quote:Doe hem de groeten en vraag of ik ook eens mee mag doen in het verhaal.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:37 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen. Hij is een goede vriend van mij.
quote:Ze zijn ook een stuk dunner dan vroegerOp vrijdag 22 oktober 2010 23:45 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dan kom je wel in die nieuwe versies. Die slaan de plank volledig mis.
quote:Er horen 56 pagina's in te zitten.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:46 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ze zijn ook een stuk dunner dan vroeger
quote:Ik heb er net een gekocht, even tellen.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Er horen 56 pagina's in te zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:van uit hier ook goedemorgen
quote:ik ook
quote:hier ookOp zaterdag 23 oktober 2010 12:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook
Gaat wel even duren vootdat ik er uit ga ook
quote:ik rond 1uur maar sliep pas rond half 4!Op zaterdag 23 oktober 2010 12:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hier ooklag er pas om half 7 in vanochtend
quote:ik lag er heel vroeg al in. volgens mij na mijn sms naar tezz. en toen werd ik dus weer wakker om half 3 ofzo. tot half 7 zitten smsen met mijn eerste ex die nachtdienst hadOp zaterdag 23 oktober 2010 12:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik rond 1uur maar sliep pas rond half 4!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik lag er heel vroeg al in. volgens mij na mijn sms naar tezz. en toen werd ik dus weer wakker om half 3 ofzo. tot half 7 zitten smsen met mijn eerste ex die nachtdienst had
quote:en de telefoonrekening te spekkenOp zaterdag 23 oktober 2010 13:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ja ook.een manier om de nacht door te komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |