abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87877910
Foppe is cute O+ Gedraagt ze zich een beetje zo in de winkel?
pi_87878008
Ja gaat super en als het te drukkig voor dr wordt, gaat ze naar de oppas. :D

Ze heeft een puppyren daar en ze loopt niet weg als ze losloopt, gelukkig.
Danx voor vragen
pi_87878274
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:10 schreef trui het volgende:

[..]

oh da's ook niks nee. welke muts, en waarom?

haha wat leuk sabine. ^O^ ik ben benieuwd naar 't eindresultaat!
de muts die ladyblack ook laatst gemaakt had. het was een soort model champignon geworden. geen succes. :P
Kwak
pi_87878603
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:16 schreef -sabine- het volgende:
is Foppe in de winkel aan het spelen met een klein ballonnetje.
Ze is nog geen A4tje groot.
Wat een schatje! O+
pi_87880043
Vandaag tussen de bedrijven door nog een konijntje voor een vriendin gemaakt:

(Patroon van: http://veryberryhandmade.(...)nny-crochet-pattern/ )
  zondag 24 oktober 2010 @ 11:43:08 #106
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_87890425
Dat konijn lijkt echt HEEEEEEEL erg op m'n knuffel konijn, die je dan vanaf geboorte af aan hebt!
(behalve dat die niet zo wit meer is, en officieel kon zitten maar zo hard geknuffeld is dat ie zo uitgerekt is ;))

En Foppe is heel schattig! (Al vind ik hondjes vooral schattig zolang ze mij met rust laten, maar hij ziet er echt lief uit! :D:D)

Vandaag weer compromis: eerst leren, dan haken!
Hoopte dat ik m'n muts snel af zou hebben en kon beginnen aan struisvogel, maar dat zit er vandaag nog niet in denkik...
pi_87890708
Het lukt niet :(

quote:
With L-11 (8mm) hook and A, ch 39 (47). Turn ch so that back horizontal bar is facing.

Row 1: Leaving a 6" (15 cm) tail and working in the back bars only, join B with sl st in first ch, sl st in each remaining ch across, turn—39 (47) sts.

Row 2: Working in back loops only, sl st in each st across, turn.

Row 3: With A and working in back loops only, sl st in each st across, turn.

Row 4: Working in back loops only, sl st in each st across, turn.

Row 5: With B and working in back loops only, sl st in each st across, turn.

Row 6: Working in back loops only, sl st in each st across, turn.
Je moet dus rijtjes van V-tjes krijgen die aan allebei de kanten hetzelfde is, maar ik heb al vanalles geprobeerd en ik krijg aan de ene kant toch echt dat slipstitch streepje. En nu is dat niet zo'n ramp, maar ik krijg ook geen echte vtjes-streep. Het is ook echt een crime om in die backloop te haken, dus heb ook even front loop geprobeerd, maar dat werkte ook niet.

Zo moet het dus worden, maar daar lijkt het mijne echt niet op :{ Ik krijg ook de zijkanten niet mooi netjes }:| grrrr
pi_87891847
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 17:21 schreef Mynerfius het volgende:

Ik ben nu bezig met de kat die Whoopdidoo ook aan 't maken is...wat is ie leuk zo in het blauw! :D
Hij is in alle kleuren leuk hoor O+

Maar ik heb een kattentrauma, als ik mocht nooit een kat, vandaar dat ik ze zo leuk vind denk.
pi_87892245
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 11:52 schreef Inu het volgende:
Het lukt niet :(
[..]

Je moet dus rijtjes van V-tjes krijgen die aan allebei de kanten hetzelfde is, maar ik heb al vanalles geprobeerd en ik krijg aan de ene kant toch echt dat slipstitch streepje. En nu is dat niet zo'n ramp, maar ik krijg ook geen echte vtjes-streep. Het is ook echt een crime om in die backloop te haken, dus heb ook even front loop geprobeerd, maar dat werkte ook niet.

[ afbeelding ]

Zo moet het dus worden, maar daar lijkt het mijne echt niet op :{ Ik krijg ook de zijkanten niet mooi netjes }:| grrrr
Misschien even een voorbeeldje van je haaksel laten zien?
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_87892318
Ik vond een onafgemaakt project uit 2003:

Nu nog even bedenken hoe ik het af ga maken...

De kleuren zien er hier feller uit dan het werkelijk is. Het is meer bruiner.

De kassabon zat er nog bij vandaar dat ik weet dat het 2003 is...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:56:19 #111
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_87892597
wooow hij is al heel groot Marjo! :D Gaaf!!! Wat een werk!

haha whoop wat een bekend trauma :P wij wouden allemaal HEEL graag een kat, maar broer is allergisch :( (we hadden katten, maar toen kwam de keus: of je zoon of je kat ;))
Later, als ik groot ben, neem ik ze wel :)
pi_87892867
Wow, wat een deken :o

Ik heb net oogjes en neusjes besteld O+ 10 dollar voor 12 paar ogen in 6 maten en 9 neuzen in 3 maten :) Best handig, want ik heb al ooit oogjes besteld en die waren veel te klein :X

Ik heb mn vest dingetje alweer uitgehaald uit frustratie :D Ik probeer het vast later nog een keer maar niet nu :P
pi_87892999
http://www.etsy.com/listi(...)gs&includes[1]=title

Hoe kan dit? 15 cent voor 500 gram met 3 euro verzendkosten....
pi_87893177
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 13:07 schreef Inu het volgende:
http://www.etsy.com/listi(...)gs&includes[1]=title

Hoe kan dit? 15 cent voor 500 gram met 3 euro verzendkosten....
Het is maar 50 gram toch?
Woeiii - Blog
pi_87893591
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 13:11 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Het is maar 50 gram toch?
Uh, dat bedoelde ik idd :) Maar dan vind ik het nog best goedkoop eigenlijk, iets meer dan 3 euro..
pi_87893837
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:03 schreef Inu het volgende:
Wow, wat een deken :o

Ik heb net oogjes en neusjes besteld O+ 10 dollar voor 12 paar ogen in 6 maten en 9 neuzen in 3 maten :) Best handig, want ik heb al ooit oogjes besteld en die waren veel te klein :X

Ik heb mn vest dingetje alweer uitgehaald uit frustratie :D Ik probeer het vast later nog een keer maar niet nu :P
Bij die 6060 etsy shop? Daar heb ik gisteren voor 40 euro voor 3 mensen wat besteld ;) 50 paar 6mm, 25 paar 12mm 35 paar 9mm, 20 paar mixed gekleurde, 5 paar blauwe, 5 paar groene, en nog 5 paar andere blauwe. Heerlijke shop dat!

En wat een goedkope wol :o Als je dan een pakket koopt, ben je dan nog steeds zoveel per bol kwijt, want dan is het gewoon een soort van truukje.
pi_87894636
Bah ik heb geen nieuw projectje voor onder so you think you can dance. Mn megakat is nog niet af, maar daar heb ik geen zin in. En mn giraffe lijkt op een alien en niet op een giraffe dus daar ben ik ook door ontmoedigt, dus ik heb even geen inspiratie =(
  zondag 24 oktober 2010 @ 14:01:41 #118
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87895087
inu, wat balen van je vest! en wat een ongelooflijk lage prijs voor die bolletjes. mits je tenminste ook een pakket kunt bestellen inderdaad, en de verzendkosten niet per bol evenredig toenemen, want dan heb je weinig aan dat voordeel.

marjo, wow, wat een project! jammer om 't zo bijna-af te laten liggen!
in de haak.
pi_87895448
Kirsten, wow, supersnel ga je!
Inu, die want, geweldig :D!
Marjo, gaaaaf die deken! Mooie kleuren! Leuk om nu weer mee verder te gaan!
Foppe is lief O+

Ik was gisteren jarig 30 en heb geld gekregen waarvan ik zpagetti ga kopen, jeeuj!
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
pi_87895514
Gefeliciteerd nog!

Wat wil je gaan maken met zpagetti?
  zondag 24 oktober 2010 @ 14:12:24 #121
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_87895519
Leuk Wampi! ^O^ En nog gefeliciteerd!
  zondag 24 oktober 2010 @ 14:16:09 #122
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_87895664
Gefeliciteerd Wampi! :D

Whoopidoo die giraf lijkt zonder pootjes inderdaad wel op een alien, maar hij wordt echt leuk hoor. (of ben je al voorbij dat stadium? want jouw tempo ligt ook behoorlijk hoog ;))

En over oogjes gesproken (net als Inu ;)): m'n moeder heeft vroeger beren gemaakt en had daar nog een heel doosje oogjes van over. En die mocht ik hebben! :D (naja we delen meestal wel, maar zij haakt ogen er liever op). Dus dat ga ik maar eens een keer proberen :D oogjes van 12 mm, een heel doosje vol! :D

En jeej: mn leerwerk is klaar voor vandaag dus EINDELIJk haken ;)
pi_87896154
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 14:16 schreef EsseEi het volgende:
Gefeliciteerd Wampi! :D

Whoopidoo die giraf lijkt zonder pootjes inderdaad wel op een alien, maar hij wordt echt leuk hoor. (of ben je al voorbij dat stadium? want jouw tempo ligt ook behoorlijk hoog ;))

En over oogjes gesproken (net als Inu ;)): m'n moeder heeft vroeger beren gemaakt en had daar nog een heel doosje oogjes van over. En die mocht ik hebben! :D (naja we delen meestal wel, maar zij haakt ogen er liever op). Dus dat ga ik maar eens een keer proberen :D oogjes van 12 mm, een heel doosje vol! :D

En jeej: mn leerwerk is klaar voor vandaag dus EINDELIJk haken ;)
Nee had zn oortjes gedaan, en toen ik die erbij hield werd het echt niets.
Maar dat is wel vaker, elke keer als ik de kat maak denk ik ook bij het mondje van het wordt raar, maar uiteindelijk is dat niet zo. Dus ik ga m wel afmaken.

Vind het zo knap dat je zo veel leert rtouwens.
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:19:02 #124
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_87903251
Hahaha helemaal niet veel geleerd hoor ;) moet wat delen van hoofdstukken leren en doe iedere dag iets...zolang ik me kan concentreren, 1 uur of 2 uur dus hahaha ;)
Maar heb vrijdag een toetsje, en overdag gewoon werken dus moet het een keer doen hahaha

Ja gewoon doorzetten met giraffe, hij wordt ECHT heel lief :)
pi_87904431
Wat gaaf om zon groot projekt terug te vinden.
Succes met afmaken.

Hier konden vanwege allergien van kinderen ook geen huisdieren nu ze studeren kan het wel.

Fijne zondag allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')