quote:bedenk je dan maar in Australië is het voorjaar hahaOp vrijdag 22 oktober 2010 22:59 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha tho=mas
dankje wel
verveling hier : herfst dipje ha ah
quote:je hebt een smurfOp vrijdag 22 oktober 2010 23:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hij is 20 centimeter kleiner dan ik.
quote:Wat?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
bedenk je dan maar in Australië is het voorjaar haha
Haha hetfst? Voorjaat wat ik blieg ha ha
quote:Hey! Die heb ik net nog gelezen!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:05 schreef Michhas het volgende:
Waarom stoppen mensen niet gewoon?
Ik moet dit toch even posten hierHeb wel een mooie discussie met TS op gang gezet
quote:fok discussies:')_!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hey! Die heb ik net nog gelezen!
quote:Leuk heOp vrijdag 22 oktober 2010 23:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hey! Die heb ik net nog gelezen!
quote:nodig watOp vrijdag 22 oktober 2010 23:08 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet zo ontzettend nodig, maar mijn nagels zijn nog niet droog genoeg
quote:TS gebruikt haar handen bij het nodig moeten.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:08 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op mijn paspoort staat 1.89 maar volgens mij is het 1.86Op vrijdag 22 oktober 2010 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
fok discussies:')_!
Ps ik ben 2 meter 1 dus wie is nu de reus
quote:haha imagine that. Ze drogen wel snel toch?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:08 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Haha weinig bijzonders
quote:Lekker mutsjeOp vrijdag 22 oktober 2010 23:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Haha weinig bijzonders
Ik vond mijn inval alleen wel mooi (wel een beetje brutaal van mij hihi). Ze wisten niet meer zo goed wat ze moesten zeggen geloof ik
quote:Ja, drogen drogen. Ze lijken dan droog maar als je er een nagel in zet blijkt het nog niet echt echt droog te zijn.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha imagine that. Ze drogen wel snel toch?
quote:Ja verdorie, ik ben niet zo goed met woorden.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Haha weinig bijzonders
Ik vond mijn inval alleen wel mooi (wel een beetje brutaal van mij hihi). Ze wisten niet meer zo goed wat ze moesten zeggen geloof ik
quote:Je kan wel gaan hoor, wees voorzichtig!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, drogen drogen. Ze lijken dan droog maar als je er een nagel in zet blijkt het nog niet echt echt droog te zijn.
quote:Ja manOp vrijdag 22 oktober 2010 23:26 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je bent zo mooi mannelijk in dat koekiemonstershirt en dat elfenmutsje op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |