abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:08:54 #201
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87877550
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:01 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks Suzanna, van mij had dat bezoekje ook niet gehoeven hoor. Ze had me telefonisch gerust mogen stellen, ik ging zelf ook van bandenpijn uit. Maar toen ze zelf aandrong dat we gewoon even langs moesten komen voor een echo ter geruststelling, hebben we dat toch maar gewoon gedaan ;) . :*
Sorry als het wat bemoeierig overkwam :@ ... ik zat te denken aan mijn eigen zwangerschappen en aan de keren dat ik langs ben geweest bij de vk of in het ziekenhuis en dat het eigenlijk niet nodig was en ik mezelf helemaal bezorgd had gemaakt... het had zoveel gescheeld als ik inderdaad even aan de telefoon gerustgesteld was. Lijkt me zo naar als je helemaal naar het zh moet, ik vond dat altijd heel erg enerverend.

Wel fijn dat je zelf ook al aan bandenpijn dacht, dat scheelde denk ik wel een hoop (dat je toch verwachtte dat het wel goed zat).
Oh ja, en ik zat ook nog te denken, wel erg leuk om weer een echo te hebben O+ ;) eigenlijk!
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:09:51 #202
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87877566
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:06 schreef Nostalgist het volgende:
Namens Leandra ook een welgemeende succes-wens voor KJ. ^O^

Leandra ligt nog in het zkh.. Het blijft spannend met de bloeddruk.. Na een zware nacht met medicijnen die (to put it mildly) niet echt werkten, vandaag (na een stevig gesprek met de dienstdoende arts) geen medicijnen.

Bloeddruk bleef aanvankelijk laag, maar net weer 140 / 95.. Maar goed morgen loopt de favo gynaecoloog van Leandra weer zaal, en zullen we kijken wat er verder gaat gebeuren...
Wat naar die bloeddruk...sterkte voor jullie! :*
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:11:32 #203
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87877609
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:08 schreef Suzanna het volgende:

[..]

Sorry als het wat bemoeierig overkwam :@ ... ik zat te denken aan mijn eigen zwangerschappen en aan de keren dat ik langs ben geweest bij de vk of in het ziekenhuis en dat het eigenlijk niet nodig was en ik mezelf helemaal bezorgd had gemaakt... het had zoveel gescheeld als ik inderdaad even aan de telefoon gerustgesteld was. Lijkt me zo naar als je helemaal naar het zh moet, ik vond dat altijd heel erg enerverend.

Wel fijn dat je zelf ook al aan bandenpijn dacht, dat scheelde denk ik wel een hoop (dat je toch verwachtte dat het wel goed zat).
Oh ja, en ik zat ook nog te denken, wel erg leuk om weer een echo te hebben O+ ;) eigenlijk!
Zo had ik het helemaal niet opgevat hoor! :* Je had ook helemaal gelijk gehad als ik mezelf in de stress had gejaagd. Maar het was eigenlijk meer een better safe then sorry-telefoontje (die ze dus telefonisch had kunnen afhandelen) tja, die echo sloegen we niet af. We wonen ook nog eens dichtbij het hospitaal dus... ;)
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:12:23 #204
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87877631
Sterkte Leandra en Nostalgist, morgen verder denken met jullie favo gyn! Ik duim voor een betere bloeddruk!
pi_87879218
Een hoeraatje voor de favo gyn *O*
Dat ie maar goeie karma meebrengt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:11:49 #206
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87879295
hopen dat leandra gewoon naar huis mag morgen! en dat KJ haar baby al in dr armen heeft nu O+
en een *O* voor het goede nieuws van TM

een :* voor alle llm's en die het nodig hebben!
nog een *O* voor de goed-nieuws berichten

wel jammer dat niemand mijn mijlpaal vandaag gezien heeft/lijkt te hebben :@
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_87880467
KJ, succes! Leandra, ik hoop op een dalende bloeddruk!
L'tiekje (sorry voor afkorten naam, ik weet de spelling niet meer en te moe om terug te kijken) fijn dat je een goede echo had *O* zfs, mijn darmen zijn net een ballon en zeer dat dat doet! Nu weet ik dat het mijn darmen zijn en dus vind ik het niet meer eng, maar ik kan het me zo goed voorstellen. Buikpijn hoort erbij, alleen als het echt krampen worden icm bloed is het niet goed en als je plotseling heel erge buikpijn aan 1 kant krijgt. Wanneer heb je echo?

Ik kan goed toneelspelen geloof ik. Hele dag geshopt met 5 meiden waaronder mijn zus, ik heb niet het idee dat iemand iets doorheeft. En aan het einde van de dag gehoord dat een ander bevriend stel eindelijk zwanger is. Fijn voor hen en voor ons, ik zag er namelijk enorm tegenop om het tegen hen te vertellen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_87881084
'Ilse' is geboren! Vanavond om 18.37! De bevalling was heftig en Kaatje is daarna naar de OK gegaan i.v.m. veel bloedverlies.. Ze moeten nog wel even in het ziekenhuis blijven..Maar verder is alles ok!

*O* *O*

Kaatje en meneer, van harte met 'Ilse'! Rust uit, komt bij.. en geniet van jullie wonder!! *; O+

(kaatje zal zelf de rest wel komen updaten als ze daaraan toe is :))
pi_87881143
oooh!!!

ik zat me net af te vragen hoe het zou zijn :D Gefeliciteerd KJ en meneer KJ! *O* *O*
hopelijk snel er bovenop ondanks het bloedverlies. Geniet van elkaar O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87881267
Jaaa, ze is er! Van harte gefeliciteerd! Ik ben heel benieuwd naar de kleine.

Hopelijk knap je gauw op, KJ. Hevig bloedverlies is niet niks. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87881292
Ik heb echt last van mijn hormonen hoor :') ik kreeg de sms en zit gewoon te janken :D

O+ gewoon een nieuwe wereldburger! O+
pi_87881298
gefeliciteerd kaatjejannie en veel sterkte!! X
pi_87881349
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 22:51 schreef mefke79 het volgende:

Ik kan goed toneelspelen geloof ik. Hele dag geshopt met 5 meiden waaronder mijn zus, ik heb niet het idee dat iemand iets doorheeft. En aan het einde van de dag gehoord dat een ander bevriend stel eindelijk zwanger is. Fijn voor hen en voor ons, ik zag er namelijk enorm tegenop om het tegen hen te vertellen.
Ik kan me heel goed voorstellen dat dat een opluchting voor je is! :Y :)
pi_87881362
Kaatje jannie gefeliciteerd met de geboorte van Ilse *G*
klinkt weer heftig veel bloedverlies, hopelijk knap je snel weer op
:*
pi_87881774
Gefeliciteerd met Ilse KJ *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_87881965
Gefeliciteerd Kaatjejannie! *O*
Ben benieuwd naar je eigen verhaal en of we de echte naam te weten komen.
Back in business.
pi_87882121
*O* Gefeliciteerd KJ!!! *O*
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_87882696
even illegaal, want moet slapen. Maar dat kan toch helemaal niet. :) echte naam komt in een foto, Roepnaam hier blijft (zolang ik het volhoud ) gewoon ilse. ze is zo mooi! ik ben zo verliefd. voel me redelijk goed. na de ok was mijn hb 3. heb bloed gehad. nu aardig wat na Ween door medicatie. borstvoeding komt nog niet echt op gang. maar ze helpen me hier goed. later meer. ik hb nog even naar mijn meisje staren. :)
*poef* nu is het weg
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:23:35 #219
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_87883139
Gefeliciteerd Kaatjejannie, met je dochter! *O*
Ik ben benieuwd naar de foto én de naam. Geniet ervan!
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:39:37 #220
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_87883580
Kaatje! Van harte gefeliciteerd met je dochter! *O*

En Poppedeine, ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap! *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 24 oktober 2010 @ 01:02:44 #221
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87884224
KJ, van harte met Ilse! :D

En welterusten! :D
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  † In Memoriam † zondag 24 oktober 2010 @ 01:48:03 #222
43556 miss_dynastie
pi_87885272
Van harte KJ *O*
pi_87885606
*O* KJ en KJman *O* Gefeliciteerd met Ilse! Ben ook razend benieuwd naar de echte naam... ;)
pi_87887786
Gefeliciteerd Kaatjejannie en man!!

Maar een Hb van 3, :o , dat is best heftig volgens mij. Laat je lekker verwennen, en ik ben ook heel benieuwd naar "Ilse"
  zondag 24 oktober 2010 @ 08:21:02 #225
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87887832
*O* 'Ilse' is er! Gefeliciteerd KJ en KJ-man! Geniet van elkaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')