*Bump*
Al weer even niet gereageerd, afgelopen week meivakantie en mijn vader was zo vriendelijk ook een weekje vakantie op te nemen. Een boel gedaan.
Alle deuren voorzien van nieuwe gelagerde scharnieren en opnieuw gesteld.
De bovenverdieping is ook scheef gezakt, waardoor ook de deurkozijnen niet meer recht stonden, de vorige eigenaar had dat opgelost door op elke deur een schuine balk te zetten.
Vloer is weer recht, kozijnen opnieuw gesteld. Schuine klos van de bovenkant van de deuren gehaald, Deuren aan de onderkant verlengt tot de juiste hoogte.
Drempels in het huis waren allemaal massief eiken, onder de verf en soms wel 6 cm dik. Originele drempels door een bevriende timmerman naar 2,5 cm laten maken en afgeschuurd.ziet er erg goed uit.
Giet ijzeren radiator in de convectorput vervangen door een moderne convector radiator, ook de wirwar aan radiator buizen opnieuw netjes aangesloten.
De keuken geplaatst (aangezien ik met een beperkt budget klus heb ik er voor gekozen om de basis, leiding werk, vloeren, electra, kozijnen grondig aan te passen en blijft er weinig geld over voor een keuken. Dus voor een paar honderd euro een witte keuken van Markplaats gehaald incl. vaatwasser, koelkast, oven, kookplaat. Dat volstaat de komende tijd wel weer. Ook de wandtegels in de keuken zitten er al weer aan
![keuken.jpg]()
Verder is de kelderkast getegeld, en verder afgewerkt met planken zit er in de hal en op de overloop weer een plafond in. Zijn de afwerklijsten aan het plafond bevestigd en is de beneden verdieping voor de eerste keer in de latex gezet
![woonkamer.jpg]()
Afgelopen zaterdag zijn uiteindelijk ook de kozijnen aan de voorzijde boven vervangen (achterkant gebeurd nog)
![voorzijde.jpg]()
Al met al geen slechte week, ik hoop dat ik er rond hemelvaart in kan.