quote:Sorry als het wat bemoeierig overkwamOp zaterdag 23 oktober 2010 21:01 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks Suzanna, van mij had dat bezoekje ook niet gehoeven hoor. Ze had me telefonisch gerust mogen stellen, ik ging zelf ook van bandenpijn uit. Maar toen ze zelf aandrong dat we gewoon even langs moesten komen voor een echo ter geruststelling, hebben we dat toch maar gewoon gedaan.
quote:Wat naar die bloeddruk...sterkte voor jullie!Op zaterdag 23 oktober 2010 21:06 schreef Nostalgist het volgende:
Namens Leandra ook een welgemeende succes-wens voor KJ.![]()
Leandra ligt nog in het zkh.. Het blijft spannend met de bloeddruk.. Na een zware nacht met medicijnen die (to put it mildly) niet echt werkten, vandaag (na een stevig gesprek met de dienstdoende arts) geen medicijnen.
Bloeddruk bleef aanvankelijk laag, maar net weer 140 / 95.. Maar goed morgen loopt de favo gynaecoloog van Leandra weer zaal, en zullen we kijken wat er verder gaat gebeuren...
quote:Zo had ik het helemaal niet opgevat hoor!Op zaterdag 23 oktober 2010 21:08 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Sorry als het wat bemoeierig overkwam... ik zat te denken aan mijn eigen zwangerschappen en aan de keren dat ik langs ben geweest bij de vk of in het ziekenhuis en dat het eigenlijk niet nodig was en ik mezelf helemaal bezorgd had gemaakt... het had zoveel gescheeld als ik inderdaad even aan de telefoon gerustgesteld was. Lijkt me zo naar als je helemaal naar het zh moet, ik vond dat altijd heel erg enerverend.
Wel fijn dat je zelf ook al aan bandenpijn dacht, dat scheelde denk ik wel een hoop (dat je toch verwachtte dat het wel goed zat).
Oh ja, en ik zat ook nog te denken, wel erg leuk om weer een echo te hebben![]()
eigenlijk!
quote:Ik kan me heel goed voorstellen dat dat een opluchting voor je is!Op zaterdag 23 oktober 2010 22:51 schreef mefke79 het volgende:
Ik kan goed toneelspelen geloof ik. Hele dag geshopt met 5 meiden waaronder mijn zus, ik heb niet het idee dat iemand iets doorheeft. En aan het einde van de dag gehoord dat een ander bevriend stel eindelijk zwanger is. Fijn voor hen en voor ons, ik zag er namelijk enorm tegenop om het tegen hen te vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |