quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja vrij soepel.En morgen al geen spierpijn meer schat ik. Gaat sneller dan ik dacht.
![]()
De eerste nacht kon ik alleen maar languit op mijn rug liggen.
Alles deed zeer.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:55 schreef Worldbeater het volgende:
Net ff remvloeistof ververst, normaal gewoon een simpel en snel klusje met goed resultaat.
Maar niet bij deze motor.![]()
De remvloeistof leek er in het peilglas goed uit te zien, maar bij het aftappen allemaal vetbolletjes.![]()
En de nippel van de rechterklauw doet niets, zit verstopt.![]()
Maar op zich hij kan er wel weer ff tegen.Heb misschien ook een koper voor de motor.
![]()
Morgenavond nog wel even de blokken van de achterremklauw vernieuwen.
quote:Volg topic.Op donderdag 21 oktober 2010 13:30 schreef bvvt het volgende:
Ik kom me ook nog ff melden zodat ik weer weet waar alles en iedereen te vinden is.
quote:Ja, was ook een tip van flip.Op donderdag 21 oktober 2010 14:20 schreef koffiekoekje het volgende:
Daar kan je gewoon op klikken hoor
quote:Zonder Flip wat dit forum een puinhoop geweestOp donderdag 21 oktober 2010 14:46 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Ja, was ook een tip van flip.
quote:alleen heet flip geen flipOp donderdag 21 oktober 2010 14:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zonder Flip wat dit forum een puinhoop geweest
quote:Lange mensen zie je sowieso al niet hardlopen.
quote:Nou ja.. dat was de planning voor zondag als ik naar die andere ga kijken.Dat doe ik je ook niet na
je hebt er zelf nog niet eens normaal op gereden
![]()
quote:Moet je daar nou mee.Op donderdag 21 oktober 2010 18:46 schreef cageon2 het volgende:
brrrrrpppp
Zaterdag een voetbaltafel oppikken bij WB in de buurt (nja bijna).
quote:Koop je dieOp donderdag 21 oktober 2010 17:56 schreef Worldbeater het volgende:
Ik vraag om foto's, maar krijg alleen twee vage filmpjes.
quote:Is voor op het werk, die er nu staat valt bijna uit elkaarOp donderdag 21 oktober 2010 18:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet je daar nou mee.Wat is bijna?
quote:Wat een wrak he!
quote:Hoe heet het gehucht waar jij woont dan!Op donderdag 21 oktober 2010 18:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet je daar nou mee.Wat is bijna?
quote:Je leert veel van IOH ehOp donderdag 21 oktober 2010 19:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hoe heet het gehucht waar jij woont dan!
Dan ga ik je stalken.
quote:jij durft niet zover weg op je yamadramaOp donderdag 21 oktober 2010 19:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dan ga ik je stalken.
quote:Groningen ligt ook op Texel.Op donderdag 21 oktober 2010 19:01 schreef cageon2 het volgende:
Is voor op het werk, die er nu staat valt bijna uit elkaar![]()
Daaro:
Geertruidenberg, Noord-Brabant
quote:Berkel en Rodenrijs.Op donderdag 21 oktober 2010 19:09 schreef -XX- het volgende:
Dan ga ik je stalken.
quote:
quote:Heeft ie tenminste een keer een reden om z'n motor na een maand weer te verkopen en op zoek te gaan naar wat andersOp donderdag 21 oktober 2010 21:24 schreef cageon2 het volgende:
vraag me af of die wel aan de eisen van een classic racer voldoet
quote:Daar ben ik ook al achter.Op donderdag 21 oktober 2010 21:24 schreef cageon2 het volgende:
vraag me af of die wel aan de eisen van een classic racer voldoet
quote:vermoed ook dat die aanpassingen aan achterbrug en remmen ook niet toegestaan zijn...Op donderdag 21 oktober 2010 21:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar ben ik ook al achter.![]()
Max 500 cc, trommelrem voor, vorkpoten 35 mm max.![]()
En ik vroeg nog, is hij helemaal goedgekeurd als classic racer.. ja helemaal.
quote:doe dat laatste dan maar anders komt het er nooit meer van (tijd/geld etc.... dat rijbewijs vreet geen brood)Op donderdag 21 oktober 2010 21:42 schreef Opdekop het volgende:
Ohh! Ik ga dit topic volgen. Ik moet prioriteiten stellen, eerst op mezelf gaan of eerst een motor-rijbewijs. Lastig lastig.
quote:Je mag wel bij mij wonen kun je ondertussen je motorrijbewijs halen. Moet je wel de hele tijd in een leren motorbroek door huis stappen hier.Op donderdag 21 oktober 2010 21:42 schreef Opdekop het volgende:
Ohh! Ik ga dit topic volgen. Ik moet prioriteiten stellen, eerst op mezelf gaan of eerst een motor-rijbewijs. Lastig lastig.
quote:Ik voel me nu al welkom.Op donderdag 21 oktober 2010 21:55 schreef cageon2 het volgende:
[..]
doe dat laatste dan maar anders komt het er nooit meer van (tijd/geld etc.... dat rijbewijs vreet geen brood)
Totdusver het advies, nou opzouten tot je je rbw hebt.
quote:Vriendinnetje of kloon van -XX-Op donderdag 21 oktober 2010 21:42 schreef Opdekop het volgende:
quote:Wie heeft Alexxxxx weer uit het vet gehaaldOp donderdag 21 oktober 2010 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij wonen kun je ondertussen je motorrijbewijs halen. Moet je wel de hele tijd in een leren motorbroek door huis stappen hier.
quote:Nee, sorry.Op donderdag 21 oktober 2010 22:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Vriendinnetje of kloon van -XX-
quote:Opdekop.Op donderdag 21 oktober 2010 22:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wie heeft Alexxxxx weer uit het vet gehaald![]()
quote:Laatste voyeur(s)
quote:MOTORRBW NATUURLIJK!Op donderdag 21 oktober 2010 21:42 schreef Opdekop het volgende:
quote:Jongeman volgens mij moet jij ook nog eerst leren rijden
quote:Zo klopt ie iig voor jouOp vrijdag 22 oktober 2010 13:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Jongeman volgens mij moet jij ook nog eerst verantwoord leren rijden
quote:Zo Alexxxxx .. eerste post weer van het jaar?Op donderdag 21 oktober 2010 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Je mag wel bij mij wonen kun je ondertussen je motorrijbewijs halen. Moet je wel de hele tijd in een leren motorbroek door huis stappen hier.
quote:in de MC welOp vrijdag 22 oktober 2010 17:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo Alexxxxx .. eerste post weer van het jaar?
quote:Je kunt je ook hier melden
quote:We waren toch liev?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:06 schreef Anne het volgende:
Je kunt je ook hier melden:
Motorrrijles #26 - Blijf vooruit kijken!
Daar zijn ze wat vriendelijker.
quote:nou succes met je geld terug vragen....Op vrijdag 22 oktober 2010 22:59 schreef Worldbeater het volgende:
Fokking hell, Racesport heeft gewoon het bedrag voor de circuittraining Cartagena afgeschreven.![]()
Ik had het nog afgezegd nadat de tien weg was. En ze hadden ét bevevestigd.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:05 schreef cageon2 het volgende:
nou succes met je geld terug vragen....heb het al vaker gezegd...
quote:tering man, dat koopt en dat doet.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ging afgelopen zaterdag bijna telebankieren.
Maar .. wegenbelasting kon ook nog wel tot 22 oktober wachten.![]()
Zie nu pas het rekeningoverzicht, twee dagen te laat voor terugboeken.![]()
Wel gelijk een bod gedaan op een 2007 ZX10R. Black beauty.![]()
quote:Dan kocht ik wel een S1000RR.Op zaterdag 23 oktober 2010 09:02 schreef cageon2 het volgende:
tering man, dat koopt en dat doet.![]()
Goede baan of een grote spaarpot![]()
quote:Ongeveer zoiets als hou je kop.Op zaterdag 23 oktober 2010 10:50 schreef Bunnybeater het volgende:
Wat stond daar?
quote:Zag dat je een bod hebt gedaan op mijn motor.
Kom maar kijken als je tijd hebt en bel mij anders maar even.
quote:Censuur alomOp zaterdag 23 oktober 2010 11:47 schreef Worldbeater het volgende:
De Fok! MC, gangsters van het forum met een hele waslijst aan notes.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:04 schreef -XX- het volgende:
Kevin! Ik was gister dichtbij Geert nog wat! 6 km van een dorpje daar vandaan! Grappig.
quote:Zoiets jaOp zaterdag 23 oktober 2010 10:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ongeveer zoiets als hou je kop.
quote:Volgens mij ben ik ook een van de weinige die (nog wel) zijn eerste account heeft.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:47 schreef Worldbeater het volgende:
quote:Valt behoorlijk tegenOp zaterdag 23 oktober 2010 11:47 schreef Worldbeater het volgende:
quote:Waarschijnlijk perongeluk naar de verkeerde Laren geredenOp zaterdag 23 oktober 2010 12:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Achterin de auto, pappa en mamma wilden niet stoppen.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:55 schreef Anne het volgende:
Valt behoorlijk tegen. Even doorsparen nog.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:57 schreef koffiekoekje het volgende:
Waarschijnlijk perongeluk naar de verkeerde Laren gereden
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]![]()
[..]
![]()
Ik ben ff vergeten waarom ik ook alweer inlogde.![]()
![]()
quote:Jij kan ook geen keuze maken heOp zaterdag 23 oktober 2010 12:41 schreef Worldbeater het volgende:
Hmmm GSR600 voor minder dan 4 mille en 40.000 gereden.
A little boring. Frame en blok hebben wel potentie. (ex GSX-R600)
Kan er dan wel heel wat probleemloze jaren mee vooruit.
En met het huidige kilometrage is een diamanten bike ook wat over de top.
Heb nog Hicham op het netvlies toen hij op CPZ met de 25 Kw B6 reed.![]()
quote:Daar was ik toch mee bezig?Op zaterdag 23 oktober 2010 12:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Valt behoorlijk tegen. Even doorsparen nog.
quote:Bij die GSR bevalt me het behoorlijke nieuwe aspect wel i.c.m. de hoeveelheid spaargeld die overblijft.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:10 schreef Roderick2085 het volgende:
Jij kan ook geen keuze maken he
Ik heb nog wel een volvermogen B6 in de aanbieding![]()
quote:Mooie combi van twee hobbies.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:15 schreef Geerd het volgende:
uhmzz motor wil niet meer starten, aanlopen lukt nog wel
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mooie combi van twee hobbies.
quote:Daar heb ik heel vroeger nog gewoond, moest alleen wel ff kijken waar het eigenlijk ligtOp zaterdag 23 oktober 2010 14:36 schreef Worldbeater het volgende:
Heerhugowaard .. vrij ver om ff te kijken.
Woonde ik maar in winkel.
quote:Triumph trophy bijvoorbeeldOp zaterdag 23 oktober 2010 14:58 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]moet je toch een oude motor kopen
neem dan ook gelijk een lekker zware, heb je gelijk ook wat krachttraining te pakken
[..]
Daar heb ik heel vroeger nog gewoond, moest alleen wel ff kijken waar het eigenlijk ligt
quote:Dat gaat niet goed over de marathon.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:58 schreef Roderick2085 het volgende:moet je toch een oude motor kopen
neem dan ook gelijk een lekker zware, heb je gelijk ook wat krachttraining te pakken
quote:Roderick.. eens een baby van 20 cm. Niet te geloven nu.Daar heb ik heel vroeger nog gewoond, moest alleen wel ff kijken waar het eigenlijk ligt
quote:Die zijn wel handig om boutjes of schroeven zonder kop los te draaien. Heb ik inmiddels ondervonden.Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bij Louis vd week 6 linkse tappen gehaald voor 5 euroben benieuwd of ik ze ooit ga proberen
quote:Ik dacht alOp zaterdag 23 oktober 2010 15:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die zijn wel handig om boutjes of schroeven zonder kop los te draaien. Heb ik inmiddels ondervonden.![]()
Euh zat even een oud topic door te lezen. Omdat Fok! MC/we zo leuk zijn.
quote:Ow je hebt ze al gebruikt.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik dacht alhij werkte wel prima trouwens!
quote:Kut, niet 27 maart he. Heb ik net wat te doen.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:29 schreef Worldbeater het volgende:
Mannen.. het kan weer!![]()
www.rwcircuitrun.nl
quote::^Op zaterdag 23 oktober 2010 15:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kut, niet 27 maart he. Heb ik net wat te doen.![]()
![]()
quote:kickuh, maar helaas no moneys...Op zaterdag 23 oktober 2010 16:25 schreef Worldbeater het volgende:
http://link.marktplaats.nl/387782674
Cageon.
quote:Startmotor kapot? Klinkt als wat mijn kawa had.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:14 schreef Geerd het volgende:
Als ik de motor probeer te starten hoor je wel klik, accu is verder wel ok, iemand een ideetje?
quote:bent em ook nog niet kwijt dus...Op zaterdag 23 oktober 2010 16:31 schreef cageon2 het volgende:
[..]
kickuh, maar helaas no moneys...
blade kopen voor je circuit training @ Cartagena
quote:Ow je zit nu in de hoek waar de klappen vallen.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
WB thx voor de kickszit tegenwoordig bij sales, reply is dus ook vanuit die hoek
quote:Misschien alleen nieuwe koolborstels ¤19,95.
quote:Nee dat is niet nodig.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 00:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
say whut
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leuk dat motorstek
quote:Op zondag 24 oktober 2010 00:40 schreef Cocktailprikker het volgende:niet echt.
probeer wat dingen voor school te doen, vorige week nog 2 dagen naar Festyland geweest.komt wel weer goed, maar nu nog even niet aan toe
Komt ook weer een tentamenweek aan enz
quote:
quote:Wanneer ga je trouwen.Op zondag 24 oktober 2010 06:11 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!
Ik ben van de week tot de conclusie gekomen dat dit de mooiste vrouw op aarde is.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:idd WB gare kopOp zondag 24 oktober 2010 11:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wanneer ga je trouwen.
Ik vind er niet veel aan. Maar ok als het moet..
quote:ook ja..Op zaterdag 23 oktober 2010 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
Ow je zit nu in de hoek waar de klappen vallen.![]()
Long time no see.
quote:Die eerste foto vind ik zelfs een beetje eng.Op zondag 24 oktober 2010 12:06 schreef cageon2 het volgende:
idd WB gare kop
quote:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 15:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ook ja..
ff geleden idd..vakantione, huisje hier, werkje daarhoessut hiero
zie dat je meer loopt op circuits dan rijdt tegenwoordig
quote:Maarrre hoeist verder? De B12 loopt niet echt lekker?
quote:Net weer de eerste keer na vorige week zondag. Drie kwartiertjes hardgelopen, achillespezen vonden eigenlijk wel tien minuten genoeg. En van die tien minuten heb ik het zeker twee minuten heel leuk gehad.Op zondag 24 oktober 2010 15:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jwt!
Misschien dat ik vanavond ook nog een half uurtje ga rennenals het droog is
![]()
quote:Gewoon squatten gek. Niet die laffe apparaten.Op zondag 24 oktober 2010 15:37 schreef Worldbeater het volgende:
Kwam net binnen bij de sportschool, negen loopbanden, acht bezet, eentje defect.![]()
Ding is al twee maanden stuk.
Dan maar benen trainen.. ook drie toestellen bezet.![]()
Toen maar even wat gevloekt (doe ik anders nooit) en bij de receptie een klacht neergelegd.
Maar 'zij' ging daar niet over, en een klacht noteren was niet nodig, want er was vast al geklaagd.
Wat een bedrijf.
Ze heeft het uiteindelijk natuurlijk wel even opgeschreven.
Ik geef ze nog een week.![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:07 schreef Geerd het volgende:
Waar heb je over geklaagd dan teveel leden?![]()
quote:Ik heb al te goede genen voor de benen.Op zondag 24 oktober 2010 17:00 schreef BazzieK het volgende:
Gewoon squatten gek. Niet die laffe apparaten.![]()
quote:2007.Op zondag 24 oktober 2010 19:56 schreef cageon2 het volgende:
iets voor WB
http://www.motor-forum.nl(...)-voor-50-euro-1.html
quote:70 euro per maandOp zondag 24 oktober 2010 20:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Met negen loopbanden wisselt het wat vaker.![]()
Haal hem anders weg.![]()
Voor 70 euro in de maand wil ik wel een cleane sportschool.![]()
quote:ik heb dit seizoen op een setje (nieuwe) supercorsa's uit 2007 gereden... heb er niks van gemerkt...Op zondag 24 oktober 2010 20:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Met negen loopbanden wisselt het wat vaker.![]()
Haal hem anders weg.![]()
Voor 70 euro in de maand wil ik wel een cleane sportschool.![]()
[..]
Ik heb al te goede genen voor de benen.
[..]
2007.![]()
La maar doen.![]()
quote:Maar Pilot Sport is niet echt meer eerste keus.Op zondag 24 oktober 2010 20:19 schreef cageon2 het volgende:
ik heb dit seizoen op een setje (nieuwe) supercorsa's uit 2007 gereden... heb er niks van gemerkt...
quote:Die gebruik ik ook nooit.Op zondag 24 oktober 2010 20:20 schreef koffiekoekje het volgende:
Ja dus? Dan is het nog absurd duur
quote:nee i know, maargoed je ging ook Assen op met conti'sOp zondag 24 oktober 2010 20:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar Pilot Sport is niet echt meer eerste keus.
quote:nadeinen met name -> instabiel/onrustig gevoel onder je waarschijnlijk.Voor de rest geloof ik je idd helemaal.![]()
Wat had je eigenlijk ook alweer over de vering van de negen gezegd.![]()
quote:Hier is het tussen de 20 en 35 euro. Onbeperkt + saunaOp zondag 24 oktober 2010 20:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook nooit.![]()
Train er nu 2.5 jaarper 1 januari kom ik in aanmerking voor een nieuw abbo.
Lifetime 39.95 per maand. Maar wel even inschrijfkosten van 105 euro.
quote:heb 6maand 18 betaald,Op zondag 24 oktober 2010 20:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hier is het tussen de 20 en 35 euro. Onbeperkt + saunaMaar dat is nog steeds te duur voor beetje sporten
quote:Contimotion de geksteeee!Op zondag 24 oktober 2010 20:26 schreef cageon2 het volgende:
nee i know, maargoed je ging ook Assen op met conti's
quote:Klopt, lekke band idee.nadeinen met name -> instabiel/onrustig gevoel onder je waarschijnlijk.
quote:Tja als de apparaten maar werken.Op zondag 24 oktober 2010 20:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Hier is het tussen de 20 en 35 euro. Onbeperkt + saunaMaar dat is nog steeds te duur voor beetje sporten
quote:Daarom deed je dus zo rustig aanOp zondag 24 oktober 2010 21:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Contimotion de geksteeee!![]()
[ afbeelding ]
Volgend jaar wil ik zeker nog een keer naar Assen.Twintig seconden eraf.
![]()
quote:Je hebt vast niet opgeschreven waar ze op stonden[..]
Klopt, lekke band idee.![]()
Algehele gevoel : kopzwaaralsof 90% van het gewicht op het voorwiel zit, en gigantisch onderstuur.
![]()
Volgende rit maar even de schroevendraaier mee.Nat wegdek test ook niet echt top.
![]()
quote:[..]
Tja als de apparaten maar werken.![]()
![]()
Geerd ook netjes.
quote:Bij onderstuur drijf je naar buiten, is te weinig druk op voorwiel.Op zondag 24 oktober 2010 21:35 schreef cageon2 het volgende:
wat bedoel je pcies met onderstuurmotor valt de bocht in
quote:het voelt andersom geeft WB aanOp zondag 24 oktober 2010 22:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Bij onderstuur drijf je naar buiten, is te weinig druk op voorwiel.WB moet meer op stuur drukken
(goedkoopste oplossing)
quote:Oh...
quote:Naar buiten "drijven", glijden is een groot woord. (hoewel er feitelijk toch 100% glijactie is red.)Daarnaast betwijfel ik dat WB daadwerkelijk de voorkant aan het glijden (ondersturen) had
quote:Redenen te over.
quote:Nee.Je hebt vast niet opgeschreven waar ze op stonden![]()
quote:Haha! Dat onderdeeltje komt zo wel mooier uit met dat roze.Op maandag 25 oktober 2010 10:47 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
Indrukwekkende fotoserie
Jammer van de roze snijplank
[ afbeelding ]
quote:In de werkplaats van een man hoort geen roze thuisOp maandag 25 oktober 2010 12:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha! Dat onderdeeltje komt zo wel mooier uit met dat roze.
quote:Het is dan ook keukengereedschap van dinnetje.Op maandag 25 oktober 2010 13:10 schreef Rib-i het volgende:
In de werkplaats van een man hoort geen roze thuis
Het enige rozelichaamsonder-deel hoort soppend te wachten [ afbeelding ]
quote:Gaat het nog over dat soppende dingOp maandag 25 oktober 2010 13:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is dan ook keukengereedschap van dinnetje.![]()
quote:'tuurlijkOp maandag 25 oktober 2010 13:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is dan ook keukengereedschap van dinnetje.![]()
quote:Met dat soppende ding een zadel poetsenOp maandag 25 oktober 2010 13:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gaat het nog over dat soppende ding
quote:Ik zei gisteren nog haal de pinpas er ff doorheen.Op maandag 25 oktober 2010 13:27 schreef Rib-i het volgende:
Met dat soppende ding een zadel poetsen
Of als gereedschapshouder gebruiken
quote:Levensmiddelen komen van de gezamelijke rekening.Op woensdag 20 oktober 2010 13:46 schreef koffiekoekje het volgende:Yakult
Weer geld bespaard voor de volgende motor
of de onderdelen ervoor
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zei gisteren nog haal de pinpas er ff doorheen.
Vond dinnetje heeeelemaal niet grappig.
Benne toch gleufdiertjes.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zei gisteren nog haal de pinpas er ff doorheen.
Vond dinnetje heeeelemaal niet grappig.
Benne toch gleufdiertjes.
quote:Ja nou sorry! Maar de kleine liep met een oude pinpas met foto.
quote:Precies, monogamie tot den top.Op maandag 25 oktober 2010 17:42 schreef Rib-i het volgende:
Je hebt gewoon > 3 keer de verkeerde code ingetoetst
Ze zou begrip moeten hebben voor het feit dat je nog steeds de baas bent over het monster ongeveer 20 cm onder je navel
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:00 schreef Worldbeater het volgende:
En second love.nl kost 70 euro in de twee maanden. Te duur.
quote:Man redt hond uit kennel en vlucht op grasmaaier
OKLAHOMA - Een Amerikaan op leeftijd is in de gevangenis opgesloten nadat hij zijn hond had bevrijd uit de plaatselijke hondenkennel. Hij gebruikte een betonschaar en ging er vandoor op zijn grasmaaier.
De 73-jarige Edwin Fry weigerde om een boete van 100 dollar te betalen om zijn viervoeter weer mee naar huis te mogen nemen. Deze had Fry gekregen omdat hij zijn hond niet aangelijnd had uitgelaten. Hij besloot zelf tot actie over te gaan, meldt persbureau AP.
Gewapend met een betonschaar, brak Fry binnen in de kennel en ging hij er met zijn poedel Buddy Tough vandoor. Bij gebrek aan een ander voertuig diende zijn grasmaaier als vluchtauto, waarmee hij met moeite 20 km/u haalde. Het duurde dan ook niet lang voor de politie hem kon inrekenen.
Fry werd voor zijn fratsen enkele dagen in de gevangenis opgesloten. Tot overmaat van ramp lieten de verzorgers Buddy Tough inslapen terwijl Fry in de cel zat.
quote:Dinnetje komt zo alweer thuis.
quote:Bookmarked om morgen ff op de zaak te lachen via cc mail.
quote:De opleiding bij de Honda fabriek zie je gelijk terugOp maandag 25 oktober 2010 20:17 schreef Worldbeater het volgende:
Respect voor de ingenieurs van Peugeot.![]()
Kuipdelen van de motorscoot er weer opgezet, zelfs bevestigingen die 5 cm moeten overbruggen zitten direct als gegoten, schroeven erin en vast.![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De opleiding bij de Honda fabriek zie je gelijk terug
quote:Dan wacht ik wel totdat ze deze eruit knallenOp dinsdag 26 oktober 2010 18:04 schreef koffiekoekje het volgende:
Zo... de nieuwe layout is wel ff wennen
quote:Heb em alweer terug gezetOp dinsdag 26 oktober 2010 18:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel totdat ze deze eruit knallenZag ineens de melding staan
quote:Dan wacht ik ook nog maar evenOp dinsdag 26 oktober 2010 18:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel totdat ze deze eruit knallenZag ineens de melding staan
quote:Ik zie geen verschilOp dinsdag 26 oktober 2010 18:04 schreef koffiekoekje het volgende:
Zo... de nieuwe layout is wel ff wennen
quote:NatuurlijkOp woensdag 27 oktober 2010 15:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ben je nu serieus de verschillen aan het zoeken tussen de nieuwe en de nieuwe
quote:Zou me niets verbazen dat er hier en daar ad scrips zijn geplaatst in de code op cruciale plaatsenOp woensdag 27 oktober 2010 17:08 schreef Bunnybeater het volgende:
Wat een noob die Danny, heeft de nieuwe layout niet eens AdBlock compatible gemaakt
quote:ModsOp dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef Anne het volgende:
Ik mag geen TVP plaatsen, maar ik heb ook niks zinnigs te zeggen, behalve dan dat ik op de "volg topic" knop heb gedrukt..
quote:Vast niet, de afschrijving is te hoog, je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat ie max 2 maanden blijft
quote:Vast niet, de afschrijving is te hoog, je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat ie max 2 maanden blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Dit jaar maar liefst eentje hier.Op donderdag 28 oktober 2010 15:56 schreef Plantenpot het volgende:
Hey een fok motor topic.
Ik heb ook een motorrijbewijs, maken jullie vaak tochtjes? op het moment niet meer zoveel neem ik aan.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vast niet, de afschrijving is te hoog, je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat ie max 2 maanden blijftDaarnaast is er niet genoeg te sleutelen aan zo'n nieuwe fiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeej, nog zo'n 3 uur presentaties voor ik naar huis mag![]()
quote:Na een "tochtje" moet je een jaar bijkomen. Vooral van de dingen die tussen het rijden door gebeuren.
quote:Precies, die Mac maaltijden verteren niet zo goedOp donderdag 28 oktober 2010 18:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Na een "tochtje" moet je een jaar bijkomen. Vooral van de dingen die tussen het rijden door gebeuren.
quote:Het oude barrel nu gekocht?Op donderdag 28 oktober 2010 16:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit jaar maar liefst eentje hier.![]()
Dit weekend wel ff een monstertochtje op de klassieke Duc.![]()
Tenminste als het wat is morgen of overmorgen.. take it home baby.
quote:Och glijdt er altijd wel mooi uitOp donderdag 28 oktober 2010 21:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Precies, die Mac maaltijden verteren niet zo goed
1996 Stukgatie SS600.quote:
na 12 jaar al een revisiequote:Op zondag 31 oktober 2010 22:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
1996 Stukgatie SS600.
In 2008 gereviseerd en opgeboord, voorzien van RVS draadspaakwielen, overgespoten en klassieke kuip.
Dus niet zo'n oud barrel.
Nieuwe koppeling kan ook geen kwaad.quote:
Hij staat voorlopig nog in Doetinchem.quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:46 schreef Den_Haag het volgende:
kom eens door met de foto's
Wat? De Duc? Daar wel mee gereden.quote:
doe het niet!!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat? De Duc? Daar wel mee gereden.![]()
Eerste keer op een dergelijke Italiaanse 2 pitter met droge koppeling.
Het leek wel gewoon motorrijden.![]()
(al doen 650 cc's eerder aan een brommer denken
)
Niks van het bekende karakter gemerkt, loopt wat magertjes onderin, schakelt verder gewoon perfect.![]()
Irl leuker dan op de foto, dus meer om naar te kijken dan te rijden.
Perfect for me dus.
Qua prijs is het inmiddels wel aantrekkelijk.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:04 schreef Worldbeater het volgende:
Dit is nou zonde van het geld.. http://link.marktplaats.nl/385400746
V5.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:09 schreef cageon2 het volgende:
als je nou toch wil sleutelen WB:
http://www.motorbase.com/classifieds/viewad.ehtml?a=2101922409;page
Veel boeiender![]()
had ik de centen liggen zou ik het wel willen proberenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
V5.Lekker compleet verder
van de vrachtwagen gevallen.
![]()
quote:
Electronica en injectiesysteem is ook een piece of cake.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:34 schreef cageon2 het volgende:
had ik de centen liggen zou ik het wel willen proberen![]()
Helaas moeti k weer een seizoen racen
Kun je kant en klare shit voor kopen die te programmeren is, met wat research is daar ook wel uit te komenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Electronica en injectiesysteem is ook een piece of cake.
megasquirtquote:Op woensdag 3 november 2010 23:37 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Kun je kant en klare shit voor kopen die te programmeren is, met wat research is daar ook wel uit te komen
Dat soort lui moet verboden worden.quote:
Wat een mooi kleurtjequote:Op woensdag 3 november 2010 23:04 schreef Worldbeater het volgende:
Dit is nou zonde van het geld.. http://link.marktplaats.nl/385400746
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:36 schreef cageon2 het volgende:
handig ja... die uitlaat tegen je radiator aan...
[ afbeelding ]
Het is wel John Hopkins he.quote:Op donderdag 4 november 2010 06:13 schreef -XX- het volgende:
Dat soort lui moet verboden worden.
Walgelijk gedrag. Om te barfen gewoon!![]()
Goeiemorgen!!
7.350 van de meest kansloze euro's ooit.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:58 schreef Bunnybeater het volgende:
Sowieso mensen die het blok spuitenGeeft het meteen een plastic fantastic gevoeltje.
![]()
Wat is de prijs, want met Adblocker zie je die niet op Marktplaats
Heb ik ook niet!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij inmiddels geen kokhalsreflex meer had.
Doe ik al een tijdje niet meer.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ga jij nou maar roomsoezen eten! !!
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Doe ik al een tijdje niet meer.
Toch wel met een laag chocolade er over he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op donderdag 4 november 2010 18:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Toch wel met een laag chocolade er over he?
En met chocola zijn ze een euro duurder.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:53 schreef BazzieK het volgende:
Daar wordt je misselijk van na een tijdje. Zonder kan je lachend een kilo wegwerken.
Gewoon sporten voor de endorfine.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:28 schreef -XX- het volgende:
En dan krijg je seretonine binnen! En dat is zeer aangenaam voor de geestesgesteldheid.
Bier ookquote:Op donderdag 4 november 2010 19:28 schreef -XX- het volgende:
En dan krijg je seretonine binnen! En dat is zeer aangenaam voor de geestesgesteldheid.
Lief dagboekquote:Op donderdag 4 november 2010 19:35 schreef -XX- het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een liefde....
Met niemand die ik dat deel, behalve met szrie.![]()
![]()
NOOOH!quote:Op donderdag 4 november 2010 19:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gewoon sporten voor de endorfine.
is zeker de 2e string die je gezien hebt in je leven?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lief dagboek
Leuke string ook in dat plaatjeClassy
quote:Op donderdag 4 november 2010 19:37 schreef cageon2 het volgende:
[..]
is zeker de 2e string die je gezien hebt in je leven?![]()
![]()
vrouwen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:"Niemand met wie ik dat deel" en toch wil je SZR inruilen voor een ander hok![]()
Fijn vooruitzicht voor bevjan![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 19:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vrouwen
![]()
ow....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:[..]
![]()
Inruilen? No way!!! Hij blijft. Er komt er next seizoen wel eentje bij...quote:Op donderdag 4 november 2010 19:37 schreef cageon2 het volgende:
[..]
is zeker de 2e string die je gezien hebt in je leven?![]()
![]()
vrouwen![]()
"Niemand met wie ik dat deel" en toch wil je SZR inruilen voor een ander hok![]()
Fijn vooruitzicht voor bevjan
Nou bazzie! Ik zie openingen... Pak dr! ff met de trein erheen, je hebt toch OV...quote:Op donderdag 4 november 2010 20:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Inruilen? No way!!! Hij blijft. Er komt er next seizoen wel eentje bij...
En ik ben ook weer vrijgezel.
Bazzie... ik zie mogelijkheden!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je er over wil praten, je weet de PM knop te vinden he...quote:Op donderdag 4 november 2010 21:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Inmiddels fase acceptatie al gehad en ben nu blij dat ik er van af ben dushoeft niet meer.
Heb al een goede therapeut aanbevolen gekregen van CP.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:54 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Als je er over wil praten, je weet de PM knop te vinden he...![]()
Wereld zit vol met visjes gelukkig![]()
Nou ja je hebt het in ieder geval minimaal twee keer met dezelfde geprobeerd.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:04 schreef -XX- het volgende:
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja je hebt het in ieder geval minimaal twee keer met dezelfde geprobeerd.
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja je hebt het in ieder geval minimaal twee keer met dezelfde geprobeerd.
Edit: OH...IK LAS gewoon verkeerd. Ik ging er helemaal vanuit dat het negatief was.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kom maar een keer langs, je durft nu toch met de motor buiten NH te komen eindelijk.
...en ze heeft der amandelen geknipt. Dus BazzieK kan zo zijn hele handel erin schuiven.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog een slaapplaats nodig?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Edit: OH...IK LAS gewoon verkeerd. Ik ging er helemaal vanuit dat het negatief was.
Ik ga stappen in Brabant morgen!
Dat kan toch wel hoor.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
...en ze heeft der amandelen geknipt. Dus BazzieK kan zo zijn hele handel erin schuiven.
Go bazzie Go bazzie
Geen commentaar. Zo dicht bij de waarheid.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:13 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Slachtoffer in kwestie nog steeds befjan? Heb the Bold en de -XX-full gemist de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |