abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:00:35 #201
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87953609
groen heb ik er nog even tussengepiept ja. :) of bedoel je dat niet?
oja, het willow block! wat ziet dat er toch anders uit in één kleur!
in de haak.
pi_87953695
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:00 schreef trui het volgende:
groen heb ik er nog even tussengepiept ja. :) of bedoel je dat niet?
oja, het willow block! wat ziet dat er toch anders uit in één kleur!
ik dacht echt dat er stond "het kussen mist inderdaad geel/rood/oranje" o.i.d. :P maar misshcien had iemand anders dat gezegd en wegge-edit (ninja- edit) of ik ben gewoon een beetje blind.
Kwak
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:03:38 #203
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87953748
nee, dat had ik echt niet geschreven hoor! :D want dat vind ik ook niet. ik bedacht alleen later pas dat groen ook wel een belangrijk verschil is met je andere dingen.
in de haak.
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:05:57 #204
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87953863
marjo, ik had helemaal over je randjes heengekeken! :+ maar ik vind 't heel mooi geworden zo! ^O^ O+
in de haak.
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:14:07 #205
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_87954304
haha sally heeft nu wel ogen maar verder nog niks (behalve dus een lichaam en hoofd, maar geen snavel) en nu is het echt een alien :P
En de fluffy wol (die ik ooit voor Floortje had gekocht) ligt bij m'n moeder (zij ging een poging wagen) dus ik kan alle leuke fluffy dingen er niet opmaken.
Was sowieso al van plan het daarna pas te doen omdat ik die wol en onhandelbaar vind... maar goed, nu is sally dus een beetje kaal.
pi_87954461
Bij mij staat t haken op een laag pitje, even een break, kan me er niet zo aan zetten. Geen specifieke reden verder, gewoon even zat. Grappig om te zien hoe alle dames die net beginnen zo'n moordend tempo hebben :o Had ik ook ooit.. :')
pi_87954520
Marjo, mooi randje!
Arual, lieeef is je uiltje! En symmetrisch, toch? :D
kwakz0r, gaaf al die kussentjes en deken erbij O+
trui, ben heeeel benieuwd hoe je tas er gevilt uitziet!
Ynske, heb je die barbie jurk zelf gehaakt? superleuk man!
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:20:13 #208
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87954620
uh oh, lyssa, is de gevreesde dip dan toch toegeslagen...? :o hoe is 't met je kies/wang?
in de haak.
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:20:27 #209
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87954637
arual, dat uiltje is inderdaad heel leuk!
in de haak.
pi_87954734
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:20 schreef trui het volgende:
uh oh, lyssa, is de gevreesde dip dan toch toegeslagen...? :o hoe is 't met je kies/wang?
Ik heb wel inspiratie, veel leuke dingen die ik wil maken, maar ik maak nu iets van 1 ami per week (deze week niet eens volgens mij). Maar het was soms 1 per twee dagen _O- Ik probeer wel wat te wisselen met garen, om het niet zat te worden. Ik heb dit weekend meer zitten gamen :') En straks moet ik verhuizen, dus dan blijft het ook even liggen,

Nog steeds een beetje pijnlijk, maar kan t goed schoonmaken, dus ik verwacht dat het binnenkort beter gaat! Thanx for asking O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 25 oktober 2010 @ 21:23:33 #211
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_87954796
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:18 schreef Wampi het volgende:
Marjo, mooi randje!
nee eerlijk doorgelinkt :+ maar hij staat wel op de planning
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_87954851
Lyssa ik ken het hoor, heb ook een hele tijd weer niet gehaakt en gisteren dan in een spoedtempo Koosje afgemaakt. Maar iedereen heeft de dip wel ooit eens denk k :D
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:39:39 #213
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87955636
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:02 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik dacht echt dat er stond "het kussen mist inderdaad geel/rood/oranje" o.i.d. :P maar misshcien had iemand anders dat gezegd en wegge-edit (ninja- edit) of ik ben gewoon een beetje blind.
toevallig zie ik net dat morrewen dat zegt in het lucy-forum! :o
in de haak.
pi_87956672
Oh, wat een leuke dingen zijn er allemaal voorbijgekomen! _O_

Ik was sinds vrijdag de hort op met twee buitenlandse vriendinnen. Wat is dat stadsgids spelen vermoeiend zeg! 8)7

Heb helemaal niet kunnen haken, of ook maar iets voor mezelf kunnen doen.
Morgenavond zet ik vriendlief denk ik aan de schoonmaak en plof ik zelf met haakwerkje op bank! ;)
pi_87957591
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:18 schreef Wampi het volgende:
Marjo, mooi randje!
Yes, wel 6 keer het rechtervleugeltje opnieuw bevestigd. Duurde langer dan het haken zelf.

Ondertussen een kikkertje gehaakt, volgens hetzelfde recept. Nah, ongeveer dan. Wie immer.

pi_87958357
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:30 schreef trui het volgende:

nou da's toevallig, ik heb vanmorgen met precies die wol wat bloemen gemaakt en ze bleken toen ik ze vanmiddag uit de wasmachine haalde goed vervilt te zijn! :) ietwat té goed zelfs, dus ik raad je aan om dingen met deze wol niet meteen op 60graden te wassen... :o
het is wel hele dikke wol, voor naald 9. (dus er zit niet zo veel op een bolletje van 50g). en 't pluist tijdens het haken al behoorlijk, of eigenlijk bedoel ik dat je de draad al snel uit/in elkaar trekt. dat gaf me al meteen vertrouwen in de vilt-mogelijkheden. :)
Ha, da's idd mooi toeval zo! Mag ik u hartelijk danken voor deze handige info. :D Wel heel fijn om op voorhand te weten waar rekening mee te houden. Op 30 graden eerst doen dan maar?
Naald 9 heb ik dan weer net niet. In huis wel een 8 en een 10 is onderweg, tesamen met die mooi bolletjes wol. :P
pi_87959093
Marjo, ik vind je deken op de één of andere manier zo heerlijk nostalgisch. O+ Het randje er omheen is helemaal mooi zo.

Kwakz0r, wat een leuk kussen! Erg mooie kleuren. En zo lekker groot ook.
Oh, en wat een mooie blocks, waar je nu mee bezig bent.
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:49:10 #218
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87959214
nee joh, 30 graden doet er te weinig mee. ik zou 40 doen. en dan even goed in vorm trekken, en waarschijnlijk is nog een keer dan wel nodig. misschien 50. maar wellicht kan 60 ook best bij wat jou plannen zijn, alleen zijn mijn 'bloempjes' er wat al te sterk door samengetrokken. :o
in de haak.
pi_87959691
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:16 schreef kirsten. het volgende:

[..]

En hoeveel bollen wol van hoeveel gram ben je er ongeveer aan kwijtgeweest, met welke haaknaald? (kan ik even inschatten wat de kosten zijn voor mij straks, ook al ga ik waarschijnlijk iets simpeler beginnen)
Dit is de kassabon _O-

Check de datum :P

12 bollen gekocht en ik heb er 6 over :o
100 gram per bol.
Haaknaald 4.5 schat ik...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  maandag 25 oktober 2010 @ 23:00:17 #220
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87959752
en dat met maar 1 zakje zoetwaren ernaast, al die jaren. ;)
dat is geen dure deken, marjo! :o
in de haak.
pi_87959860
Ah oké, 30 overslaan dus. Ik heb nog nooit zoiets gedaan, dus 't is allemaal nieuw & spannend. :+
Nou ja, eerst maar eens zien of ik een beetje kan haken met dat spul. Hopelijk komt de bestelling snel. Ik wil proberen. :D

Maar zijn jouw bloemen nog wel een beetje te fatsoeneren? Jammer hoor, dat 't zoveel sterker 'werkt' dan je dacht.
pi_87959883
Oh, er is nu een mooie documentaire op Ned 2 aan de gang. "Als de adem stokt" Mijn zoon is een van de jongeren die een jaar lang gevolgd is.
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
  maandag 25 oktober 2010 @ 23:11:39 #223
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87960338
ooh! ik ga meteen kijken!

ik ben benieuwd wie hij is..!

(jammer dat het geluid niet zo precies synchroon loopt met het beeld!)

[ Bericht 71% gewijzigd door trui op 25-10-2010 23:30:24 ]
in de haak.
pi_87962029
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:11 schreef trui het volgende:
ooh! ik ga meteen kijken!

ik ben benieuwd wie hij is..!

(jammer dat het geluid niet zo precies synchroon loopt met het beeld!)
het geluid stottert ;)
mijn zoon is Kevin.
Woeiii - Blog
pi_87962295
Indrukwekkend, Marjo. Zomaar zo'n kwetsbaar stukje mee kunnen/mogen kijken.

Heeft hij nou zowel bij die meneer als bij die mevrouw therapie gehad eigenlijk? Of was dat alleen voor de docu, dat hij bij beiden te zien was?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')