quote:ik dacht echt dat er stond "het kussen mist inderdaad geel/rood/oranje" o.i.d.Op maandag 25 oktober 2010 21:00 schreef trui het volgende:
groen heb ik er nog even tussengepiept ja.of bedoel je dat niet?
oja, het willow block! wat ziet dat er toch anders uit in één kleur!
quote:Ik heb wel inspiratie, veel leuke dingen die ik wil maken, maar ik maak nu iets van 1 ami per week (deze week niet eens volgens mij). Maar het was soms 1 per twee dagenOp maandag 25 oktober 2010 21:20 schreef trui het volgende:
uh oh, lyssa, is de gevreesde dip dan toch toegeslagen...?hoe is 't met je kies/wang?
quote:nee eerlijk doorgelinktOp maandag 25 oktober 2010 21:18 schreef Wampi het volgende:
Marjo, mooi randje!
Arual, lieeef is je uiltje! En symmetrisch, toch?
kwakz0r, gaaf al die kussentjes en deken erbij
trui, ben heeeel benieuwd hoe je tas er gevilt uitziet!
Ynske, heb je die barbie jurk zelf gehaakt? superleuk man!
quote:toevallig zie ik net dat morrewen dat zegt in het lucy-forum!Op maandag 25 oktober 2010 21:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik dacht echt dat er stond "het kussen mist inderdaad geel/rood/oranje" o.i.d.maar misshcien had iemand anders dat gezegd en wegge-edit (ninja- edit) of ik ben gewoon een beetje blind.
quote:Yes, wel 6 keer het rechtervleugeltje opnieuw bevestigd. Duurde langer dan het haken zelf.Op maandag 25 oktober 2010 21:18 schreef Wampi het volgende:
Marjo, mooi randje!
Arual, lieeef is je uiltje! En symmetrisch, toch?
kwakz0r, gaaf al die kussentjes en deken erbij
trui, ben heeeel benieuwd hoe je tas er gevilt uitziet!
Ynske, heb je die barbie jurk zelf gehaakt? superleuk man!
quote:Ha, da's idd mooi toeval zo! Mag ik u hartelijk danken voor deze handige info.Op maandag 25 oktober 2010 20:30 schreef trui het volgende:
nou da's toevallig, ik heb vanmorgen met precies die wol wat bloemen gemaakt en ze bleken toen ik ze vanmiddag uit de wasmachine haalde goed vervilt te zijn!ietwat té goed zelfs, dus ik raad je aan om dingen met deze wol niet meteen op 60graden te wassen...
![]()
het is wel hele dikke wol, voor naald 9. (dus er zit niet zo veel op een bolletje van 50g). en 't pluist tijdens het haken al behoorlijk, of eigenlijk bedoel ik dat je de draad al snel uit/in elkaar trekt. dat gaf me al meteen vertrouwen in de vilt-mogelijkheden.
quote:Dit is de kassabonOp maandag 25 oktober 2010 20:16 schreef kirsten. het volgende:
[..]
En hoeveel bollen wol van hoeveel gram ben je er ongeveer aan kwijtgeweest, met welke haaknaald? (kan ik even inschatten wat de kosten zijn voor mij straks, ook al ga ik waarschijnlijk iets simpeler beginnen)
quote:het geluid stottertOp maandag 25 oktober 2010 23:11 schreef trui het volgende:
ooh! ik ga meteen kijken!
ik ben benieuwd wie hij is..!
(jammer dat het geluid niet zo precies synchroon loopt met het beeld!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |