quote:Hij heet Lars hier
quote:Ja sorry, ik kijk naar Aidan.
quote:Ja, met zn kutklarinetOp woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
Het is echt een eikel in die film
In SaTC vond ik hem wel okay.
quote:Leugenaar!Op woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
Het is echt een eikel in die film
In SaTC vond ik hem wel okay.
quote:Ja, ik vind elk stukje leuk hoor, dus ik ben aan het meekijkenOp woensdag 20 oktober 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
Tombo, had je hem al eens gezien?
Ja he? Want dan kan je er zó weer in vallen, ook al heb je het begin gemist
quote:
quote:Een instorting gehadOp woensdag 20 oktober 2010 21:19 schreef trovey het volgende:
Computerkast zit weer provisorisch in elkaar nadat het ding weer eens helemaal is ingestort....met mij eronder.
| ....nu een dikke hand en een bult zo groot als een ei op mijn hoofd , dat geplastificeerde spaanplaat is harder dan je denkt, zeker als de planken vol staan met spullen.
Tijd voor een nieuwe want deze vertrouw ik niet meer, alleen die prijzen voor dichte computerkasten.
![]()
Nu even een paar uurtjes weg.![]()
quote:Speel jij klarinet?
quote:Als ik zo'n film kijk hunt ik nietOp woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef Cat22 het volgende:
Spelfout in de TT.![]()
En gemiste kans voor lapo huntress Tombo!
quote:Greeeeys, wil je er ook even spoilertags omheen zetten?
quote:APK!
quote:speeldeOp woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Speel jij klarinet?
Ik vind het bij hem een kutklarinet omdat ie zn muziek belangrijker vindt dan Sarah
[..]
Als ik zo'n film kijk hunt ik niet
quote:Ja, voor jou doet ze het wél waarschijnlijk.Op woensdag 20 oktober 2010 21:22 schreef Goodbye het volgende:
Oh, Greys, wil jij het even aanpassen?
quote:Ik krijg echt heel verkeerde associaties bij het word kutklarinet.Op woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Speel jij klarinet?
Ik vind het bij hem een kutklarinet omdat ie zn muziek belangrijker vindt dan Sarah
[..]
Als ik zo'n film kijk hunt ik niet
quote:
quote:Pasta met kip en spinazie en mozarella
quote:Goodbye vroeg het zo liefOp woensdag 20 oktober 2010 21:24 schreef senesta het volgende:
Als ik Greys zou zijn he....dan zou ik zeggen...
[..]
quote:Welk liedje?Op woensdag 20 oktober 2010 21:25 schreef APK het volgende:
[..]
Pasta met kip en spinazie en mozarella![]()
Oeh, leuk liedje.
quote:Oh, had ik het in FB moeten vragen?Op woensdag 20 oktober 2010 21:24 schreef senesta het volgende:
[..]
quote:Hihihihihi!Op woensdag 20 oktober 2010 21:24 schreef senesta het volgende:
[..]
quote:Ik ben haar verrie spesjul leedie frendOp woensdag 20 oktober 2010 21:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, voor jou doet ze het wél waarschijnlijk.
quote:Ja dat is waar, ik hoopte dat Cat het zou gaan vragen, dan was hij perfect geweest he?
quote:LekkerOp woensdag 20 oktober 2010 21:25 schreef APK het volgende:
[..]
Pasta met kip en spinazie en mozarella![]()
Oeh, leuk liedje.
quote:Dan had ik al mijn venijn gespuwd uiteraard!Op woensdag 20 oktober 2010 21:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja dat is waar, ik hoopte dat Cat het zou gaan vragen, dan was hij perfect geweest he?
quote:Ik herinner me een bepaald Landal weekend (Op woensdag 20 oktober 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
In what way?
Ik vond hem 'wel okay'.
Big was veel leuker, uiteraard
quote:Oh, het huil momentOp woensdag 20 oktober 2010 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik herinner me een bepaald Landal weekend () waarin je toch wel een iets andere mening over hem had
Maar misschien was je toch bang dat Carrie bij hem zou blijven, ook al had je de DVD's al vaak genoeg gezien?
quote:Je bent zo lief als je stoer doet.Op woensdag 20 oktober 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had ik al mijn venijn gespuwd uiteraard!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:HihihihiOp woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, het huil momentHihiiiiiiiiiihihi
Dat was niet om hem. Dat was omdat zij het zo goed speelde
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je bent zo lief als je stoer doet.![]()
En ik zou nooit om een edit vragen voor andermans spelfouten.
Ik vraag toch om een edit voor m'n eigen spelfoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Ja, voor haar welOp woensdag 20 oktober 2010 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HihihihiMaar je vond Aidan wel echt stom, voor Carrie. Zei je zelluf!
quote:Als het mijn spelfout was had ik precies hetzelfde gedaan.Op woensdag 20 oktober 2010 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vraag toch om een edit voor m'n eigen spelfout
quote:Ah nee joh, niet dat ik gemerkt heb in ieder geval!Op woensdag 20 oktober 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, voor haar wel
Wat een genant moment, Ll schrok er van geloof ik
quote:Ha, de mister van de getallen!
quote:Ik moest zo lachen toen ik het in de allerhande zag staanOp woensdag 20 oktober 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ha, de mister van de getallen!![]()
Is dat een spesjul number? Iets nerderigs? Want ik mis het, geloof ik
@Tombo, die foto
Zo, nu weer even goed kijken
quote:Check m'n user-id.Op woensdag 20 oktober 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
Ha, de mister van de getallen!![]()
Is dat een spesjul number? Iets nerderigs? Want ik mis het, geloof ik
quote:Geeft wel aan hoe sterk de merknaam is, als ze het product wat bij anderen standaard is een speciale naam moeten geven.Op woensdag 20 oktober 2010 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen toen ik het in de allerhande zag staanUno Penotti
quote:Wat stoer!Op woensdag 20 oktober 2010 21:38 schreef ElisaB het volgende:
Jullie weten nog niet allemaal wat ik vandaag gedaan heb, dus ik vertel het nog een keer: MRI gehad
Ik ben heul stoer blijven liggen tot de zuster zei: "Klaar hoor, mevrouw ElisaB!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |