quote:Hoop ik ookOp vrijdag 22 oktober 2010 18:32 schreef PsychoTheRapist het volgende:
TNT bezorgt toch ook 's zaterdags ?
quote:Een spel is zeker een pakketjeOp vrijdag 22 oktober 2010 23:11 schreef delano.888 het volgende:
Idd
Zaterdag pakketjes wel, maandag niet.
quote:Tenzij bubbeltjesenvelop.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:14 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Een spel is zeker een pakketje
quote:ikhoorjenietikhoorjenietikhoorjeniet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
quote:Ik ken hetOp zaterdag 23 oktober 2010 01:20 schreef SoldMayor het volgende:
Heb al 7 uur gespeeld en pas 1 quest gedaan..![]()
quote:Hoezo verneukt? Het doet precies wat het zegt, het maakt het 'very easy'.Op zaterdag 23 oktober 2010 10:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Net gelezen dat very easy het spel dus wel verneukt, 200% player dmg, 50% enemy dmg.
Ah en er is nog een geld glitch
quote:Zo wil je toch niet spelen? Pff net bij die NCR facility geweest, dat was een vechtpartijOp zaterdag 23 oktober 2010 10:34 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Hoezo verneukt? Het doet precies wat het zegt, het maakt het 'very easy'.
quote:Ik denk fallout, heb er ook zelf wel 2x last van gehad..Op zaterdag 23 oktober 2010 12:11 schreef LangeJan het volgende:
Geweldig sfeertje. Alleen ben ik een beetje zuur dat na 2 uur spelen en 2 quests gedaan hebbende gisterenavond ik de eerste freezealweer had, het gebeurde toen ik een stuk verder de wastelands in kwam en een friendly NPC tegenkwam... na 2 uur al!
Zou het mijn PS3 zijn? Bij FO3 had ik het ook en eigenlijk is de Fallout serie het enige wat meer dan 2/3/4/5 uur achtereen gespeeld wordt op de PS3.. oververhitting probleempje misschien?
quote:Hij is wel onderhand alweer 4 jaar oud, misschien eens open maken en schoonmaken. 4 jaar in mijn huis betekend een aardige nicotine aanslag binnenin waarschijnlijkOp zaterdag 23 oktober 2010 12:33 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ik denk fallout, heb er ook zelf wel 2x last van gehad..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |