abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87975458
Wat een beschaafde hoeveelheid wol!!

Ik ga geen foto's maken van wat wij hebben want dat is echt te erg!

Grappig he zo'n oud lapje, die van mij was ook echt scheef enzo.
pi_87975494
Ah, da's een leuke verzameling draad, ja! Die viking-wol, is die lekker zacht? Ziet er iig mooi uit.
Regenboogvogeltje is leuk! En je eerste lapje. O+ :D
pi_87975601
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:24 schreef Eska het volgende:
Welkom Truus! :) En wat Kirsten zegt; foto's graag. ;)

TwistedDarling, succes en plezier met je grote klossen & haaknaald! :D

Kirsten, als je nou héél veel draad (over) hebt, en ook heel veel tijd, dan kun je een beetje zpagetti-effect bereiken door eerst een lànge ketting van lossen te maken, en daarmee dan gaan haken. Dat ben ik nu aan 't doen. Maar ik heb er eigenlijk al weer spijt van :+ Dus ik hoop voor je dat zpagetti wel naar Zweden gestuurd kan worden. ;)
Wat een leuk idee! _O_ Waarom heb je er nu al spijt van?
Ik zag bij de wolwinkel een bol liggen die bestaat uit strengen gevlochten garen. Het was een beetje duur, maar zag er wel errug leuk uit! O+
pi_87975807
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:24 schreef Eska het volgende:
Welkom Truus! :) En wat Kirsten zegt; foto's graag. ;)

TwistedDarling, succes en plezier met je grote klossen & haaknaald! :D

Kirsten, als je nou héél veel draad (over) hebt, en ook heel veel tijd, dan kun je een beetje zpagetti-effect bereiken door eerst een lànge ketting van lossen te maken, en daarmee dan gaan haken. Dat ben ik nu aan 't doen. Maar ik heb er eigenlijk al weer spijt van :+ Dus ik hoop voor je dat zpagetti wel naar Zweden gestuurd kan worden. ;)
Nee, dat ging niet mailden ze terug. Naja, ik kom 19 december weer voor 2 weekjes terug dus dat is niet zo lang... Voorlopig kan ik het wel redden zo. Maar waar het me vooral om gaat is dat Zpagetti ( zo te zien) vrij stevig is, en dus wat gewicht kan hebben, in tegenstelling tot normale lapjes enzo!

@ whooptidoo: ook voor 2 a 3 weken lang ermee bezig zijn? Ik troost mezelf maar dat er altijd nog mensen zijn die nog meer wol hebben ;)
pi_87975863
-dubbel-
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:39:05 #256
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87975867
je kunt ook zelf 'zpagetti' maken he. van een paar goedkope of oude t-shirts bijvoorbeeld. zie deze groep op ravelry, daar staan een aantal linkjes naar handige tutorials.
in de haak.
pi_87975888
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:39 schreef trui het volgende:
je kunt ook zelf 'zpagetti' maken he. van een paar goedkope of oude t-shirts bijvoorbeeld. zie deze groep op ravelry, daar staan een aantal linkjes naar handige tutorials.
Ja maar weet je wat het nou is... Ik heb hier geen oude t-shirts en thuis net alle oude troep weggegooid :'(
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:43:09 #258
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87976014
koop je er een paar bij de wøbra.
in de haak.
pi_87976514
Ik heb een poefje besteld voor onder mn Zpagetti poefje *O* Hopelijk schijnt ie niet al te roze door, want ik heb donkergrijze zpagetti O-)

pi_87976869
Oh, zelfmaak-zpagetti! Da's slim!
=> Shirts verzamelen. :7

De reden dat ik al weer wat spijt heb van haken-met-lossen is dat er echt veel tijd in gaat zitten. Het schiet niet op. Urenlang lossen haken is niet zo leuk. Dat is dan vervolgens in 10 minuten of zo al weer opgehaakt. En dan weer urenlang lossen haken. 8)7
Ik had eerst een klein 'mandje' gemaakt daarvan.

Nu bezig met een grotere. En daarna gewoon geen meer op deze manier. :P
pi_87976913
Die is goed roze ja, Inu! :D
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:09:45 #262
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87977345
haha ja da's wel flink 'werkverschaffing' eska. maar aardig gelukt!

leuk poefje, inu! ik heb een ikea poefje-op-pootjes via MP gekocht voor 5 euro, die werd al enthousiast ontvangen en meteen gebruikt hier, maar ze vinden 't ook heel leuk dat ik er een 'jasje' voor ga haken.
in de haak.
pi_87977620
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef trui het volgende:
koop je er een paar bij de wøbra.
Dan moet ik die nog even vinden... Er is hier weinig goedkoop. Maar misschien kan ik bij de H&M goedkoop wat scoren.

Maar blijft die tshirt-yarn dan even stevig? want ik heb in m'n hoofd dat Gijsje in jouw mandje kon liggen dus dat de zijkant onder kattengewicht omhoog blijft staan, bij zpagetti teminste :P

@ Eska: leuk mandje! Maar ik kan me voorstellen dat je inderdaad gek wordt van dat lossen haken, ik vind dat altijd zo'n gedoe!

@ Inu; gave poef, maar roze met grijs vind ik zelf altijd hoe dan ook wel een supercombi :P

[ Bericht 19% gewijzigd door kirsten. op 26-10-2010 14:26:23 ]
pi_87979355
Mijn zpaghetti poef is super stevig. Ik wilde er eigenlijk een mandje van maken (afgekeken bij Trui :@ ), maar hij zakte een beetje uit en werd te groot, dus ik dacht: ik ga lekker door en maak er een poef van. Dat dus gedaan, grote oude deken erin en een paar action kussentjes en hij is erg stevig. Ik zal snel een foto plaatsen als ik tijd heb. Ik ben er in ieder geval erg blij mee en krijg veel complimentjes (altijd leuk)..
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:44:43 #265
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87981987
spuug! dank je wel voor de haak-post!!! O+ ^O^ *; *O* dat was een leuke verrassing! ik heb er al uitgebreid naar zitten kijken en ben zeker van plan om er wat van te proberen. ook het theeserviesje lijkt me erg leuk! O+
in de haak.
pi_87982390
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:37 schreef kirsten. het volgende:

[..]

@ whooptidoo: ook voor 2 a 3 weken lang ermee bezig zijn? Ik troost mezelf maar dat er altijd nog mensen zijn die nog meer wol hebben ;)
Ow, ja dan is t wel aardig wat.
Maar alsnog, wij hebben asociaal veel.
En dan natuurlijk nog niet hebben wat je nodig hebt =P
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:07:17 #267
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87983081
truus, klinkt leuk! maak er maar snel een foto van! :)
in de haak.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:49:46 #268
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_87985278
Goed bezig truus

Hier eventjes een projectje tussendoor, ben een telefoonhoesje voor t vriendje van zuslief aan t haken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:06:40 #269
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_87988796
Welkom, Truus!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:42:53 #270
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_87990425
Welkom Truus!

Door al dat geklets krijg ik zin om onze poef ook op te leuken. Hij is van leer, maar de kleur (bordeaux-rood) past eigenlijk niet meer zo bij de rest.
Hij is vierkant, maar daar kun je toch ook gewoon voor iets haken? Toch?

Kirsten, wat leuk, die foto's van je voorraad. Eigenlijk zouden we allemaal verplicht zo'n foto moeten plaatsen. Kijken wie er door de mand valt als "Meest Hebberig". ;)
... ♥ ik mis je ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:45:58 #271
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_87990574
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 18:42 schreef phluphy het volgende:
Welkom Truus!

Door al dat geklets krijg ik zin om onze poef ook op te leuken. Hij is van leer, maar de kleur (bordeaux-rood) past eigenlijk niet meer zo bij de rest.
Hij is vierkant, maar daar kun je toch ook gewoon voor iets haken? Toch?

Kirsten, wat leuk, die foto's van je voorraad. Eigenlijk zouden we allemaal verplicht zo'n foto moeten plaatsen. Kijken wie er door de mand valt als "Meest Hebberig". ;)
dat gaat zeker, eerst een vierkant maken en dan in de rondte erom heen haken zonder te meerderen zodat hij omhoog gaat.

mijn voorraad... hmm 1 bakje van de hema (die gevlochten manden van 30 bij 30) vol, en 3 bollen van dat hele dunne garen. meer is t niet :D das allemaal al op
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:51:23 #272
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_87990852
Grappig pennenbakje van de zelfgemaakte Zpaggeti! (weet even neit van wie ook al keek ik er net nog naar :O)
En leuk kikkertje!

En Kirsten wat heb jeveel wol verzameld!!!!!! :D in zo'n korte tijd!

en uhm....weet allemaal niet meer :) wel allemaal leuks gelezen haha ;)

Heb echt een uur zitten wachten ofzo tot een arts van de SEH afkwam omdat ik dacht dat ik een patient moest bespreken, maar dat hoefde dus blijkbaar helemaal niet:S En veeel hoofdpijn van de honger ondertussen. Stond ik daarna in de supermarkt bedacht ik me dat m'n portomonnee nog in m'n klusje ligt in het ziekenhuis! :S had gelukkig thuis nog wat geld in een spaarpotje :)
goed tot zover mijn klaagzang ;)
ik mocht wel steriel staan bij een hele grote operatie :D
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:10:15 #273
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_87994736
Goed he trui, dat ik mijn mond gehouden heb zodat het echt een verrassing was. :D
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:19:11 #274
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_87995170
Goed bij deze haat ik veiligheidsoogjes.
Heb ze te dicht bij elkaar gedaan bij Sally en nu past dr snavel er niet tussen en ze is net een alien :(

Dat terwijl het zo'n coole struisvogel moest worden
pi_87995389
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:19 schreef EsseEi het volgende:
Goed bij deze haat ik veiligheidsoogjes.
Heb ze te dicht bij elkaar gedaan bij Sally en nu past dr snavel er niet tussen en ze is net een alien :(

Dat terwijl het zo'n coole struisvogel moest worden
haha en je kunt ze er niet uithalen.
Ok sorry O-)
Maar kun je de snavel niet iets kleiner maken?

Mn beertje krijgt trouwens een rokje en een hemd/tshirt, moet nog even kijken hoe of wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')