quote:Prima, mits een lekkere vrouwelijke assistente, liefst zonder enige werkervaring whatsoeverOp woensdag 20 oktober 2010 21:37 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik moet dan wel een pc, kantoor, koffie, onkosten. Een assistent. Die ik zelf wil aanwijzen.
quote:Hey. Die tent. Ik ben er al uit. Stop eens met lokken. It's okay.Op woensdag 20 oktober 2010 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je doet zelf niet heel veel anders vermoed ik.
quote:The Force is strong with this one.Op woensdag 20 oktober 2010 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die nooit Star Wars hebben gezien en nu zal ik wel weer commentaar krijgen
quote:Hehe, ik denk dat dat wel de vergelijking is op dit momentOp woensdag 20 oktober 2010 21:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik prefereer slopende en stelende bontkraagjes any minute boven VINEX-terroristen met nageslacht.
quote:Mannelijk natuurlijk. Doh. En op drukke momenten twee.Op woensdag 20 oktober 2010 21:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima, mits een lekkere vrouwelijke assistente, liefst zonder enige werkervaring whatsoever.
quote:Ze is naar buiten, Air! Sla je slag!Op woensdag 20 oktober 2010 21:39 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hey. Die tent. Ik ben er al uit. Stop eens met lokken. It's okay.
quote:Zeker niet. Ik heb een imago laag te houden.
quote:"meldtOp woensdag 20 oktober 2010 21:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima, mits een lekkere vrouwelijke assistente, liefst zonder enige werkervaring whatsoever.
quote:Ja Joe
quote:Wederzijds babe
quote:Zou het overdreven zijn als ik me hierbij aanmeldOp woensdag 20 oktober 2010 21:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Dan alOp woensdag 20 oktober 2010 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, natuurlijk niet, daarom gaan we 26 november ook meeten
quote:Zolang ik je nog niet mijn slaapkamer heb ingelokt ga ik door.Op woensdag 20 oktober 2010 21:39 schreef Natalie78 het volgende:
Hey. Die tent. Ik ben er al uit. Stop eens met lokken. It's okay.
quote:Het zijn geen standaard studieboeken ofzo
quote:Iedereen hier kent je al lang en breed manOp woensdag 20 oktober 2010 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik heb een imago laag te houden.
quote:
quote:opletten
quote:
quote:Aan de laatste eis voldoe je sowiesoOp woensdag 20 oktober 2010 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou het overdreven zijn als ik me hierbij aanmeld
quote:Zeg, wil jij niet van die opwindende dingen posten.
quote:'Mijn' slaapkamer?Op woensdag 20 oktober 2010 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang ik je nog niet mijn slaapkamer heb ingelokt ga ik door.
quote:nu al aan me twijfelen?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:41 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Sorry. Alleen mannen. Wie is er goed in tikken en koffie zetten?
quote:Het is gewoon de spanning!
quote:Zelfs al het nieuwe vlees?Op woensdag 20 oktober 2010 21:40 schreef MissMSX het volgende:
Iedereen hier kent je al lang en breed man
quote:Ok, bedankt voor uw interesse, bel ons niet, wij bellen u.Op woensdag 20 oktober 2010 21:39 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Mannelijk natuurlijk. Doh. En op drukke momenten twee.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:41 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
quote:Ok, dan ben ik de karate kid en jij mijn mentorOp woensdag 20 oktober 2010 21:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zijn geen standaard studieboeken ofzo.
Later maken we er een film over!. Karate-kid style
.
quote:kan best een spijkertje in een blokje hout rammen.. en koffie, och, senseo voor jou en espresso voor mij, gaat prima!Op woensdag 20 oktober 2010 21:41 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
quote:Ik wil wel je prive secetaresse zijnOp woensdag 20 oktober 2010 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, wil jij niet van die opwindende dingen posten.
quote:Ik kan heel goed tikken. Buk maar.Op woensdag 20 oktober 2010 21:41 schreef Natalie78 het volgende:
quote:Sorry net koffie gezet, is al weer op.Op woensdag 20 oktober 2010 21:41 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
quote:
quote:Kies mij!Op woensdag 20 oktober 2010 21:41 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
quote:Wie is die gast?Op woensdag 20 oktober 2010 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iedereen hier kent je al lang en breed man
quote:Ja, dan al. Ik meet te veel FOK!kers in te korte tijd. Ik weet nou niet of dat negatief of positief voor mijn sociale leven is.
quote:Hoe wist je dat ik daar op doeldeOp woensdag 20 oktober 2010 21:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan de laatste eis voldoe je sowieso.
quote:Volgens mij gaat er een automatisch AirwiN-alert af voor alle nieuwelingen
quote:Hihi komenOp woensdag 20 oktober 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
toch flips, vrijdag is toch de dag dat je komt?
quote:positief uiteraardOp woensdag 20 oktober 2010 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, dan al. Ik meet te veel FOK!kers in te korte tijd. Ik weet nou niet of dat negatief of positief voor mijn sociale leven is.
quote:[..]
Hoe wist je dat ik daar op doelde
quote:je twijfelt aan m'n geheugen dusOp woensdag 20 oktober 2010 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, enkel een geheugensteuntje
quote:Dat geloof ik graag.Op woensdag 20 oktober 2010 21:41 schreef krengetje het volgende:
Ik wil wel je prive secetaresse zijn
quote:Das het inzicht van de meester
quote:[dementiemodus] Geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |