisend maar gewoon beetje reeel. Je moet van een kabouteroptrekje naar een húis en hebt dus vulling nodig en als nou iemand vulling overheeft en kwijt wil is dat ook gewoon reëel.. Vind het niet zo veeleisend hoor mits je niet om bepaalde merken gaat vragen :P
( bood een keer iemand op MP iets aan want ohhhh, wat was ze zielig... ging ze nog eisen stellen ook, ging om een lamp maar mevroi deed het voor niks minder dat een bepaald designmerk O-) Leuk detail is dat ze gewoon vroeg om een hanglamp, die moest zwart en ovaal zijn en die had ik dus over. Maar ja, er zat geen labeltje op dus eh... Maar wel smeken voor "allerlei bruikbare spullen omdat ze bijstandsmoeder was en niks te makken". Ahum.)
Dus nee, jij bent niet veeleisend, alleen een muts O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 24 oktober 2010 @ 20:19:52 #62
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87909346
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:16 schreef Lottekoekkie het volgende:
Je bent niet zozeer veeleisend maar gewoon beetje reeel. Je moet van een kabouteroptrekje naar een húis en hebt dus vulling nodig en als nou iemand vulling overheeft en kwijt wil is dat ook gewoon reëel.. Vind het niet zo veeleisend hoor mits je niet om bepaalde merken gaat vragen :P
( bood een keer iemand op MP iets aan want ohhhh, wat was ze zielig... ging ze nog eisen stellen ook, ging om een lamp maar mevroi deed het voor niks minder dat een bepaald designmerk O-) Leuk detail is dat ze gewoon vroeg om een hanglamp, die moest zwart en ovaal zijn en die had ik dus over. Maar ja, er zat geen labeltje op dus eh... Maar wel smeken voor "allerlei bruikbare spullen omdat ze bijstandsmoeder was en niks te makken". Ahum.)
Dus nee, jij bent niet veeleisend, alleen een muts O+
merk spullen met kinderen? ik ben me daar gek :{ is zonde geld .. nee hoor, merkloos is het beste wat mij betreft. Kleding krijgen ze (voorlopig) ook van de hans textiel of de zeeman, want a) ze groeien er zo uit en b) als het vies of kapot gaat is dat veel minder erg dan met een merkspijkerbroek (om maar wat te noemen) van 150 euro. 'k kan me geld wel beter besteden ;)

pi_87909375
ps, niet verder vertellen hoor maar die 3 gordijnen zijn toch écht wel originele Leen Bakkers hoor ^O^
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 24 oktober 2010 @ 20:20:42 #64
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87909392
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:20 schreef Lottekoekkie het volgende:
ps, niet verder vertellen hoor maar die 3 gordijnen zijn toch écht wel originele Leen Bakkers hoor ^O^
er staat anders ikea in :P

pi_87909509
Ach joh, ik háát winkelen en ben altijd aan het klussen dus heb stapels shirtjes van Hans Textiel, maakt mij niks uit, hoef niet bij Trix op de koffie en indien ze me vraagt heb ik nog wel iets in de kast hangen al is het oeroud w/
pi_87909583
Echt :)
Zou zomaar kunnen, heb al heel wat voor de ramen hangen gehad maar goed, kun je tenminste zeggen dat Jan échte ikea-gordijnen heeft :Y
pi_87909740
20 november is al heeeeeeeeeeeeeeel dichtbij ^O^
Pas wel goed op jezelf en dat kleintje in je buik hoor.
Als het een meisje is noem je haar toch zeker wel Fokje ? :P O-)

Ga even de keuken opruimen/uitmesten, die is een draak na mijn kookkunsten.

Take it easy en ik zie/hoor je wel
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 24 oktober 2010 @ 20:30:34 #68
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87909931
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:23 schreef Lottekoekkie het volgende:
Echt :)
Zou zomaar kunnen, heb al heel wat voor de ramen hangen gehad maar goed, kun je tenminste zeggen dat Jan échte ikea-gordijnen heeft :Y
ikea heeft goede kwaliteit hoor, dus ik ben er alleen maar blij mee O+ m'n schoonvader en de tante van Johan waren ook helemaal weg van de stof ervan, zo mooi en zware kwaliteit om even hun woorden aan te halenz'n tante vroeg alleen waar je die haken gehaald had?

pi_87910192
De haken had ik nog van eerdere gordijnen, die haken heb ik ooit gekocht bij Biesheuvel geloof ik, de originele haken van ikea (dus idd ikea) waren te klein voor de zware stof dus dat hing niet lekker. Had nog gezocht of nog meer van die haken heb maar kan ze nergens meer vinden.
Maar volgens mij heeft Formido ze ook, tenminste, die hádden ze wel ooit.
pi_87910566
Durf het niet met zekerheid te zeggen, ga morgen de zolder even half slopen want daar ligt nog vanalles achter een gordijn maar weet niet meer wát. Maar je had het over lampen in je woonkamer. Nogmaals, weet het niet zeker maar zal even kijken of daar nog lampenvoeten liggen. Heb namelijk wel nog twee mooie identieke witte kappen (welke ik bij dat kleed had) maar ja, dat helpt geen moer zonder voeten.
En aan mijn maat voeten 35 en 36 heb je niks w/
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 24 oktober 2010 @ 20:47:35 #71
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87910832
Biesheuvel? die hier op het dorp bedoel je? Dan geef ik dat even door namelijk ;)

en nee, ik heb maatje 39 ofzo :P :*

pi_87911017
Die Biesheuvel idd
En wat voeten betreft,wees blij, mij hebben ze verkeerd gebreid dus ik ben hartstikke á- symetrisch en als ik hoge hakken aandoe kiep ik voorover.
Mijn waffel is groter dan mijn voeten :X

Zie je wel een keer verschijnen voor de spullen, je moet ze namelijk natuurlijk wél leuk vinden.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 24 oktober 2010 @ 20:52:19 #73
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87911106
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:50 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wees blij, mij hebben ze verkeerd gebreid dus ik ben hartstikke á- symetrisch en als ik hoge hakken aandoe kiep ik voorover.
Mijn waffel is groter dan mijn voeten :X
En je hart is nog groter :* (en t zit op de juiste plaats ;) )

pi_87911209
Moet je niet zeggen want daar kan ik niet zo goed tegen....
ik heb gewoon teveel zooi dus we helpen elkaar.
pi_87911232
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 14:13 schreef DJMO het volgende:
en toen hadden we de gordijnen voor jan z'n kamer ook in huis *O* (thnx to Lottekoekkie die onverwacht voor de deur stond O+
Is ook zeer lief! O+
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')