quote:de muts die ladyblack ook laatst gemaakt had. het was een soort model champignon geworden. geen succes.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:10 schreef trui het volgende:
[..]
oh da's ook niks nee. welke muts, en waarom?
haha wat leuk sabine.ik ben benieuwd naar 't eindresultaat!
quote:Wat een schatje!Op zaterdag 23 oktober 2010 21:16 schreef -sabine- het volgende:
is Foppe in de winkel aan het spelen met een klein ballonnetje.
Ze is nog geen A4tje groot.
quote:Je moet dus rijtjes van V-tjes krijgen die aan allebei de kanten hetzelfde is, maar ik heb al vanalles geprobeerd en ik krijg aan de ene kant toch echt dat slipstitch streepje. En nu is dat niet zo'n ramp, maar ik krijg ook geen echte vtjes-streep. Het is ook echt een crime om in die backloop te haken, dus heb ook even front loop geprobeerd, maar dat werkte ook niet.With L-11 (8mm) hook and A, ch 39 (47). Turn ch so that back horizontal bar is facing.
Row 1: Leaving a 6" (15 cm) tail and working in the back bars only, join B with sl st in first ch, sl st in each remaining ch across, turn—39 (47) sts.
Row 2: Working in back loops only, sl st in each st across, turn.
Row 3: With A and working in back loops only, sl st in each st across, turn.
Row 4: Working in back loops only, sl st in each st across, turn.
Row 5: With B and working in back loops only, sl st in each st across, turn.
Row 6: Working in back loops only, sl st in each st across, turn.
quote:Hij is in alle kleuren leuk hoorOp zaterdag 23 oktober 2010 17:21 schreef Mynerfius het volgende:
Ik ben nu bezig met de kat die Whoopdidoo ook aan 't maken is...wat is ie leuk zo in het blauw!
quote:Misschien even een voorbeeldje van je haaksel laten zien?Op zondag 24 oktober 2010 11:52 schreef Inu het volgende:
Het lukt niet
[..]
Je moet dus rijtjes van V-tjes krijgen die aan allebei de kanten hetzelfde is, maar ik heb al vanalles geprobeerd en ik krijg aan de ene kant toch echt dat slipstitch streepje. En nu is dat niet zo'n ramp, maar ik krijg ook geen echte vtjes-streep. Het is ook echt een crime om in die backloop te haken, dus heb ook even front loop geprobeerd, maar dat werkte ook niet.
[ afbeelding ]
Zo moet het dus worden, maar daar lijkt het mijne echt niet opIk krijg ook de zijkanten niet mooi netjes
grrrr
quote:Het is maar 50 gram toch?Op zondag 24 oktober 2010 13:07 schreef Inu het volgende:
http://www.etsy.com/listi(...)gs&includes[1]=title
Hoe kan dit? 15 cent voor 500 gram met 3 euro verzendkosten....
quote:Uh, dat bedoelde ik idd
quote:Bij die 6060 etsy shop? Daar heb ik gisteren voor 40 euro voor 3 mensen wat besteldOp zondag 24 oktober 2010 13:03 schreef Inu het volgende:
Wow, wat een deken
Ik heb net oogjes en neusjes besteld10 dollar voor 12 paar ogen in 6 maten en 9 neuzen in 3 maten
Best handig, want ik heb al ooit oogjes besteld en die waren veel te klein
Ik heb mn vest dingetje alweer uitgehaald uit frustratieIk probeer het vast later nog een keer maar niet nu
quote:Nee had zn oortjes gedaan, en toen ik die erbij hield werd het echt niets.Op zondag 24 oktober 2010 14:16 schreef EsseEi het volgende:
Gefeliciteerd Wampi!
Whoopidoo die giraf lijkt zonder pootjes inderdaad wel op een alien, maar hij wordt echt leuk hoor. (of ben je al voorbij dat stadium? want jouw tempo ligt ook behoorlijk hoog)
En over oogjes gesproken (net als Inu): m'n moeder heeft vroeger beren gemaakt en had daar nog een heel doosje oogjes van over. En die mocht ik hebben!
(naja we delen meestal wel, maar zij haakt ogen er liever op). Dus dat ga ik maar eens een keer proberen
oogjes van 12 mm, een heel doosje vol!
En jeej: mn leerwerk is klaar voor vandaag dus EINDELIJk haken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |