quote:Ken je Carlo Boschardt ?Op donderdag 21 oktober 2010 00:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij is nu bij de DD anders heel irritant aanwezig.
quote:haha ik dacht het eerst ook hoorOp donderdag 21 oktober 2010 00:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij is nu bij de DD anders heel irritant aanwezig.
quote:Ik zie het ja ik vond het al zo vreemd dat hij zo vaak lachte.
quote:Briljante imitatie.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 00:58 schreef OnCraintDégun het volgende:
Ja in tegenstelling tot Jokertje deed hij het dit keer heel erg goed
quote:Dat past ook perfect bij zijn imago.Op donderdag 21 oktober 2010 01:07 schreef tong80 het volgende:
Het is ook altijd mooi om te horen dat ie zichzelf geen topvoetballer vindt.
Terwijl iedereen die hem heeft zien voetballen wel beter weet.
quote:Matthijs zit sowieso niet bij de laatste 3 toch?Op donderdag 21 oktober 2010 19:07 schreef planethugo het volgende:
volgens mij zei mathijs van nieuwkerk gisteren dat hij niet gewonnen heeft, alles zou al bekend zijn behalve de ring zelf
quote:geen idee, niet relevant ookOp donderdag 21 oktober 2010 19:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Matthijs zit sowieso niet bij de laatste 3 toch?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:55 schreef tong80 het volgende:
Iemand die Gijp en Jan Smit kent en geen idee heeft zoals ik wie die andere is ?
quote:Speelt in GTST en doet so you think you can danceOp donderdag 21 oktober 2010 20:55 schreef tong80 het volgende:
Iemand die Gijp en Jan Smit kent en geen idee heeft zoals ik wie die andere is ?
quote:ken ik niet ...Op donderdag 21 oktober 2010 22:11 schreef Sportex het volgende:
[..]
Speelt in GTST en doet so you think you can dance
quote:Mijn godOp donderdag 21 oktober 2010 22:11 schreef Sportex het volgende:
[..]
Speelt in GTST en doet so you think you can dance
quote:http://www.radioveronica.(...)iofragmenten&id=8170Op donderdag 21 oktober 2010 22:24 schreef DrDentz het volgende:
http://eversstaatop.radio(...)alent-award-goes-to/
Gijp over de nominatie.
Als hij verliest van Jantje Smit is hij er 3 maanden kapot van.
quote:Zo worden ze niet meer gemaakt als Gijpie. Zonde dat er tegenwoordig geen spelers zijn die nog zulke uitspraken hebben. De lolbroeken van de voetbalwereld worden tegenwoordig monddood gemaakt net zo lang tot ze na een wedstrijd alleen maar uitkramen "Ja ik speelde best lekker vandaag" en "We hebben vandaag slecht gespeeld dat moet beter." Laten we harstikke blij zijn met Gijpie en hopen dat er ooit nog zo'n speler komt als hem. Want hij is nu toch wel de grootste cult en TV held die er in Nederland is en verdient die ster!Op donderdag 21 oktober 2010 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
Met muziek van Roger Daltrey![]()
Van 4 tot half 9 op de band gelopen . Dan weet jij wel wat voor film het was![]()
Over matennaaier had ie het, en kaartennaaier. Ik zeg: nee, gewone naaier...hij zegt: nee, kaartennaaier! Ik zeg nou ja, OK dan is het goed !![]()
quote:Morgen is het zo ver .Op vrijdag 22 oktober 2010 01:23 schreef tong80 het volgende:
De andere delen kunnen jullie zelf wel zoeken
Wat een held
quote:Yomanda bedoel jeOp vrijdag 22 oktober 2010 01:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Morgen is het zo ver .
Er is contact via een rechtstreekse live-telefoonverbinding .
Dat zou Yolanthe ook mooi gevonden vinden
quote:jammer dat die andere delen niet van Van der Gijp zijn, dit is echt geniaal
quote:Die is niet genomineerd dacht ik
quote:Op de training deden Gullit en Gijp dit altijd als er gescoord werd. Geïnspireerd door Australische scheidsrechters bij Australiän FootballOp vrijdag 22 oktober 2010 17:12 schreef Stokstaart het volgende:
Deze was vooral erg mooi, Tong80 :
[ afbeelding ]
quote:Ja, wie is die gladjanus überhaupt?
quote:Een of andere lul uit een soap.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, wie is die gladjanus überhaupt?
quote:Niemand kent die gast zowat (ook ik niet)Op vrijdag 22 oktober 2010 21:34 schreef Sinnie het volgende:
Wat is dat voor een bullshit zeg. 1 of andere lul die beter zou zijn dan Gijpie? No way. Ken hem niet eens
quote:Meisjes vinden hem lekker. Dus daar heb je het antwoord al.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niemand kent die gast zowat (ook ik niet)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |