quote:Bij die man was voor de docu. Bij Ilanda komt de hele groep eens per 3 weken bij elkaar, sommigen hebben ook individueel therapie bij haar.Op maandag 25 oktober 2010 23:55 schreef Eska het volgende:
Indrukwekkend, Marjo. Zomaar zo'n kwetsbaar stukje mee kunnen/mogen kijken.
Heeft hij nou zowel bij die meneer als bij die mevrouw therapie gehad eigenlijk? Of was dat alleen voor de docu, dat hij bij beiden te zien was?
quote:Thanx.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:00 schreef trui het volgende:
ah! leuke jongen! en oef, wat zat ie af en toe vast... en mooie muziek maakt hij!
ik vond 't een indrukwekkende documentaire!hoe was 't voor jullie om 'm te zien?
quote:Ooh super, dan kan ik een beetje inschatten wat dat me gaat kostenOp maandag 25 oktober 2010 22:59 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dit is de kassabon![]()
[ afbeelding ]
Check de datum![]()
12 bollen gekocht en ik heb er 6 over![]()
100 gram per bol.
Haaknaald 4.5 schat ik...
quote:Oh, wat een vreselijke dingen zijn dat!Op dinsdag 26 oktober 2010 09:05 schreef Inu het volgende:
Echt, ik vind de foto's van deze kerel zo akeligZoveel halfnaakte vrouwen in gehaakte lapjes en ontzettend ongelukkig kijkend
[ afbeelding ]
En de patronen heel lelijk
http://www.ravelry.com/designers/paul-weber
quote:Ik denk dat ze zich dat zelf ook afvragen, vandaar die ongelukkige blik.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:35 schreef knitwit het volgende:
[..]
Oh, wat een vreselijke dingen zijn dat!Waarom hebben die vrouwen toegestemd met die foto's!?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 00:28 schreef trui het volgende:
fijn dat het beter gaat! van hoe lang geleden zijn deze opnames?
quote:Opnamens zijn minstens een half jaar geleden.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:30 schreef Eska het volgende:
Fijn te lezen dat het inmiddels beter gaat. Opnames zijn al van wat langer geleden dan?
Wat een impact het toch kan hebben, hè. Communicatie heeft zo'n sleutelfunctie....
quote:WelkomOp dinsdag 26 oktober 2010 12:51 schreef Truus1981 het volgende:
Hallo allemaal!
Ik lees al een behoorlijke tijd mee en heb al veel inspiratie uit dit forum (en de voorgaande 47) gehaald. Het leek me wel zo eerlijk ook af en toe eens wat creaties te showen en niet alleen maar stiekum mee te lezen en ideeen te pikken.
Ik heb nog niet heel veel gemaakt, brei en quilt ook redelijk wat naast het haken en heb nogal moeite met dingen afmaken, maar daar ben ik volgens mij niet de enige in. Ik ben op het moment een baby mutsje aan het priegelen en heb net een zpaghetti poef gemaakt, waar ik erg blij mee ben. Ik heb wel 100.000 dingen op mn to do lijst staan, dus zal regelmatig eens wat fotootjes plaatsen als ik ergens klaar mee ben.
Veel haakplezier!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |