quote:Ik hoef die troep niet
quote:you'd better, or else...
quote:Prima, mits een lekkere vrouwelijke assistente, liefst zonder enige werkervaring whatsoeverOp woensdag 20 oktober 2010 21:37 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik moet dan wel een pc, kantoor, koffie, onkosten. Een assistent. Die ik zelf wil aanwijzen.
quote:Hey. Die tent. Ik ben er al uit. Stop eens met lokken. It's okay.Op woensdag 20 oktober 2010 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je doet zelf niet heel veel anders vermoed ik.
quote:The Force is strong with this one.Op woensdag 20 oktober 2010 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die nooit Star Wars hebben gezien en nu zal ik wel weer commentaar krijgen
quote:Hehe, ik denk dat dat wel de vergelijking is op dit momentOp woensdag 20 oktober 2010 21:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik prefereer slopende en stelende bontkraagjes any minute boven VINEX-terroristen met nageslacht.
quote:Mannelijk natuurlijk. Doh. En op drukke momenten twee.Op woensdag 20 oktober 2010 21:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima, mits een lekkere vrouwelijke assistente, liefst zonder enige werkervaring whatsoever.
quote:Ze is naar buiten, Air! Sla je slag!Op woensdag 20 oktober 2010 21:39 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hey. Die tent. Ik ben er al uit. Stop eens met lokken. It's okay.
quote:Zeker niet. Ik heb een imago laag te houden.
quote:"meldtOp woensdag 20 oktober 2010 21:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima, mits een lekkere vrouwelijke assistente, liefst zonder enige werkervaring whatsoever.
quote:Ja Joe
quote:Wederzijds babe
quote:Zou het overdreven zijn als ik me hierbij aanmeldOp woensdag 20 oktober 2010 21:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Dan alOp woensdag 20 oktober 2010 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, natuurlijk niet, daarom gaan we 26 november ook meeten
quote:Zolang ik je nog niet mijn slaapkamer heb ingelokt ga ik door.Op woensdag 20 oktober 2010 21:39 schreef Natalie78 het volgende:
Hey. Die tent. Ik ben er al uit. Stop eens met lokken. It's okay.
quote:Het zijn geen standaard studieboeken ofzo
quote:Iedereen hier kent je al lang en breed manOp woensdag 20 oktober 2010 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik heb een imago laag te houden.
quote:
quote:opletten
quote:
quote:Aan de laatste eis voldoe je sowiesoOp woensdag 20 oktober 2010 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou het overdreven zijn als ik me hierbij aanmeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |