quote:gaan we lelijk doen?
quote:geen idee welke foto je bedoeld maar het antwoord is meeOp vrijdag 22 oktober 2010 20:49 schreef oranjekoek het volgende:
Ik heb je ook gehyved! Is die foto niet wat oud?
quote:Je foto op Hyves! Zit je na 3 jaar nog in de verhuisdozen?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee welke foto je bedoeld maar het antwoord is mee
quote:ja hoor sommige dingen wel!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je foto op Hyves! Zit je na 3 jaar nog in de verhuisdozen?
quote:Weet je nog wat er in zit?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hoor sommige dingen wel!
Waarom alles oppakken
quote:ja tuurlijk ik weet toch wel wat ik van mij in dozen stop
quote:ik ookOp vrijdag 22 oktober 2010 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
Is Tezz weg?
Ik wil een foto van je jurk
quote:dat is een ander jurkje!
quote:Ik ga vast! Ik zie jullie daar wel.
quote:mooie man hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 20:42 schreef dandybleu het volgende:
ha hallo aangenaam kennis te maken
hier een van mij
[ afbeelding ]
quote:Mijn vriend is weer thuis, dat scheelt al een piepklein stukje
quote:uhm piep klein?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mijn vriend is weer thuis, dat scheelt al een piepklein stukje
quote:Ik heb ook een herfst dipje.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:59 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha tho=mas
dankje wel
verveling hier : herfst dipje ha ah
quote:bedenk je dan maar in Australië is het voorjaar hahaOp vrijdag 22 oktober 2010 22:59 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha tho=mas
dankje wel
verveling hier : herfst dipje ha ah
quote:je hebt een smurfOp vrijdag 22 oktober 2010 23:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hij is 20 centimeter kleiner dan ik.
quote:Wat?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
bedenk je dan maar in Australië is het voorjaar haha
Haha hetfst? Voorjaat wat ik blieg ha ha
quote:Hey! Die heb ik net nog gelezen!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:05 schreef Michhas het volgende:
Waarom stoppen mensen niet gewoon?
Ik moet dit toch even posten hierHeb wel een mooie discussie met TS op gang gezet
quote:fok discussies:')_!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hey! Die heb ik net nog gelezen!
quote:Leuk heOp vrijdag 22 oktober 2010 23:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hey! Die heb ik net nog gelezen!
quote:nodig watOp vrijdag 22 oktober 2010 23:08 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet zo ontzettend nodig, maar mijn nagels zijn nog niet droog genoeg
quote:TS gebruikt haar handen bij het nodig moeten.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:08 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op mijn paspoort staat 1.89 maar volgens mij is het 1.86Op vrijdag 22 oktober 2010 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
fok discussies:')_!
Ps ik ben 2 meter 1 dus wie is nu de reus
quote:haha imagine that. Ze drogen wel snel toch?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:08 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Haha weinig bijzonders
quote:Lekker mutsjeOp vrijdag 22 oktober 2010 23:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Haha weinig bijzonders
Ik vond mijn inval alleen wel mooi (wel een beetje brutaal van mij hihi). Ze wisten niet meer zo goed wat ze moesten zeggen geloof ik
quote:Ja, drogen drogen. Ze lijken dan droog maar als je er een nagel in zet blijkt het nog niet echt echt droog te zijn.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha imagine that. Ze drogen wel snel toch?
quote:Ja verdorie, ik ben niet zo goed met woorden.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Haha weinig bijzonders
Ik vond mijn inval alleen wel mooi (wel een beetje brutaal van mij hihi). Ze wisten niet meer zo goed wat ze moesten zeggen geloof ik
quote:Je kan wel gaan hoor, wees voorzichtig!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, drogen drogen. Ze lijken dan droog maar als je er een nagel in zet blijkt het nog niet echt echt droog te zijn.
quote:Ja manOp vrijdag 22 oktober 2010 23:26 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je bent zo mooi mannelijk in dat koekiemonstershirt en dat elfenmutsje op.
quote:Ik wil me onderwerpen aan jou. Je mag door mijn gitzwarte haren strelen en me diep in mijn Perzische ogen kijken. Samen stichten we de Ummah, samen veroveren we Jeruzalem terug.
quote:I object!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:28 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik wil me onderwerpen aan jou. Je mag door mijn gitzwarte haren strelen en me diep in mijn Perzische ogen kijken. Samen stichten we de Ummah, samen veroveren we Jeruzalem terug.
quote:Wat is dat eigenlijk. Op iedere site word ik doodgespamt met online boerderijspellen en Age of Empires-klonen.
quote:Dat hoor ik vakerOp vrijdag 22 oktober 2010 23:28 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik wil me onderwerpen aan jou. Je mag door mijn gitzwarte haren strelen en me diep in mijn Perzische ogen kijken. Samen stichten we de Ummah, samen veroveren we Jeruzalem terug.
quote:Jij wordt koningen van de Ummah, zodra wij de nation of islam hebben gesticht. 1 Khaliefa, 1 leger van 10000000 moslims, die samen vechten voor eenheid en overheersing. Onze hoofdstad zal Jeruzalem worden (Al Qud) en aldaar zullen wij trouwen en onze huwelijksnacht beleven.
quote:Dit speelt zich af in de griekse oudheid, ik heb een mooie stad gebouwd maar word steeds aangevallen. Het lijkt erop dat ik word overgenomen.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk. Op iedere site word ik doodgespamt met online boerderijspellen en Age of Empires-klonen.
quote:Terwijl jij intiem doet met mannenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:31 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jij wordt koningen van de Ummah, zodra wij de nation of islam hebben gesticht. 1 Khaliefa, 1 leger van 10000000 moslims, die samen vechten voor eenheid en overheersing. Onze hoofdstad zal Jeruzalem worden (Al Qud) en aldaar zullen wij trouwen en onze huwelijksnacht beleven.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:31 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jij wordt koningen van de Ummah, zodra wij de nation of islam hebben gesticht. 1 Khaliefa, 1 leger van 10000000 moslims, die samen vechten voor eenheid en overheersing. Onze hoofdstad zal Jeruzalem worden (Al Qud) en aldaar zullen wij trouwen en onze huwelijksnacht beleven.
quote:Sort of Runescape deluxe?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dit speelt zich af in de griekse oudheid, ik heb een mooie stad gebouwd maar word steeds aangevallen. Het lijkt erop dat ik word overgenomen.
quote:Wat doe je? Ik snap er niets van.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Terwijl jij intiem doet met mannen
Hmmm
quote:ja hallo wat moest je nodig vroeg ik
quote:Dat was maar voor te lachen hè.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hmmm
quote:Die mannen waar je het over hebt doen overigens niet intiem terugOp vrijdag 22 oktober 2010 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hmmm
quote:Ha ha okie dokieOp vrijdag 22 oktober 2010 23:33 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat was maar voor te lachen hè.ha ha ha kusje :$
quote:homotjeOp vrijdag 22 oktober 2010 23:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die mannen waar je het over hebt doen overigens niet intiem terug
quote:Die zin doet me aan Lambik denkenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:33 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat was maar voor te lachen hè.ha ha ha kusje :$
quote:ooh nice to know
quote:Er zijn echt heel veel van die spellen volgens mij. Is dat gekoppeld aan andere sites, gelijk farmville etc.?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dit speelt zich af in de griekse oudheid, ik heb een mooie stad gebouwd maar word steeds aangevallen. Het lijkt erop dat ik word overgenomen.
quote:Dat zou goed kunnen. Hij is een goede vriend van mij.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Die zin doet me aan Lambik denken
quote:ja, het is inderdaad aan andere spellen gekoppeld. Verder speel ik alleen Kapi-Regnum. Ik heb een tijdje the west gespeeld. Maar alles gaat zo vervelen.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:36 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Er zijn echt heel veel van die spellen volgens mij. Is dat gekoppeld aan andere sites, gelijk farmville etc.?
quote:Doe hem de groeten en vraag of ik ook eens mee mag doen in het verhaal.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:37 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen. Hij is een goede vriend van mij.
quote:Ze zijn ook een stuk dunner dan vroegerOp vrijdag 22 oktober 2010 23:45 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dan kom je wel in die nieuwe versies. Die slaan de plank volledig mis.
quote:Er horen 56 pagina's in te zitten.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:46 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ze zijn ook een stuk dunner dan vroeger
quote:Ik heb er net een gekocht, even tellen.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Er horen 56 pagina's in te zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:van uit hier ook goedemorgen
quote:ik ook
quote:hier ookOp zaterdag 23 oktober 2010 12:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook
Gaat wel even duren vootdat ik er uit ga ook
quote:ik rond 1uur maar sliep pas rond half 4!Op zaterdag 23 oktober 2010 12:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hier ooklag er pas om half 7 in vanochtend
quote:ik lag er heel vroeg al in. volgens mij na mijn sms naar tezz. en toen werd ik dus weer wakker om half 3 ofzo. tot half 7 zitten smsen met mijn eerste ex die nachtdienst hadOp zaterdag 23 oktober 2010 12:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik rond 1uur maar sliep pas rond half 4!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik lag er heel vroeg al in. volgens mij na mijn sms naar tezz. en toen werd ik dus weer wakker om half 3 ofzo. tot half 7 zitten smsen met mijn eerste ex die nachtdienst had
quote:en de telefoonrekening te spekkenOp zaterdag 23 oktober 2010 13:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ja ook.een manier om de nacht door te komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |