quote:Wat een leuk idee!Op dinsdag 26 oktober 2010 13:24 schreef Eska het volgende:
Welkom Truus!En wat Kirsten zegt; foto's graag.
TwistedDarling, succes en plezier met je grote klossen & haaknaald!
Kirsten, als je nou héél veel draad (over) hebt, en ook heel veel tijd, dan kun je een beetje zpagetti-effect bereiken door eerst een lànge ketting van lossen te maken, en daarmee dan gaan haken. Dat ben ik nu aan 't doen. Maar ik heb er eigenlijk al weer spijt vanDus ik hoop voor je dat zpagetti wel naar Zweden gestuurd kan worden.
quote:Nee, dat ging niet mailden ze terug. Naja, ik kom 19 december weer voor 2 weekjes terug dus dat is niet zo lang... Voorlopig kan ik het wel redden zo. Maar waar het me vooral om gaat is dat Zpagetti ( zo te zien) vrij stevig is, en dus wat gewicht kan hebben, in tegenstelling tot normale lapjes enzo!Op dinsdag 26 oktober 2010 13:24 schreef Eska het volgende:
Welkom Truus!En wat Kirsten zegt; foto's graag.
TwistedDarling, succes en plezier met je grote klossen & haaknaald!
Kirsten, als je nou héél veel draad (over) hebt, en ook heel veel tijd, dan kun je een beetje zpagetti-effect bereiken door eerst een lànge ketting van lossen te maken, en daarmee dan gaan haken. Dat ben ik nu aan 't doen. Maar ik heb er eigenlijk al weer spijt vanDus ik hoop voor je dat zpagetti wel naar Zweden gestuurd kan worden.
quote:Ja maar weet je wat het nou is... Ik heb hier geen oude t-shirts en thuis net alle oude troep weggegooidOp dinsdag 26 oktober 2010 13:39 schreef trui het volgende:
je kunt ook zelf 'zpagetti' maken he. van een paar goedkope of oude t-shirts bijvoorbeeld. zie deze groep op ravelry, daar staan een aantal linkjes naar handige tutorials.
quote:Dan moet ik die nog even vinden... Er is hier weinig goedkoop. Maar misschien kan ik bij de H&M goedkoop wat scoren.
quote:Ow, ja dan is t wel aardig wat.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:37 schreef kirsten. het volgende:
[..]
@ whooptidoo: ook voor 2 a 3 weken lang ermee bezig zijn? Ik troost mezelf maar dat er altijd nog mensen zijn die nog meer wol hebben
quote:dat gaat zeker, eerst een vierkant maken en dan in de rondte erom heen haken zonder te meerderen zodat hij omhoog gaat.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:42 schreef phluphy het volgende:
Welkom Truus!
Door al dat geklets krijg ik zin om onze poef ook op te leuken. Hij is van leer, maar de kleur (bordeaux-rood) past eigenlijk niet meer zo bij de rest.
Hij is vierkant, maar daar kun je toch ook gewoon voor iets haken? Toch?
Kirsten, wat leuk, die foto's van je voorraad. Eigenlijk zouden we allemaal verplicht zo'n foto moeten plaatsen. Kijken wie er door de mand valt als "Meest Hebberig".
quote:haha en je kunt ze er niet uithalen.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:19 schreef EsseEi het volgende:
Goed bij deze haat ik veiligheidsoogjes.
Heb ze te dicht bij elkaar gedaan bij Sally en nu past dr snavel er niet tussen en ze is net een alien
Dat terwijl het zo'n coole struisvogel moest worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |