abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 00:00:06 #226
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87962488
ah! leuke jongen! en oef, wat zat ie af en toe vast... en mooie muziek maakt hij!
ik vond 't een indrukwekkende documentaire! O+ hoe was 't voor jullie om 'm te zien?
in de haak.
pi_87963366
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:55 schreef Eska het volgende:
Indrukwekkend, Marjo. Zomaar zo'n kwetsbaar stukje mee kunnen/mogen kijken.

Heeft hij nou zowel bij die meneer als bij die mevrouw therapie gehad eigenlijk? Of was dat alleen voor de docu, dat hij bij beiden te zien was?
Bij die man was voor de docu. Bij Ilanda komt de hele groep eens per 3 weken bij elkaar, sommigen hebben ook individueel therapie bij haar.
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_87963583
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 00:00 schreef trui het volgende:
ah! leuke jongen! en oef, wat zat ie af en toe vast... en mooie muziek maakt hij!
ik vond 't een indrukwekkende documentaire! O+ hoe was 't voor jullie om 'm te zien?
Thanx.
Wij hebben de film donderdag tijdens de premiere gezien. Ik Vind het een mooie integere film, met respect gemaakt. Wel raar om jezelf en je familie zo te zien.

Nu stottert Kevin amper, zit hij veel lekkerder in zijn vel.
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 00:28:57 #229
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87963760
fijn dat het beter gaat! van hoe lang geleden zijn deze opnames?
in de haak.
pi_87963822
Fijn te lezen dat het inmiddels beter gaat. Opnames zijn al van wat langer geleden dan?
Wat een impact het toch kan hebben, hè. Communicatie heeft zo'n sleutelfunctie....
pi_87964609
Ik lees nog wel mee hoor. Was spontaan uitgelogd na mijn vakantie en had niks op haakgebied te melden.
Heb vandaag 4 bollen Wibragaren gekocht, meer mocht echt niet (heb namelijk zeker 50 bollen acryl op voorraad, naast een giga berg katoen en allerlei fantasiegarens).
Ben van gemeleerd acryl een ribbelsjaal aan het haken, het vordert gestaag. Weinig tijd/zin om thuis te haken, op vakantie af en toe wat gedaan terwijl ik bij het zwembad lag.
Leuk om te zien hoe snel nieuwkomers het haken onder de knie hebben gekregen.
pi_87967996
Echt, ik vind de foto's van deze kerel zo akelig :X Zoveel halfnaakte vrouwen in gehaakte lapjes en ontzettend ongelukkig kijkend :X

En de patronen heel lelijk :X

http://www.ravelry.com/designers/paul-weber
pi_87968031
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:59 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Dit is de kassabon _O-

[ afbeelding ]

Check de datum :P

12 bollen gekocht en ik heb er 6 over :o
100 gram per bol.
Haaknaald 4.5 schat ik...
Ooh super, dan kan ik een beetje inschatten wat dat me gaat kosten :P Bedankt! :)
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:38:40 #234
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87968522
oh inu, wat afschuwelijk inderdaad! :X
in de haak.
pi_87968583
Goedemorgen!
Heb iets beter geslapen maar nog steeds niet fantastisch. Ben iets minder snotterig maar mn neus zit nog wel dicht =(

En dan nu even een film uitzoeken en achter de computer haken.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:45:08 #236
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87968635
doedezemaar, welkom terug!
in de haak.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:38:03 #237
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_87969782
Jaiks Inu! Wat een enge foto's! :o :D
pi_87971558
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 09:05 schreef Inu het volgende:
Echt, ik vind de foto's van deze kerel zo akelig :X Zoveel halfnaakte vrouwen in gehaakte lapjes en ontzettend ongelukkig kijkend :X

[ afbeelding ]

En de patronen heel lelijk :X

http://www.ravelry.com/designers/paul-weber
Oh, wat een vreselijke dingen zijn dat! :r Waarom hebben die vrouwen toegestemd met die foto's!?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:01:19 #239
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_87972368
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 11:35 schreef knitwit het volgende:

[..]

Oh, wat een vreselijke dingen zijn dat! :r Waarom hebben die vrouwen toegestemd met die foto's!?
Ik denk dat ze zich dat zelf ook afvragen, vandaar die ongelukkige blik. ;)

Oh trui, je had laatst nog gevraagd of de poncho al klaar is. :o Nou :o Nee! :o
De meeste dagen heb ik geen tijd om te haken. In de weekenden probeer ik er zoveel mogelijk aan te werken, maar ook daar is de tijd schaars. Ik heb een hobby-conflict, ze strijden onderling om zoveel mogelijk tijd. :P
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:03:50 #240
112092 Mynerfius
Creapy crawlie
pi_87972436
Die topjes :X Horrible!

Leuke uiltjeskikker Arual! O+ je hebt er altijd zo lekker snel resultaat van als je iets kleins maakt!

Wat doen jullie eigenlijk allemaal met jullie haakwerken? Ik begin langzamerhand een klein stuwmeer aan knuffeltjes te krijgen maar ik vind het toch moeilijk om ze weg te geven :@ maar neerzetten is ook weer zo...

Gisteren samen met een vriendin bloempjes gehaakt, dus ik denk dat ik er een haakvriendin bij heb *O*
pi_87972566
Ik geef bijna alles weg, maar ik maak dan ook niet van die kleine knuffeltjes. Vind ze er erg leuk uitzien, maar vind het niet ontspannend genoeg, dat gepriegel en opletten.
pi_87972782
Oh my, die foto's :o :X

Ik maak eigenlijk alleen maar dingen die ik ook echt ga gebruiken. Een enkele uitzondering daargelaten. Maar dan ontfermen m'n kinders zich er wel over. :P

[ Bericht 11% gewijzigd door Eska op 26-10-2010 13:16:36 ]
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:18:35 #243
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_87972916
M'n eerste zpagetti is binnen. Jeumig wat zijn die klossen groot. _O-
En een nieuwe, enorme, haaknaald erbij natuurlijk. Ben benieuwd of ik er wat moois van kan maken.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_87973714
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 00:28 schreef trui het volgende:
fijn dat het beter gaat! van hoe lang geleden zijn deze opnames?
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 00:30 schreef Eska het volgende:
Fijn te lezen dat het inmiddels beter gaat. Opnames zijn al van wat langer geleden dan?
Wat een impact het toch kan hebben, hè. Communicatie heeft zo'n sleutelfunctie....
Opnamens zijn minstens een half jaar geleden.

Mensen beseffen vaak niet wat een invloed het stotteren geeft op de gene die stottert maar ook om de mensen erom heen.

Nu maar weer verder met haken ;)
Woeiii - Blog
pi_87973738
Jeej weer een beertje af. Nou ja de onderdelen, alleen nog ''even" de onderdelen in elkaar zetten zodat het ook ergens op lijkt.

Ga nu een witte grotere maken, en dan kijken of ik een jurkje kan maken ofzo O+
pi_87973908
Oh nog even lekker laat: Marjo: wat een leuke deken! En die gekleurde kussentjes van Arual O+ Van zulke kleurtjes word ik echt blij.
pi_87974088
Hallo allemaal!

Ik lees al een behoorlijke tijd mee en heb al veel inspiratie uit dit forum (en de voorgaande 47 ;) ) gehaald. Het leek me wel zo eerlijk ook af en toe eens wat creaties te showen en niet alleen maar stiekum mee te lezen en ideeen te pikken.
Ik heb nog niet heel veel gemaakt, brei en quilt ook redelijk wat naast het haken en heb nogal moeite met dingen afmaken, maar daar ben ik volgens mij niet de enige in. Ik ben op het moment een baby mutsje aan het priegelen en heb net een zpaghetti poef gemaakt, waar ik erg blij mee ben. Ik heb wel 100.000 dingen op mn to do lijst staan, dus zal regelmatig eens wat fotootjes plaatsen als ik ergens klaar mee ben.

Veel haakplezier!!
pi_87974730
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 12:51 schreef Truus1981 het volgende:
Hallo allemaal!

Ik lees al een behoorlijke tijd mee en heb al veel inspiratie uit dit forum (en de voorgaande 47 ;) ) gehaald. Het leek me wel zo eerlijk ook af en toe eens wat creaties te showen en niet alleen maar stiekum mee te lezen en ideeen te pikken.
Ik heb nog niet heel veel gemaakt, brei en quilt ook redelijk wat naast het haken en heb nogal moeite met dingen afmaken, maar daar ben ik volgens mij niet de enige in. Ik ben op het moment een baby mutsje aan het priegelen en heb net een zpaghetti poef gemaakt, waar ik erg blij mee ben. Ik heb wel 100.000 dingen op mn to do lijst staan, dus zal regelmatig eens wat fotootjes plaatsen als ik ergens klaar mee ben.

Veel haakplezier!!
Welkom :) Foto's plaatsen: graag! Altijd leuk om te zien wat mensen maken!

Ik heb net zpagetti gemaild of ze ook naar Zweden verzenden, want ik wil een mand waarin ik alle troepjes kan doen waar ik half mee bezig ben ( ooh ooh, dat is er al zoveel....).. Ik zal zo eens wat foto's uploaden van de wol/katoen die ik in, wat zal het zijn, 2 á 3 weken verzameld/opgestuurd heb gekregen (met dank aan vriendlief die thuis even mijn woldoos heeft geplunderd en opgestuurd... Helaas was die slimmerd vergeten mijn naam erop te zetten ( gelukkig wel adres) met als gevolg dat het aan de andere kant van Stockholm bij het sorteercentrum af te halen was... Raar systeem maar zonder naam kan je het niet bij het dichtstbijzijnde pressbyrann ophalen...)
pi_87975186
Nou hier de foto's dan:
Het katoen, onder de grote bol milano-wol (die kon ik natuurlijk nergens kwijt) liggen nog meer restjes

De wol: soms dubbel opgestapeld want anders past het niet meer:

Nog wat andere wol die ik niet meer kwijt kan :( De bollen zijn handgeverfd, van vikingen gekocht (yarrr :D , wel in Nederland) en supermooi, ze hebben ook wat kleurverloop in de bollen als in niet elke stukje is even oranje/blauw/bruin.

Mijn regenboogvogel, heb ik gisteren gemaakt! Ik vind felle kleurtjes echt supergaaf, het liefste zou mijn hele kamer een grote regenboog zijn maar dit vogeltje volstaat ook voorlopig.

En om dan even mijn voortgang te evalueren, het huidige lapje (links) voor het haaknaaldenzakje, en rechts mijn eerste lapje ( wat ik om sentimentele redenen niet weg kan doen :P)
pi_87975364
Welkom Truus! :) En wat Kirsten zegt; foto's graag. ;)

TwistedDarling, succes en plezier met je grote klossen & haaknaald! :D

Kirsten, als je nou héél veel draad (over) hebt, en ook heel veel tijd, dan kun je een beetje zpagetti-effect bereiken door eerst een lànge ketting van lossen te maken, en daarmee dan gaan haken. Dat ben ik nu aan 't doen. Maar ik heb er eigenlijk al weer spijt van :+ Dus ik hoop voor je dat zpagetti wel naar Zweden gestuurd kan worden. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')