quote:Hij heet Lars hier
quote:Ja sorry, ik kijk naar Aidan.
quote:Ja, met zn kutklarinetOp woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
Het is echt een eikel in die film
In SaTC vond ik hem wel okay.
quote:Leugenaar!Op woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
Het is echt een eikel in die film
In SaTC vond ik hem wel okay.
quote:Ja, ik vind elk stukje leuk hoor, dus ik ben aan het meekijkenOp woensdag 20 oktober 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
Tombo, had je hem al eens gezien?
Ja he? Want dan kan je er zó weer in vallen, ook al heb je het begin gemist
quote:
quote:Een instorting gehadOp woensdag 20 oktober 2010 21:19 schreef trovey het volgende:
Computerkast zit weer provisorisch in elkaar nadat het ding weer eens helemaal is ingestort....met mij eronder.
| ....nu een dikke hand en een bult zo groot als een ei op mijn hoofd , dat geplastificeerde spaanplaat is harder dan je denkt, zeker als de planken vol staan met spullen.
Tijd voor een nieuwe want deze vertrouw ik niet meer, alleen die prijzen voor dichte computerkasten.
![]()
Nu even een paar uurtjes weg.![]()
quote:Speel jij klarinet?
quote:Als ik zo'n film kijk hunt ik nietOp woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef Cat22 het volgende:
Spelfout in de TT.![]()
En gemiste kans voor lapo huntress Tombo!
quote:Greeeeys, wil je er ook even spoilertags omheen zetten?
quote:APK!
quote:speeldeOp woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Speel jij klarinet?
Ik vind het bij hem een kutklarinet omdat ie zn muziek belangrijker vindt dan Sarah
[..]
Als ik zo'n film kijk hunt ik niet
quote:Ja, voor jou doet ze het wél waarschijnlijk.Op woensdag 20 oktober 2010 21:22 schreef Goodbye het volgende:
Oh, Greys, wil jij het even aanpassen?
quote:Ik krijg echt heel verkeerde associaties bij het word kutklarinet.Op woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Speel jij klarinet?
Ik vind het bij hem een kutklarinet omdat ie zn muziek belangrijker vindt dan Sarah
[..]
Als ik zo'n film kijk hunt ik niet
quote:
quote:Pasta met kip en spinazie en mozarella
quote:Goodbye vroeg het zo liefOp woensdag 20 oktober 2010 21:24 schreef senesta het volgende:
Als ik Greys zou zijn he....dan zou ik zeggen...
[..]
quote:Welk liedje?Op woensdag 20 oktober 2010 21:25 schreef APK het volgende:
[..]
Pasta met kip en spinazie en mozarella![]()
Oeh, leuk liedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |